بازدید 2440

شکل گیری جنبش 99 درصدی در فرانسه

همزمان با ادامه اعتراضات در آمریکا با عنوان جنبش وال استریت با شعار "ما 99 درصد هستیم"، جوانان فرانسوی نیز در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشورشان و نظام سیاسی حاکم، جنبشی با عنوان 99 درسدی‌ها را به راه انداخته‌اند.
کد خبر: ۲۰۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱ 11 December 2011
جوانان فرانسوی با الگو برداری از جنبش 99 درصدی ها در آمریکا، در مرکز شهر پاریس با پرباکردن چادر اعتراض خود به دولت این کشور را اعلام کردند.

به گزارش فارس، همزمان با ادامه اعتراضات در آمریکا با عنوان جنبش وال استریت با شعار "ما 99 درصد هستیم"، جوانان فرانسوی نیز در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشورشان و نظام سیاسی حاکم، جنبشی با عنوان 99 درسدی‌ها را به راه انداخته‌اند.
 
به گزارش تلویزیون پرس تی وی از پاریس جوانان معترض فرانسوی بابرپا کردن چادرهایی در برخی مناطق پاریس، اعتراض خود را اعلام می‌کنند.
 
یکی از جوانان فرانسوی در گفت وگویی تصریح کرد که نیروهای پلیس مانع از حضور مردم در منطقه تجمع دانشجویان و جوانان می‌شوند و با کارشکنی تلاش دارند تا جوانان را ودار به ترک چادرهایشان کنند.
 
یکی دیگر از اعضای این حرکت اعتراضی نیز تاکید کرد که جنبش 99درصدی با دیگر جوانان در اسپانیا و آمریکا نیز ارتباط برقرار خواهد کرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار