بازدید 2466

سرقت مسلحانه از دانشجویان دانشگاه چمران اهواز

کد خبر: ۲۰۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶ 10 December 2011
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به سرقتهای مسلحانه ای که مقابل خوابگاههای این دانشگاه رخ داده است، گفت: چندین سرقت مسلحانه مقابل خوابگاه و دانشگاه شهید چمران اهواز رخ داد و سارقان پولهای دانشجویان را به زور و با تهدید به سرقت بردند. حسن مروتی گفت: سرقتهای مسلحانه مقابل خوابگاه و دانشگاه شهید چمران اهواز اتفاق افتاده و ادعاهای دانشجویان را در این زمینه تایید می کنم. در اهواز سرقتهای مسلحانه رخ می دهد و تا دو سه ماه قبل هم شاهد این سرقتها مقابل دانشگاه شهید چمران بودیم.

وی افزود: مدتی قبل مقابل دانشگاه شهید چمران اهواز چند سرقت مسلحانه از دانشجویان انجام شد و سارقان با زور و تهدید پولهای دانشجویان را به سرقت بردند البته دانشگاه آن مبلغ را به دانشجو پرداخت کرد.

به گفته رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، بیشترین زمان سرقتهای مسلحانه اوایل شب رخ می داد که اطراف خوابگاه و دانشگاه خلوت بود. مروتی اظهار داشت: مکاتبات متعددی با نیروی انتظامی، استانداری و شورای تامین استان خوزستان صورت گرفت و هم اکنون در اطراف خوابگاههای دانشجویی پستهای نیروی انتظامی فعال دیده می شوند که با موتورسیکلت و خودرو در حال گشت زنی هستند.

وی تاکید کرد: از زمانی که نیروهای پلیس اطراف خوابگاه و دانشگاه فعال شده اند، سرقت مسلحانه ای تاکنون اتفاق نیفتاده است.

منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست