بازدید 17821

تأخیر در پرداخت های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان/جوابیه تکمیلی

کد خبر: ۲۰۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶ 28 November 2011
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطالبی که از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید  تا حد امکان پیگیری های لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.
به گزارش «تابناک» ، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیرمی آید:

طرح مشکل :

بر اساس مصوبه وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دانشگاهها از مهرماه سال 1389 موظف به پرداخت مبلغ 3 میلیون تومان ماهیانه به متخصصین شاغل در شهرهای خارج از مرکز بوده اند. که متأسفانه این پول با وجود 100 متخصص شاغل در استان هرمزگان برای مدت 11 ماه از مهر ماه سال گذشته تا شهریور سال 90 بالغ بر 3 میلیارد تومان می شود که قابل به ذکر است که نمام استانها بغیر از استان هرمزگان این مبالغ را واریز کردند

جوابيه:

مدیرمسئول محترم سایت تابناک
پاسخ به درج مطلب اختلاس سه میلیاردی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سایت تابناک مورخ 14/6/90
احتراما پیرو فکس مطلب ستون «بابینندگان» آن سایت محترم با عنوان «اختلاس سه میلیاردی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان» مورخ 14/6/90 خواهشمند است دستور فرمایید برای روشن شدن افکار عمومی نسبت به درج پاسخ به شرح ذیل اقدام و همکاری لازم صورت گیرد.

طبق پاسخ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان
1.    پرداخت ویژه به پزشکان متخصص طبق دستورالعمل شماره 305244 ورخ 11/8/1389 مقام عالی وزارت به منظور ترغیب پزشکان شاغل در مناطق محروم به دانشگاه‌های مناطق محروم ابلاغ گردید که مطابق آن شهرهای تابعه حسب جدولی نمره‌گذاری و به وزارت متبوع اعلام شد.

2.    حسب بررسی کارشناسی وزارت متبوع شهرهای اعلام شده استان به گروه‌های الف، ب‏، ج و د دسته‌بندی و طی نامه شماره 1661/400 مورخ 23/9/1389 شهرهای گروه الف شامل 1ـ گاوبندی (پارسیان) 2ـ جاسک 3ـ بستک 4ـ رودان 5ـ بند خمیر 6ـ ابوموسی 7ـ قشم 8ـ حاجی‌آباد از سوی وزارت متبوع تعیین و مبلغ پایه به میزان ماهیانه بیست میلیون ریال جهت پرداخت ثابت شش ماهه دوم سال 1389 شهرهای گروه الف در نظر گرفته شده است.

3.    این دانشگاه با اعتبار دریافتی از وزارت متبوع و قسمتی از وجوه در اختیار، اقدام به پرداخت هشت هزار میلیون ریال حق ویژه متخصصین شاغل در شهرهای گروه الف استان هرمزگان از ابتدای سال 1389 لغایت اسفند 1389 بر اساس دستورالعمل ارسالی مقام عالی وزارت و عملکرد ذینفعان در واحدهای تابعه دانشگاه نموده است مدارک مثبته موجود می‌باشد.

4.    از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی وزارت متبوع هیچ‌گونه اعتباری برای پرداخت به پزشکان متخصص پیشگفت در اختیار این دانشگاه قرار نگرفته است. بدیهی است به محض وصول اعتبار مانده مطالبات پزشکان متخصص زحمتکش پرداخت خواهد شد.

جوابیه تکمیلی :

مدیر مسئول محترم سایت تابناک

سلام علیکم ؛
با توجه به درج مطلبي در خصوص(( عدم پرداخت مطالبات پزشكان متخصص شهرستان رودان )) در آن سايت ، جوابيه مربوطه ارسال مي گردد .
خواهشمند است جهت تنوير اذهان عمومي اين جوابيه درج گردد .

به منظور پرداخت بخشي از مطالبات حق الزحمه ثابت پزشكان متخصص شاغل در رودان ، مبلغ 400 ميليون ريال در تاريخ 8/9/90 به حساب بيمارستان رودان واريز شده كه بين پزشكان مذكور توزيع گرديده است . لازم به ذكر است پرداخت مابقي مطالبات نيز پس از تأمين اعتبار از سوي وزارت متبوع ، صورت خواهد پذيرفت .

دكتر فاطمه نوروزيان
مشاور رئيس دانشگاه ومدير  روابط عمومي  و امور بين الملل



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی