بازدید 1853

عرضه بلوک 17 درصدی پتروشیمی مروارید در فرابورس

شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان 17 درصد از سهام شرکت پتروشیمی مروارید را دوشنبه هفته جاری به صورت بلوکی در بازار سوم فرابورس، عرضه می­کند.
کد خبر: ۲۰۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹ 10 December 2011
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، دوشنبه هفته جاری نفت و گاز پارسیان، 254 میلیون و 999 هزار و 999 سهم پتروشیمی مروارید را عرضه می‌کند،ارزش پایه این پنروشمی 1100 میلیارد و 69 میلیون و 995 هزار و 686 ریال است که به صورت یکجا در بازار سوم و با شرایط نقد عرضه می­‌شود.

بنابر ­این گزارش، زمینه فعالیت این شرکت احداث و راه­اندازی و بهره­برداری کارخانه­های صنعتی به منظور تولید، بازاریابی، فروش و صدور محصولات پتروشیمی، ذخیره، واردات و صادرات و تبدیل مواد شیمیایی و پتروشیمیایی و فرآورده­های فرعی و مشتقات ذیربط آنها است.

از سهامداران عمده این شرکت می‌توان صندوق بازنشستگی کارکنان نفت و شرکت سرمایه­گذاری پتروشیمیایی و شیمیایی تامین که هر کدام مالک 17 درصد و موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که مالک 46.55 درصد و کارکنان پتروشیمی مروارید که مالک 2.45 درصد سهام این شرکت هستند را نام برد. سرمایه این شرکت نیز هزار و500 میلیارد ریال است.

کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد از ارزش سهام موضوع معامله که معادل 33 میلیارد و 2 میلیون و 99 هزار و 871 ریال است برای تضمین تعهدات به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، واریز و یا ارائه کنند.

همچنین کارگزار خریدار باید اسامی خریدار یا خریداران را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پس از معامله، به همراه تعداد و درصد سهام قابل تخصیص به آنها و همچنین دستور خرید دریافت شده را به مدیریت بازار فرابورس ایران ارائه کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار