بازدید 16665

مادر مبینا و تینا: شوهرم نه معتاد بود و نه مجنون

مرگ در آتش و زنده‌زنده سوختن به حدي دردناك است كه اصلا نمي‌شود آن را توصيف كرد. من واقعا براي افرادي كه مسبب اين حادثه شده‌اند متاسف هستم
کد خبر: ۲۰۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴ 28 November 2011
رسيدگي به پرونده قتل دو دختر به دست پدرشان در حالي ادامه دارد كه مادر كودكان، اعتياد شوهرش به ماده مخدر شيشه را تكذيب كرد و مدعي شد همسرش در كمال سلامت براي قتل فرزندانش نقشه كشيد.

در اين حادثه كه روز شنبه دوم آذر در خيابان شهيد نعيمي منطقه قلعه‌مرغي رخ داد،‌ مردي 47 ساله به نام احمد در غياب همسرش دو دختر هشت و 9 ساله‌اش به نام‌هاي مبينا و بیتا را به اتاق خواب خانه برد و سپس در حالي كه يك گالن در دست داشت دورتادور اتاق خواب را بنزين پاشيد و با قرار دادن جسم سنگيني پشت در اتاق راه فرار دخترانش را بست. مرد ميانسال در ادامه با دستانش يكي از دختران و با پاهايش دختر ديگر را گرفت و كبريت را كشيد. در پي اين حادثه، هر سه نفر دچار صددرصد سوختگي شدند و جان باختند.

پس از آن پليس و بازپرس جنايي وارد عمل شدند و رييس كلانتري ابوذر اعتياد مرد به ماده مخدر شيشه را عامل اصلي اين جنايت جنون‌آميز دانست اما مادر مبينا و تينا اعتياد شوهرش را تكذيب كرد.

زن داغدار كه همچنان پيگير پرونده مرگ دخترانش است ديروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «من و احمد 13 سال قبل ازدواج كرديم و خانواده‌هايمان با اين وصلت موافق بودند. اوايل مشكلي وجود نداشت اما شوهرم به‌شدت تحت تاثير خانواده به ويژه خواهرانش بود و دخالت‌هاي آنها در زندگي ما مشكل به وجود آورد.» اين زن ادامه داد: «شوهرم آن زمان در يك شركت كار مي‌كرد اما تعديل شد و بعد از آن ديگر سر كار نرفت حتي چند بار خودم برايش موقعيت شغلي فراهم كردم ولي حاضر نشد كار كند و از آن به بعد من هزينه زندگي‌مان را تامين مي‌كردم. مشكل بزرگ‌تر اين بود كه شوهرم توقع داشت تمام حقوقم را به او بدهم تا وي آن مبلغ را در اختيار خانواده خودش قرار بدهد.»

به گفته مادر دو كودك اختلافات خانوادگي همچنان ادامه داشت تا اينكه سال گذشته احمد با چاقو به وي حمله و او را مضروب كرد. پس از آن زن جوان تصميم گرفت از شوهرش جدا شود. او در اين‌باره توضيح داد: «من به دادگاه خانواده رفتم و دادخواست طلاق دادم اما قاضي به من گفت چون شوهرم معتاد نيست نمي‌تواند حضانت بچه‌ها را به من بدهد و دخترانم بايد نزد پدرشان بمانند. من نمي‌خواستم اين اتفاق بيفتد براي همين هم از پيگيري پرونده طلاق منصرف شدم. اگر آن موقع حضانت بچه‌ها به من داده مي‌شد اين اتفاق نمي‌افتد. شوهرم از خودش اختيار و قدرت عمل نداشت و مطيع محض خانواده‌اش بود و اين مساله روز‌به‌روز زندگي را براي من و دخترانم سخت‌ و تلخ‌تر مي‌كرد و كاري از دستم برنمي‌آمد.»

اين زن در ادامه اظهاراتش وقايع شب قبل از قتل را توضيح داد و گفت: «شوهرم يك موتوسيكلت داشت. او شب قبل از قتل موتورش را به همراه مدارك شناسايي و كارت عابربانكي كه يارانه‌هايمان به آن واريز مي‌شد به همراه رمز كارت به خانواده خودش تحويل داد و بعد به خانه برگشت. همين نشان مي‌دهد او از قبل براي كشتن بچه‌ها برنامه داشت. احمد نه جنون داشت و نه معتاد بود او فقط به دليل مشكلات خانوادگي اين كار را انجام داد و من پرونده را تا آخر پيگيري مي‌كنم. دو دخترم بي‌گناه جان باختند. مرگ در آتش و زنده‌زنده سوختن به حدي دردناك است كه اصلا نمي‌شود آن را توصيف كرد. من واقعا براي افرادي كه مسبب اين حادثه شده‌اند متاسف هستم. هيچ‌كس از درد من خبر ندارد و من هم تا آخر موضوع را دنبال مي‌كنم.»

منبع: شرق
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۰
خدايا تو جاي حق نشستي. انتقام اين دو فرشته را خودت بگير. خدايا به اين زن بيچاره صبري عطا كن تا تحمل زندگي كردن را داشته باشد. خدايا همه كودكان را در امان خود حفظ كن.خدايا به فريادمون برس.
اي زن بيچاره، پيگيري ميكني؟! فكر مي كني دستت به جايي مي رسه؟! موند واسه قيامت اينجا دنبال عدالت نگرد خودتو هم خسته نكن.
اخه چطور دلش امده این طفل معصوم ها رو اتش بزنه خدا بدادش برسه که چه عذابی در انتظارش هست
داره دروغ میگه، معلوم نیست خودش تا چه حد مسبب این اتفاق بوده؟!
كاش قانون حضانت فرزندان تغيير يابد
بعضی مواقع انسانها روی هر حیوان درنده را سفید میکنند چرا این پدر با فرزندانش این کار را کرد؟ به کجا رسیده بود؟ مشاوران جواب دهید لطفا چون دارم از غصه دق میکنم
آخه بی وجدان دو تا بچه نازنین چه گناهی داشتند؟خودتو تنها میکشتی آخه!
قاتل اصلي قوانين ناكارآمد طلاق هستند
ریس قوه قضایه خواهشا این پدر را زنده زنده اتش بزنید اخ خدا ما از دست این پدرها چی می کشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
لطفا پیش از اظهار نظر خبر را کاملتر بخوانید
....
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
ای بابا
نور آور خونه پدره
همه کاره پدره
این وسط آدم لجش می گیره چرا آخه ؟
جگرم آتش گرفت . چرا قضات ما راي صحيح صادر نميكنند صرف اينكه پدري اعتياد ندارد يا دزدي نميكند نميتواند ملاك صدرو راي و تحويل كودكان طفل معصوم به پدر باشد ملاك راي دادگاه بايد صحت و سلامت روان يكي از طرفين پدر يا مادر باشد نه اينكه چون حضانت فرزندان با پدر است حتماً به او تحويل شوند اين قانون مشكل دارد و بايد اصلاح شود بايد سرپرستي كودكان به شخصي سپرده شود كه از حيث سلامت روان مشكل نداشته باشد شمارا بخدا در مورد كودك آزاري و وقايعي كه در اينخصوص اتفاق افتاده تصميمات جدي گرفته شود و در دادگاههاي خانواده از مددكار اجتماعي جهت تعيين صلاحيت ، واگذاري كودكان به پدر يا مادر كمك گرفته شود .
اين روزها اثرات فقدان دور انديشي، فقدان احساس مسئوليت در بعضي ار نهادها و ...در حال نمود پبدا كردن است:
پدري كه از زندان به مرخصي آمده و فرزندانش را با تفنگ مي كشد، فردي كه از زندان ازاد مي شود و مرتكب جنايت سعادت اباد مي شود...
اينها ضمن دل هر شنونده را بدرد مي آورد، نشان ار يك بيماري اجتماعي و اختلال در نظامهاي رفتاري، نگرشي وباوري دارد. براي اينكه كمتر شاهد اين اتفاقات ويژه باشيم نيازمند يك تدبير اساسي در جامعه هستيم
مشخص نیست که چرا هرکه خلافی انجام میدهد فوری میچسبانند به شیشه ومواد مخدر وخودشان را راحت میکنند در برابر سوالات بیشمار جامعه !!!! جالب است این هم خودکشی وفرزند کشی و خانواده کشی همه اش از شیشه بوده است ! چه خوب شد این شیشه اختراع شد !!! واختراع کردند !
در کشورهای دیگر هنگام طلاق به زن و مرد بودن توجه نمی شود بلکه به وضعیت شغلی و درآمد و همچنین سلامتی روحی پدر و مادر نگاه کرده و شخص شایسته را برای حضانت انتخاب می کنند. این مورد به نظر من باید حتما در قوانین ما نیز گنجانده شود چرا که برخی پدرها در صورت گرفتن حضانت فرزندانشان چیزی جز بدبختی و فلاکت نصیبشان نخواهند کرد.
اینها هم یکی دیگر از قربانیان قوانین ایران هستند قوانینی که باید بنفع زنان اصلاح شوند. تا کی باید دادگاه به دادخواست این قبیل زنان در مقابل تظلم خواهی بی اعتنا بماند و تا کی باید حضانت فرزندان بدون هیچ دلیل عقلی فقط بصرف پدر بودن به پدر واگذارشود . اگر دادگاه حضانت فرزندان را به حق به این مادر دلسوخته واگذار و با جدائی این زن و شوهر موافقت میکرد هرگز این اتفاق شوم نمی افتاد لذا مسئولیت قتل این بیگناهان و داغداری این مادر ستم دیده با قوانین ما است و با کسانی است که این قوانین را تغییر نمیدهند.
این از جمله عوارض بیکاری است! قابل توجه دولتیها که با اعداد و ارقام سعی در خوب جلوه دادن آمار اشتغال هستند! قبلا هرکس یک روز در هفته کار می کرد بیکار محسوب میشد اما امروز هرکس یک ساعت کار کنه بیکار محسوب میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لعنت خدا بر اینچنین افرادی که به اصطلاح نام پدر را یدک می کشند وقتی برایت موقعیت کار فراهم می شود درد بی درمانت چیست فقط یک چیز آن هم طبع درنده خوی حیوانی امیدوارم در آتش جهنم تا قیامت بسوزد که اینچنین بی رحمانه رفتار کرد
یارانه میگرفت و خودکشی کرد؟ عجب
دقت کنید : (قاضي به من گفت چون شوهرم معتاد نيست نمي‌تواند حضانت بچه‌ها را به من بدهد و دخترانم بايد نزد پدرشان بمانند. من نمي‌خواستم اين اتفاق بيفتد براي همين هم از پيگيري پرونده طلاق منصرف شدم. اگر آن موقع حضانت بچه‌ها به من داده مي‌شد اين اتفاق نمي‌افتد.)
خودت چی ؟
آيا وقت آن نرسيده كه دربحث حضانت از فرزندان بيشتر به شرايط و توان يكي از طرفين توجه بشود و نه صرفا پدر يا جد پدري بودن قطعا در احكام ثانويه شرعي و فقه اسلامي راه برون رفت از اين مشكل وجود دارد ولي عزم ملي ميخواهد و پيگيري عمومي
واقعا که چقدر قوانین ما ضعف دارن!!!! چون معتاد نبوده نذاشتن طلاق بگیره!! فقط قوانین به نفع مرداست!!!!
یکی از درد های این زن سانسور کاری های شما سانسورچی هاست
چه فایده دارد پیگیری تو اون بچه های بی گناه چوب ندانم کاری شما والدین را خوردند اون هم با زجر که آدم دلش کباب میشه.قربون خدا برم به کسانی که لیاقت ندارند فرزند میده که این کارها را بکنند اگر تو میدونستی خبرت پس چرا از خونه بیرون رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دستگاه قضایی ایران در ارتباط با حضانت فرزند جدا مشکل داره. جای تاسفه
ازکجامعلوم خودمادره مشکل نداشته باشه ماآدماچقدراحساسی عمل می کنیم من شخصاروزنامه هاروتواین چندوقت مطالعه کردم حرف مادربچه هاباخانواده مادربچه هاباهم نمیخونه چه طورمیشه دراین موردخیلی زودقضاوت کنیم اون هم یه پدربوده حتمامشکلی بوده که دست به این کارزده همه رفتنی هستیم ولی سعی کنیم زودقضاوت نکنیم
من این آقارومیشناختم آدم خوب ومومنی بود باید این کاری که بگفته مادربچه هاانجام داده واقعا ریشه یابی کرداون هم مردی که وقتی ازبچه هاش تعریف میکرد چشماش اشکی میشود وقتی برای بچه هاش خرید میکرد سعی میکرد دوتاشون رویه مدل برداره که بچه هاش ناراحت نشن هرچی میخرید برای دوتاشون میخرید باورش سخته
این آقای بیچاره که دستش ازدنیاکوتاهه آدم بیکاری نبود باماباموتورکارمیکرد خیلی ادم مومن ومعتقدی بود زیرباران وبرف که مامیرفتیم خونه اون بدبخت وامیستادکارمیکرد حالااین که بخوایم ادمی که نیست رومتهم اصلی بدونیم گناه داره حتماعلتی داشته که این کارروکرده اون هم شخصی که عاشق خانوادش بود باورش خیلی سخته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقايان تابناكي چرا اوني كه من نوشتم در مورد اين آقا ثبت نكرديد.
لطفا ثبت كنيد . و گفته هاي خاله و مادر بزرگ و مادر خود اني دخترا خانمها مونس را كنار هم بزاريد. همانطور كه بالا نوشته اند عيد گذشته اين آقا با دوتا بچه اش به ديدن بابا بزرگشان آمده بودند كه عموي مادر من بود و مادر و برادر من هم آونجا بودند تعريف مي كرد كه دو تا دختر لباسشان يكدست و عين هم بودند و اين قدر دوست مي داشت حتي دختراش مي خواستند چايي بخورند باباي دخترا مي گفت چايي نخوريد حالا از اين اجيلات بخوريد چايي بعدا" مي خوريد در كل مي گفت با هزار جور و هزار زبان به دختراش محبت نمي كرد. ولي نمي دانم چرا اينطوري شد. من احمد را مقصر نمي دانم ولي همسر اين آقا هم خيلي مقصره.
مادری که تمام زندگیش کارش بودوزندگیش روروحرفهای مادروخواهرش بناکرده بود عاقبتش همینه حالاحالاباید جواب بده
من نمی تونم قضاوت کنم چون تو زندگیشون نبودم اما چرا حرفای این خانم با خانوادش فرق میکنه؟چرا با خانواده ی اون اقا مصاحبه نشده؟
الکی قضاوت نکنین که اون دنیا نتونین جواب بدین خدا به دو تا خونواده صبر بده این اقارم اون دنیا ببخشه و بیامرزه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست