بازدید 43271
رویانیان خبر داد:

سرمربي جدید پرسپولیس انتخاب شده است

رویانیان در پاسخ به اين سوال كه آيا هنوز تكليف سرمربي پرسپوليس را مشخص نكرده‌ايد، گفت: براي ما نام سرمربي پرسپوليس مشخص شده است و تنها مي‌توانم بگويم كه او خارجي است و از نيم فصل كارش را آغاز مي‌كند.
کد خبر: ۲۰۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶ 10 December 2011
مدير عامل باشگاه پرسپوليس از انتخاب سرمربي اين تيم خبر داد .

به گزارش ايسنا محمد رويانيان در گفت‌وگويي اظهار كرد: استيلي انسان ارزشمندي است و فوتباليست بزرگي بوده است و نبايد گلي كه به آمريكا زد را فراموش كنيم. من 80 روز به او فرصت دادم، اما از اين فرصت استفاده نشد و در نتيجه‌ استيلي از جمع ما جدا شد.

وي افزود: ظرف 48 ساعت آينده سرمربي پرسپوليس معرفي مي‌شود و با مشخص شدن وضعيت سرمربي از نيم فصل، تكليف سرمربي فصل آينده‌ هم مشخص مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا هنوز تكليف سرمربي پرسپوليس را مشخص نكرده‌ايد، گفت: براي ما نام سرمربي پرسپوليس مشخص شده است و تنها مي‌توانم بگويم كه او خارجي است و از نيم فصل كارش را آغاز مي‌كند.

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه آيا پس از رفتن استيلي همكاران او هم از پرسپوليس جدا مي‌شوند گفت: كادر فني ما ضعيف بوده، اما فعلا همكاران استيلي در كادر فني حفظ مي‌شوند. تيم ما بازيكنان خوبي دارد كه بايد به خوبي از آن‌ها بازي گرفته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
خوب چرا اسمش رو نمیگه !! گواردیولا رو هم بیاره دردی رو دوا نمیکنه چون مشکل از بازیکنای پرسپولیسه و هواداراش که از همون بازی اول تمیشون رو بردن توی حاشیه ...
شاید اگه یکم از تیمشون بهتر حمایت میکردن به این وضع نمی افتادن ..
با این تغییرات نا بهنگام باید منتظر افت بیشتر این تیم محبوب باشیم!آقا ریشه درمانی کنین!!! با اینکه پرسپولیس مربی تراز اول میخواد اما شک نکنیداستیلی قربانی ضعف مدیریتی شد!!!
تو این فرصت کم مربی خارجی معجزه نمیکنه!بهترین گزینه علی کریمی بعنوان مربی بازیکنه.
جناب آقای رویانیان بازیکنان خوب شما چه کسانی هستند؟ مدافعین شما خوبند؟ مثلاً حقیقی (در مقایسه با رحمتی)، نور محمدی (در مقایسه با پژمان منتظری)، ممدوتال (در مقایسه با حنیف عمران زاده)، شیری (در مقایسه با امیرآبادی) خوبند؟ در خط هافبک مهره کارآمد شما نوری (در مقایسه با جباری)، زارع (در مقایسه با کیانوش رحمتی)، بادامکی (در مقایسه با تیموریان) و فشنگچی (در مقایسه با رحمتی) آیا خوبند؟ در فورواردها غیر از مقایسه ای که می توان بین کریمی و مجیدی انجام داد که مجیدی یک گل زن و موقعیت ساز حرفه ای و قدرتمند است و کریمی هم یک لیبرو و دریبل کننده قهاری است که گاه تک روی های بیش از اندازه موجب لو دادن بیش از اندازه توپ هایش می شود ولی گل زن تمام عیاری نیست و فقط هافبک خوبی است. در مورد رضایی (در مقایسه با میداوودی و شریفات)، اولادی (در مقایسه با برهانی) کدام گل زن تر هستند؟
چرا و قتي مي بازيم مربي عوض ميكنيم . از مربي انتظار معجزه داريد؟ با تعويض مربي چيزي عوض نميشود مشكل جاي ديگريست
شما اگه مورینیو رو هم بیارین با وجود این بازیکنای ستاره(!!!) وضع تیم هیچ فرقی نمیکنه .
بیچاره استیلی که این بازیکنها رو داشت...
بله استیلی انسان شریف و ارزشمندی است ولی چه بهتر بود که به نیکی حفظ می کرد و زود تر از استقا می داد و یا فعلا سرمربی پرسپولیس نمی شد.
ما پرسپولیس را باید به خاطر خودش دوست داشته باشیم نه دل خودمان .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی