بازدید 67462

استیلی آخرین ناگفته‌های خود را گفت

هیچ چیزی در دل من نمانده است اما تنها دلخوری من از هواداران این است که آنها در مقابل من به مادرم توهین کردند که این مسئله بسیار مرا آزرده خاطر کرد.
کد خبر: ۲۰۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۰ 09 December 2011
حمید استیلی ضمن انتقاد از عزیزمحمدی به دلیل عدم توجه به درخواست پرسپولیس برای تعویق دیدار با استقلال تهران گفت: از اینکه استعفای مرا پذیرفته‌اند بسیار خوشحالم و امیدواریم کسی که جای من می‌آید بتواند به آن نتایجی که مورد نظر هواداران و هیئت مدیره پرسپولیس است برسد.

به گزارش مهر، حمید استیلی که پس از دربی ۷۳ از سرمربیگری پرسپولیس کناره‌گیری کرد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار خوبی بود و بیشتر ۹۰ دقیقه توپ در دست ما بود و فکر می‌کنم استقلال با ضد حمله توانست دروازه ما را باز کند اما همه تماشاگران شاهد بودند که ما در این چند بازی اخیر به مراتب بهتر از گذشته بازی کرده بودیم و فوتبال بسیار خوبی را ارائه کردیم.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران فشارهای بسیار را بر روی تیمش یکی از عوامل نتیجه نگرفتن این تیم دانست و افزود: از ابتدای فصل فشارهای بسیار زیادی بر روی تیم ما بود. حضور برخی از بازیکنانم در تیم ملی که این مسئله باعث شده بود تا تیم ما به دو بخش تبدیل شود و ما نتوانیم تمرینات منظم و قابل قبولی را ارائه دهیم و بعد از آن مصدومیت برخی بازیکنانمان نیز یکی از علت‌های عدم نتیجه گیری تیم شد و من در این مدت شرمنده هواداران شدم چرا که آنها خیلی مرا تحمل کردند و همه آنها بدنبال این بودند که پرسپولیس پیروز شده و به موفقیت برسد.

وی در ادامه و در خصوص قبول استعفایش گفت: از اینکه استعفای مرا پذیرفته‌اند بسیار خوشحالم و امیدواریم کسی که جای من می‌آید بتواند به آن نتایجی که مورد نظر هواداران و هیئت مدیره پرسپولیس است برسد.

استیلی در ادامه افزود: متاسفانه در این مدت انتقادهای زیادی به من شد و خیلی‌ها مرا مورد نقد قرار دادند که برخی از آنها سازنده بود و برخی از آنها مخرب اما با تمام این وجود من دست همه عزیزان را می‌بوسم. از تمامی هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم که نتوانستم رضایت آنها را جلب کنم اما آنها باید بدانند که مشکلات زیادی مثل نبودن یک بدنساز خوب، مصدومیت‌های زیاد، حضور بازیکنان در تیم ملی و .. باعث شد تا نتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا کسی یا کسانی بودند که باعث شدند تا شما از پرسپولیس جدا شوید گفت: نه چنین چیزی اصلا صحت نداشته و هیچ کس در این قضیه دخیل نبوده و شرایط باعث شد که من نتوانم دیگر در این تیم به همکاری ادامه بدهم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا حرفی در دلش باقی مانده است که نگفته باشد گفت: هیچ چیزی در دل من نمانده است اما تنها دلخوری من از هواداران این است که آنها در مقابل من به مادرم توهین کردند که این مسئله بسیار مرا آزرده خاطر کرد.

استیلی ضمن اظهار گله از عزیزمحمدی اظهار داشت: ما قبل از دیدار مقابل استقلال تهران نزد وی رفتیم و از او خواستیم که زمان این دیدار را به تعویق بیاندازد اما قبول نکردد و گفت این بازی باید راس زمان مقرر برگزار شود.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در پایان باز هم از هواداران و علاقه‌مندان به پرسپولیس عذرخواهی کرد و خاطرنشان کرد: از تمامی هواداران پرسپولیس که در سرما و گرما کنار تیم بودند عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که این تیم بتواند در دیدارهای آینده با سرمربی جدید موفق باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۶
آدم با اخلاقییه، برای همنین جاش تو این فوتبال نیست ...
براىرجان 3بارباختن به تيمي مثل استقلال در یکسال هنر مي خواست كه به حمداله شما به خوبی از پس آن برامدید.
فوتبال یک کار جمعی و نمی تونه همیشه همه تقصیر ها گردن یک نفر بیفته اگه مجموعه خوب کار نکنه نتیجه حاصل نمیشه
ببخشید ها ! ببخشیدها !! فقط تیم شما این مشکلات رو داشت ؟! بقیه اون هف هش تا تیم بالاتر از شما بازیکن ملی ندارند ؟!
توهین به هیچ وجه صحیح و قابل توجیه نیست. اما اگر خودت زودتر استعفا میدادی آقای استیلی، این توهین ها را هم نمیشنیدی.
اگر سازمان لیگ بخواهد برای هر تیمی که تعداد مصدومیت هایش زیاد می شود زمان بازی را به تعویق بیندازد که دیگه باید دور فوتبال را خط کشید چطور در اروپا تیم ها حتی هفته ای 3 بازی هم انجام می دهند در ایران هفته ای یک بازی هم ایرا می گیرند استیلی باید زودتر از این ها می رفت و عابروی خودش را هم نمی برد او در حد تیم پرسپولیس نبود و فقط با عابروی خودش بازی کرد
کاش این ناگفته ها را زودتر گفته بود و رفته بود و این جوری نمی باختیم
هوادار باید خودش شعور داشته باشه که به مادر سرمربی توهین نکنه
بالاخره اون دنیایی هم هست
حالا استقلال برد دفعه بعد پیروزی
آرسنال که 8 تا خورد ولی به ونگر توهین نکردن چه برسه به مادرش....
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه انشاالله
اقای استیلی باتمام احترامی که برای شماقائلم باید بگویم مقصر اول متوجه کسانی است که اول فصل بااین نفرات تیم رابستند چراکه 80درصدبازیکنان درحدتیم پرسپولیس نیستندحتی لیگ برتراماشماهم بعنوان سرمربی درحدتیم پرسپولیس نیستید شماباید درکنارمربیان باتجربه کارکنید توجیهات شمادررابطه بانتیجه نگرفتن تیم قابل قبول نیست شماخیلی دیرتصمیم به استعفا گرفتیدشما برچه اساسی فکر می کردید که بااین تیم می توانید نتیجه بگیریدبه این خاطر است که می گویم شماباید به دنبال افزایش داشته های خود باشیدالبته هرگونه توهین به شمارابعنوان یک هوادار محکوم می کنم وشما را بعنوان یک پرسپولیسی باشخصیت ومتین دوست دارم وارزوی موفقیت برای شمارادارم به امیدروزی که استیلی سرمربی شود درحدنام بزرگ پرسپولیس
ﺁﻓﺮﻳﻦ ﺑﺮ ﺍﺳﺘﻴﻠﻰ.ﻣﺸﮑﻞ ~ﺭﺱ~ﻭﻟﻴﺲ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﺑﺎﺯﻳﮑﻦ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﮔﺬﺍﺭ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ~ﺳﺖ ﻫﺎ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻋﻠﻰ ﮐﺮﻳﻤﻰ ﮐﻪ ﻧﻤﻰ ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻣﻬﺮﻩ ﻫﺎﻯ ﺷﺎﺧﺺ ﺍﺳﺘﻘﻼ ﻝ ﺩﻭﺍﻡ ﺁﻭﺭﺩ.
واقعا آقای استیلی با پرسپولیس خراب شد یادش بخیر گلی که به آمریکا زد ولی حیف که یه مشت بازیکن...
باید قبول کرد که همه تقصیر ها رو نباید گردن استیلی انداخت و ایشان آدم بی تعصبی نیستند ضمناً گل استیلی به آمریکا رو فراموش نکنیم.
اگر کسی در مقابل خودش به مادرش توهین کنند چه حسی پیدا می کند قبل از اینکه فحش بدهیم چند لحظه خودمان را جای طرف مقابل بگذاریم
این فرهنگ 2500 ساله ما است هر روز از یکجا می زنه بیرون: چند سال پیش قرار بود بزرگترین ساندویچ شترمرغ در پارک ملت آماده شود من هم برای عکاسی رفتم آنجا. با توجه به ظاهر کسانی که آمده بودند برای تماشای مراسم می شد فهمید هیچکدام دغدغه معاش نداشتند هنگامی که مسئولین کتاب رکودهای گینس آماده می شدند تا رکورد را ثبت کنند ناگهان فرمان حمله صادر شد و ساندویچ چندصد متری هپو شد بفاصله چند ساعت در صفحه اول یاهو این خبر درج شد: " ایرانیان رکورد را خوردند" کسی آنجا از گشنگی در حال احتضار نبود و خیلی از ساندویچ ها چون با طبع غارتگر جور در نیامده بود داخل چمن ها و سطل آشغال رها شده بود، یک روز تماشاگر نماها کارهای غیر اخلاقی می کنند می گویند عده ای معدود بودند ، یک روز میدان کاج مردم با بی تفاوتی خود دو نفر را راهی قبرستان می کنند می خواهند سرباز نیروی انتظامی را به سیخ بکشند، هر روز موقع پول گرفتن از ATM همچین نفر بعدی می چسبه بهت که یک لحظه فکر می کنی میخواد پولها را بقاپه بهش تذکر می دی احتمال درگیری هم وجود دارد، هر روز اوج ایثار را در رانندگی هامون شاهد هستیم .
بابا! ما همینی که می بینید هستیم به این راحتی هم تغییر نمی کنیم مگر اینکه جریمه شویم مثل جریمه نبستن کمربند، تغییرات باید توسط حکومت به ما تحمیل شود اگر تا صد سال دیگر هم انیمیشن سیا ساکتی پخش می شد آن کسی که با کمربند ایمنی میانه ای نداشت این عادت حسنه را پیدا نمی کرد: زور زور زور
اسمش را بزارین توفیق اجباری
سیاستگذاران سایت تابناک: مجددا مقالات حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهری را در سایتتان درج کنید مردم کشورمان قبل از رفاه اقتصادی به اخلاق نیاز دارند. خوب بودن در زمانی که همه چیز گل و بلبل است هنر نیست..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
واقعا تحليل درستي كرديد. ريشه مشكلات ما در فرهنگ است
اقای استیلی شاید بازی رو باختی اما اخلاق رو نباختی . اگه طرفداران پیروزی به مادر عزیز شما اهانت کرده اند من بعنوان هوادار تیم تراکتور سازی از شما عذر خواهی میکنم. همیشه در قلب ما جا داری.
استیلی دوستت داریم مسلما نیت شما خدمت به پرسپولیس بوده به هر حال بهترین مربیان دنیا نیز گاهی با ناکامی روبرو میشوند از زحماتتون متشکریم به نمایندگی از هواداران اگر توهینی به شما شده معذرت خواهی میکنم بی شک شما یکی از اسطوره های پرسپولیس وفوتبال ایران باقی خواهید ماند
تفاوت استقلال كه مديريت باشگاه و كادر فني اش با هم هماهنگ هستند و در فصل نقل و انتقالات براي بازيكنان حرفه اي هزينه مي كنه با تيمي كه ثبات در مديريت و كادر فني نداره همينجا مشخص ميشه . استيلي هم مثل دايي قرباني اين بي بندو باري مديريتي در پرسپولیس شد بيچاره سرمربي بعدي...
پرسپولیس به اشتباهات تیم مدیریت خود و عدم انظباط تیمی باخت. کمترین اشتباه مربوط به مربی تیم بود.
اگر انصاف داشته باشیم باید بپذیریم حمید استیلی در کنار همه ضعف های فنی و کم تجربه بودن، مربی بسیار با اخلاق و مودبی است. برای مردی که گل زیبای بازی مقابل آمریکا را زد آرزوی موفقیت دارم
استیلی انسان شریف و محترمی است ؛ واین چیزی است که در فوتبال ما کمتر ارزش دارد !
یه کم فکر کنین واقعا مشکل پرسپولیس استیلی بود؟!اگه مورینیو هم بیاد با این وضع مدیریتی نیمتونه به جایی برسه!!!
اقای استیلی واقعا زحماتن زیادی کشیدند ولی متاسفانه بخت با ایشان یار نبود وهمش استیلی که مقصر نیست وقتی بازیکن نمی تونه گل بزنه و از خودش یه کم غیرت نشون بده مربی دیگه چکار کنه.واما کسانی که فحش وناسزا گفتن فکر نکنم تماشگر و دوستدار واقعی پرسپولیس باشه .با ارزوی روزهای خوش برای پرسپولیس و تشکر از زحمات اقای استیلی
من به جای تمام تماشاگر هایی که به مادر ایشون بی احترامی کردند خجالت کشیدم.
حضور بازیکنان در تیم ملی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پرسپولیس چندتا بازیکن مگه تو تیم ملی داشت؟استقلال که ملی پوشای بیشتری داشت...
ضمنا مشکل نبودن بدنساز خوب رو چرا همون اوایل فصلمطرح نکردی؟؟؟؟
نه عزیزم،اینا بهانه است،مشکل اصلی این بود که شما در حد پرسپولیس نبودی.
آرزو به دلمون موند یه نفر تو این مملکت کمبودهای خودش رو بپذیره و تقصیرها رو گردن بگیره...
قابل توجه همه ی کسانی که با بی انصافی نظر می دن: استیلی که هیچ، گواردیولا هم اگر بود با این تیم ضعیف کاری از پیش نمی برد. این قدر به استیلی بی احترامی نکنین.
من استقلالی هستم ولی واقعا اگه یه روز فوتبالیست بودم و در استادیوم به من فحش و ناسزار میگفتند فوتبال را می بوسیدم و میگذاشتم کنار
آنهایی که به استیلی و امثالهم ناساز و حرفهای رکیک میزنند خانواده ندارند آنها
بی مرام و بی معرفت و نامرد هستند
وجدان ندارند و هیچ چیز از مردی و مردانگی نمیدانند
متاسفم که
فقط تیم شما بازی کن تیم ملی داشت دیگه. با این مربی گریت برادر دوران بازی گریتون رو هم زیر سوال بردی
من یکی از طرفدارای پرسپولیس هستم. واقعا استیلی هر کاری از دستش برمیومد انجام داد، ولی نشد. میخوام به آقا حمید بگم که با اینکه با پرسپولیس نتیجه نگرفتی ولی هنوزم ما دوستت داریم و آرزو میکنیم همشه موفق باشی.
این که در فوتبال ما باب شده تا مربی نتیجه نمیگیره همه خانوادشو میارن جلو چشماش از همه نابسامانی هایی که در فوتبال وجود داره فاجعه بار تره
آفرین. بسیار شایسته و متین حرف زده.
آقای استیلی بهترین بدنساز رو که خودتون اخراج کردین الان داره استقلال رو تمرین میده و استقلالی ها 120 دقیقه بازی میکنند بدون کم کاست.
این پرسپولیس بیمارهپزشک حاذقی هم احتیاج داره متاسفانه استیلی اولین تجربه مربی گری اش رو با بدترین نتیجه تمام کرد
بیشتر ۹۰ دقیقه توپ در دست ما بود !!
من که متوجه نشدم،منظور آقای استیلی کدام 90دقیقه است ویا کدام توپ؟!
آقای استیلی خسته نباشید. من طرفدار شما و پرسپولیس هستم. ولی تا زمانی که شما و بازیکنان پرسپولیس واقعیت ها را نپذیریدنتیجه نمی گیرید. من از قول شما و چند بازیکن تیمتان خواندم که شما بهتر از استقلال بازی کردید و آنها از تک موقعیت ها استفاده کردند و بیشتر بازی دست شما بود! اگر واقعا این فکر را می کنید پس جای شگفتی نیست چرا این تیم می بازد. شتید بازی دیگری مد نظر شما بود! واقع بین باشید اگر نیمه اول استقلالی ها دقت می کردند حداقل 2 گل می توانستند جلو بیافتند ودر بقیه موارد هم (جز دقایقی اندک) تیم استقلال برتر بود. تا مشکل خود را نپذیرید که برای رفع آن تلاش نمی کنید. تیم شما جز بازی اول این فصل و دو بازی دیگر که البته مساوی شدید. بقیه بازیها را در حد یک تیم دسته دو بازی می کرد. البته تعصب کورکورانه برخی کارشناسان که فقط برحسب نتیجه تفسیر می کنند و نظر می دهند نیز این امر را مشتبه کرد که تیم شما خوب بازی می کند. واقعا اینطور بود؟ بپذیرید خیلی ضعیف شدید تا برای نارسایی ها درمانی بیابید. هی از بازی تیم تعریف کنید و باخت خود را به حساب بدشانسی بزارید مشکل حل نخواهد شد. البته این روحیه به بازیکنان این تیم هم سرایت کرده که خوب بازی می کنند ولی دیگران باعث باخت آنها می شوند. (اتاق کجه) این روانشناس تیم پس چکار می کند. یک اصل کلی وجود دارد. "اگر فکر کردید بهترین هستید، شکست تان فرا رسیده است" این جمله را یکی از موفق ترین مدیران دنیا گفته. باز هم به شما خسته نباشید می گویم و می دانم این عارضه فرهنگی ماست که خود را همیشه برتر می دانیم و به همین دلیل هم مشکلات را نمی بینیم تا حل کنیم. از مطبعات ورزشی هم می خواهم این مطلب را اشاعه دهند تا پاسخگویی همه عوامل افزایش یافته و با شناسایی مشکلات درمانی برای آنها پیدا شود. مشکل را بیان کردن نشانه شجاعت است. اما پنهان کردن آن نشانه بی مدیریتی. بدرود
آقاي استيلي جوان خوب و محجوبي است من از اينكه ايشان را ديشب غمگين در تلويزيون مشاهده كردم بسيار متاثر شدم. او بازيكن خوب و با اخلاقي بوده است و سزاوار نبود با او رفتار توهين آميز داشته باشند.
استیلی جان سلام ،دوستت داشتیم و خواهیم داشت.
ناراحت نباش آدمهای بد دهن به ندرت همه جا گهگاهی پیدا می شوند ،اینها علاقه مندان پیروزی هستند
که موقعیت ها را نمی سنجند.
کار خوبی کردید که استعفا دادید.
انشاءالله پیروزی بتواند در بازیهای بعدی
نتیجه خوبی بگیرد. شما هم دعا کنید وهم همکاری نمائید.
خدا حافظ
تا کی باید به تعدادی تماشاگر بی ادب اجازه توهین به ناموس افراد در ورزشگاهها را بدهیم. ایا این لیدرها واقعا نمیدانند که چه افرادی این شعارها را میدهند !!!
کجای این حرفا ناگفته داشت!!!!!!!
انتخاب یه مربی خوب غیرممکن نیست بابا ببینید زمان کدوم مربی تیم موفق بوده؟ویژگیهاش چی بوده؟ یه مربی با ویژگیهای اون بیاریم همین.یعنی تو کل ایران پیدانمیشه؟
خيلي وقت پيش بايد مي رفت و آبروي تيم بزرگ پرسپوليس رو نميبرد
اقای استیلی از شما متشکریم از عده کم تماشاگرنما ناراحت نباش ما دوست داریم وهرگز بازیهای خوب شما در پرسپولیس و تیم ملی فراموش نمیشود مهم اینه که شما اخلاق را نباختی ویک انسان فهیم واسوه اخلاق بودی هر کجا هستی موفق باشی
حميد استيلي جزو محبوب ترين بازيكنان و مربيان فوتبال ايران است و جايگاه ويژه اي در دل ايرانيان دارد.اميدوارم هميشه سلامت و موفق باشد. ايرادي بر ايشان وارد نيست بلكه مشكل ساز اصلي پرسپوليس هواداران بي جنبه و كم طاقت آن هستند كه شناخت كاملي از فوتبال ندارند .
در بازي با استقلال قرمز ها كمي بد شانس بودند.
استیلی عزیز هیچ وقت یاد و خاطره بازیهای خوب شما در تیم پرسپولیس و تیم ملی را فراموش نخواهیم کرد مخصوصا گل شما در مقابل امریکا در جام جهانی 98 . ولی انصافا شما برای مربیگیری پرسولیس تجربه کافی را نداشته بودید و نمی توانستید انتظارات هواداران به حق آنان را براورده سازید
خوشبختانه آقای استیلی یکی از با اخلاق ترین ورزشکاران این کشور بوده و هست و بهمین دلیل مورد احترامند. بالاخره ورزش رو همین تلخی ها و شیرینی ها میسازه ولی هواداران هم بایستی اخلاق پهلوانی رو فراموش نکنند
البته اين مشكل تماشاگر و فوتبال و ... نيست.اينها همه بازخوردي از اخلاق جامعه است كه هر از چند گاهي در مسابقه ايي و نزاعي و ... سربر مي آورد.
آقاي استيلي شما مي گوييد 90 دقيقه بازي دست شما بود خوب پس همه اشتباه مي كنند و فقط شما درست فكر مي كنيد شما برو ببين آخر بازي بالاي 50 درصد توپ و ميدان دست استقلال بود ، تيم شما دو برابر استقلال خطا كرد ، در تمام بازي محو بازي بودي ، مي گي بازيكن نداشتي راست ميگي آقايان كريمي ، زارع ، حقيقي ، نوري ، اولادي ، شيري ، فشنگچي و .. اين ها حتماً براي بار اول تو آزادي بازي مي كردند و تيم ملي هم اصلا ً نرفتن ، شما مگر اول فصل نگفتي بهترين بازيكن ها رو ميارم بهترين مربي ها رو ميارم مگه نگفتن مهدوي كيا رو بيار گفتي ما دوتا بازيكن تاپ سمت راست داريم آقايان سامان آقا زماني و آقاي عليرضا محمد واقعاً عجب بازيكن هايي بودن سمت راست پرسپوليس رو اتوبان كرده بودند،تو حتي وحيد هاشميان رو هم نمي خواستي بگيري ، تا بازيكن هايي رو هم كه داشتي دادي رفت مثل آرفي ، سپهر حيدري و ... براي اولين بار يه كاري كردي كه پرسپوليسي ها از پرسپوليس بودنشان خجالت كشيدن و طرفدارهاي استقلال طبق آمار شبكه 3 از پرسپوليسي ها جلو زدن عذرخواهی تو به چه دردی می خوره؟
پرسپولیس سالهاست که بدون هر گونه طرحی به مصاف حریفان خود می رود. حتی اواخر دوره قطبی هم این طور بود. سردر گمی های دیروز زارع را که همه امید به شوت های او بسته بودند با شکل و شوه ارتباطی که استقلالی ها در محوطه جریمه پرسپولیس با هم برقرار می کردند مقایسه کنید. حال و روز امروز پرسپولیس را با پارسال استیل اذین مقایسه کنید.
متقابلا بازی های اخیر مس کرمان و فولاد اهواز را با گذشته آنها مقایسه کنید شاید مشکل فنی و روحی فوتبال ما را پیدا کنید.
به هرحال به عنوان یک پرسپولیسی آرزو می کنم روزی این تیم بتواند مثل زمان استانکو بازی کند.
حمیدمردخوبیست ولی بدردپرسپولیس نمیخورد
آقای استیلی :من پرسپولیسی نیستم ولی هیچ وقت دوست ندارم که شخصیت ماندگار زننده گل بزرگ به امریکا اینطور تخریب شود.ولی حمیدخان:تیم پیروزی استاد تخریب مربی است .دایی- پروین-ومربیان بزرگ خارجی هم بی نصیب نماندند. توهین هایی که به شما شد نشان از فقر فرهنگـــــــی تماشاگران ماست .برای شما آرزوی موفقیت دارم.
یه سوال چرا سقف قرارداد واسه پرسپولیس باید رعایت بشه که اینطور به خاک سیاه کشیده شه که به راحتی بازیکنانی مثل خلعتبری کریم انصاری فر و... نتونن بیان ولی اونطرف استقلال سقف رو رعایت نکنه وبازیکنانی مثل رحمتی جاسم کرار وچندتا از بازیکنا که با پول(رعایت نکردن سقف مانع رفتنشون بشن) اونارو بیارن استقلال تا استقلال سدر جدول باشه و توی دربه برنده شه؟؟؟؟؟
با احترام کامل نسبت به زحمت های استیلی.
تیم بزرگ مربی بزرگ میخاد.مربی باید برش وقدرت داشته باشه.تقصیر استیلی نیست تقصیر مدیرت اسبق تیم بود که در انتخاب سرمربی شرایط لازم را بررسی نکرده بود
دعا مي كنم كه زودتر استقلال و پرپوليس را هر چه زودتر منحل كنند تا فوتبال ايران پيشرفت كند .
توی اون سه باخت قبلی به استقلال که تمام بازیکنان بودن چه توجیهی واسه اون دارید؟
ضمن اینکه توی جام ولایت که شما قهرمان بلامنازعش شدید استقلال یک تیم نصفه و نیمه تر از شما بود اما با شما مساوی کرد. فوتبال همینه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار