بازدید 20162
پس از شکار پهپاد آمریکایی توسط ایران

شکل‌گیری اتحاد «شکاری» بین ایران و پاکستان

ایران اکنون کشوری با توان اطلاعاتی بالاست و برای همین، باید پاکستان اتحادی استراتژیک با آن برقرار کند. از آنجا که الگوریتم به کار رفته در سیستم ماهواره‌ها، رادارها و موشک‌ها بسیار راحت‌تر از سیستم هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی است، ایران در آینده به راحتی می‌تواند این تجهیزات را نیز در اختیار خود بگیرد.
کد خبر: ۲۱۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹ 14 December 2011
سرویس بین‌الملل ـ مقامات پاکستان باید شکار شکارچی را از ایرانیان بیاموزند و هر چه سریع‌تر با این کشور اتحادی استراتژیک برقرار کنند.

به گزارش «تابناک»، نشریه «نیشن» پاکستان نوشته است: شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی توسط ایران، به مقامات پاکستانی نشان داد که چگونه باید خود را از قید و سلطه نجات دهند.

بنا بر این گزارش، این نشریه همچنین نوشته است، ایران کنونی، کشوری است که خود را از قید هژمونی آمریکا نجات داده و این کار را نه تنها با حرف و مجادله، بلکه با عمل و برنامه‌ریزی انجام داده است.

«نیشن» افزوده است: نیروهای امنیتی ایران، دقیقا پرواز هواپیماهای آمریکا بر فراز پاکستان و افغانستان را رصد می‌کنند؛ کاری که جوانان این کشور با کار و تمرین بی پایان و خستگی‌ناپذیر، توانایی انجام آن را یافته‌اند.

این نشریه پاکستانی ادامه می‌دهد: هنگامی که ایرانیان می‌توانند وارد سیستم‌های اطلاعاتی آمریکایی شوند و به راحتی این سیستم‌ها را هک کنند، نفوذ در سیستم نرم‌افزاری اسرائیل، برای ایرانیان راحت‌تر است؛ سیستمی که پیشتر هم چندین بار توسط حزب‌الله لبانان هک و از آن بهره‌برداری شد.

این گزارش می‌افزاید، در واقع هک کردن چنان سیستم پیچیده‌ای همچون سیستم هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی، حاکی از این است که ایران می‌تواند وارد همه سیستم‌های کامپیوتری اروپا و آمریکا شود.

همچنین باید گفت، از آنجا که الگوریتم به کار رفته در سیستم ماهواره‌ها، رادارها و موشک‌ها، بسیار راحت‌تر از سیستم هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی است، ایران به راحتی می‌تواند این تجهیزات را نیز در اختیار خود بگیرد.

باید پاکستان از ایران بیاموزد که چگونه می‌توان با یک دشمن رفتار و مقابله کرد. ایران در بهترین هنگام، هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را شکار کرد. اکنون اگر ناتو و آمریکا، ایران و پاکستان را دشمن خود معرفی کرده و آن دو را آماج قرار می‌دهند، زمان آن است که ایران و پاکستان نیز وارد یک اتحاد استراتژیک با ارزش‌های مشترک شوند. البته روشنفکران هم در این نوبت اجازه دهند که مردم پاکستان خود درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی