بازدید 34336
۷

دانشجویان وارد باغ قلهک شدند + تکمیلی

کد خبر: ۲۰۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۷ 29 November 2011
حدود صد نفر از دانشجویان خشمگین تهرانی از سیاست‌های خصمانه انگلیس، وارد باغ قلهک (یکی از مراکز سیاسی این کشور در تهران) شدند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ؛ دانشجویان خشمگین با وجود تلاش مأموران نیروی انتظامی بر ممانعت از این کار، وارد این محل شده‌اند و همچنان در آن حضور دارند.

سفارت انگلیس در خیابان فردوسی نیز از ساعتی قبل شاهد تجمع دانشجویان خشمگین تهرانی است.

جمعی از این دانشجویان وارد سفارت انگلیس شدند.

دانشجویان پرچم انگلیس را به آتش کشیدند.

تکمیلی:
   
* اسناد و مدارك محرمانه و جاسوسی انگلیسی ها كه در باغ قلهك تهران موجود بود در اقدامی توسط تعدادی از دانشجویان مصادره شد.
به گزارش ایرنا در حال حاضر تعدادی از اتباع بیگانه مستقر در ساختمان باغ قلهك نیز توسط دانشجویان محافظت می شوند.

* در حال حاظر ماموران نیروی انتظامی پیرامون باغ قلهک حضور دارند و در حال اجرای وظایف خود هستند.
ماموارن نیروی انتظامی به طور کامل در مقابل باغ قلهک حضور دارند و تعدادی دانشجو نیز در محل حاضرند اما تحرکات نسبت به ساعات گذشته در این محدوده کم شده است.
همچنین به گزارش خبرنگار پانا، سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران با حضور در جمع دانشجویان بسیجی پیرامون سفارت انگلیس در حال بررسی وضعیت است.

* برخی از رسانه ها اقدام به درج خبری مبنی بر گروگانگیری در باغ قلهک کرده بودند، که این موضوع پس از بررسی تکذیب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
دوستان منطقی باشید :
شاید تسخیر سفارت خانه یک کشور به این صورت درست نباشد ؛ اما انصافا کسی جایی رو یادش میاد که انگلیس در دفاع ما قدمی برداشته باشه ؟!؟!
حالا دفاع نه حداقل اگه سود نرسونده بی طرف باشه و زیانی نرسونده باشه ؟!؟
از جایی که تو تاریخ ثبته تا الآن از هیچ نوع چپاول و ستمی بر ما ملت ایران کوتاهی نکرده ، با این اوصاف آیا رابطه با چنین کشوری عقلانی هست؟
من رشته ام علوم سیاسی ست ولی همه چیز را نباید بر مبنای نظریه های سیاسی ویا قواعد سیاسی ای دید که غربیها نوشته اند بلکه باید دید جوامع امروز بشر (نه سیاست زدگان نسل قبل ) نسبت به این عمل جه نظری دارند. نسل امروز خود انگلیس هم با این عمل موافق هستند چون آنها هم از سیاستهای مسئولینشان راضی نیستند مخصوصا در عرصه بین الملل و حتی وقتی میبینن که قشر فرهنگی و تحصیلکرده ایران این کار را کرده اند بیشتر متوجه میشوند که حتما دلیل قانع کنند های پشت این کار بوده
گرچه از لحاظ رفتارها ی دیپلماتیک و بین الملل ،این نوع برخوردها با سفارت یک کشور که به منزله ی خاک آن کشور محسوب می شود صحیح نباشد و بیانگر یک مدل برخورد هیجانی حساب گردد اما گاهی باید سفارت که نه بلکه خاک دشمنی را که کشتن و تزویر جزئی از مرامش است را به فال نیک گرفت و تحسین گفت به جوانان مبارز و ازادی خواه ایرانی
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی