بازدید 56634
از حادثه مرگ دو نوجوان تا انتخاب جباری

هر آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت

این هفته حواشی باشگاه و بازی‌های فوتبال به خودی خود بیشتر وقت برنامه را به خود اختصاص می‌داد. پرسش نظرسنجی این برنامه نیز مربوط به بهترین بازیکن ایران در بازی‌های مقدماتی بود و چهار گزینه برگزیده شده بودند و البته جباری با بیشترین آرا از نگاه بینندگان بهترین بازیکن ایران در بازی‌های مقدماتی بود.
کد خبر: ۲۰۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۰ 22 November 2011
سرویس ورزشی ـ برنامه دیشب 90 که مطابق هر هفته دوشنبه‌ها با اجرای عادل فردوسی پور جذاب و پرحاشیه بود، از ساعت 22:40 روی آنتن شبکه 3 سیما رفت.

به گزارش «تابناک»، این هفته حواشی باشگاه‌ها و بازی‌های فوتبال، حادثه مرگ دو نوجوان فوتبالیست و کارشناسی بی‌حرمتی داوران، بیشتر وقت برنامه را از آن خود کرد.

سخنان دایی و صالح درباره عملکرد بد تیم سایپا در فصل جاری و احتمال حضور سرمربی دیگر به جای او، از مواردی است که این روزها تیم سایپا را به حاشیه کشانده و این رخدادها نیز در باشگاه راه‌آهن لمس می‌شود و علی دایی نیز در سخنانش، نهمین تساوی تیمش در فصل را توضیح داد.

کارشناس داوری و مهمان تلفنی برنامه نود

افشاریان داور بازنشسته، کارشناس داوری دیشب 90 بود که داوری بازی‌ها را به نقد کشید. و البته مهمان تلفنی برنامه نود، اسماعیل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی بود.

رأی نصرتی و شیث را ابلاغ کرده‌ ایم، اما...

امشب اسماعیل حسن‌زاده، مهمان تلفنی برنامه نود بود. او در پاسخ به این پرسش که چرا رأی بازیکنان خاطی پرسپولیس، هنوز اعلام نشده است، گفت: «ما رأی را صادر و دستور ابلاغ آن را کردیم، ولی در آستانه رسانه‌ای شدن ریاست فدراسیون فوتبال، گفتند که بهتر است فعلا رأی اعلام نشود. با توجه به سیاستی که رییس فدراسیون دنبال می‌کنند، خود ایشان باید پاسخگو باشند».

حسن زاده این سخن را در حالی گفت که فردوسی پور پرسید: «یعنی شما و کمیته ای که در آن کار می‌کنید، استقلال کاری ندارد؟» و وی پاسخ داد که: «ما ارزیابی کردیم و رأی را انشا، تایپ و آماده ابلاغ کردیم. امیدوارم رأی با نظر آقای کفاشیان هر چه زودتر اعلام شود تا فدراسیون بیشتر از این تخریب نشود».

اما سخنان پایانی رییس کمیته انضباطی به دلیل پافشاری عادل فردوسی پور بود، مبنی بر این که سرانجام رأی بازیکنان پرسپولیس، چه زمانی اعلام می‌شود که حسن زاده گفت: «ما رأی را به ریاست فدراسیون اعلام و در این زمینه به قول خودمان عمل کرده‌ایم. رأی کاملا عادلانه است و بر مبنای انصاف و عدالت صادر شده است؛ فقط مانده امضای دبیر کل تا به مطبوعات هم ابلاغ شود».

نمایش بازی پرحاشیه چندین بازی و کتک خوردن داوران!

در ادامه برنامه بازی چندین پر حاشیه که داوران مورد بی‌حرمتی قرار گرفتند، به نمایش درآمد و دیدار جنجالی که در ورزشگاه پوریای ولی تالش و در سری بازی‌های لیگ دسته دو و مسابقه دو تیم چوکا تالش و شهرداری دزفول رخ داد، دوباره به تصویر کشیده شد.

در پایان این دیدار، سعید شمس داور بازی توسط تدارکاتچی، بازیکنان تیم چوکای تالش و تماشاچیان که به سمت وی حمله‌ور شدند و او را کتک زدند به شدت مجروح شد.

داور دیدار چوکای تالش و شهرداری دزفول پس از اعلام پنالتی در وقت‌های اضافی بازی مورد ضرب و شتم شدید واقع شد. مدیر عامل تالش روی خط برنامه 90 آمد و به دفاع از خود پرداخت.

حسيني مهمان ویژه برنامه

پس از آن سيد جلال  مدافع ملي‌پوش تيم فوتبال سپاهان در استوديو برنامه حاضر شد. مهم‌ترين بخش‌هاي صحبت‌هاي حسيني به اين شرح است:

* فوتبالم را مديون ملوان و مردم انزلي هستم.

* دوست دارم يك روز با پژمان نوري، مازيار زارع و دوستان ديگرم به ملوان بازگردند.

* لوكا بوناچيچ از نظر فني مربي خوبي است، اما از نظر اخلاقي نمي‌شود با او كار كرد. باشگاه سپاهان هم به دليل اعتراض همه بازيكنان او را كنار گذاشت.

* يكي از اهداف اصلي من قهرماني در آسيا بوده و هست و قهرماني السد قطر در آسيا روي روحيه بازيكنان ما تاثير منفي گذاشت.

* فصل نقل و انتقالات براي بازيكنان سخت است. بعد از جدايي چند تن از ستاره‌ها من نيز مي خواستم از سپاهان جدا شوم، اما صحبت‌هاي ساكت و هدف خودم كه قهرماني در آسيا بود، باعث شد در اين تيم بمانم.

* قطبي نمي توانست به فوتبال ما كمك كند. فدراسيون اگر مي خواست علي دايي را از تيم ملي بركنار كند، بايد مربي بزرگي مانند كارلوس كي‌روش را مي‌آورد نه افشين قطبي را.

* امسال هم مانند سال‌هاي پيش سپاهان مدعي قهرماني است و با حضور كرانچار فضاي آرامي در تيم حاكم است.

نمایش دلخراش مرگ دو نوجوان فوتبالیست

در ادامه برنامه صحنه بازی دو نوجوان در شهرستان و تهران به نمایش درآمد که اولی به دلیل نبود امکانات پزشکی و دومی ‌بر اثر برخورد به دروازه‌بان حریف پرپر شدند. البته آقای دادرس، مسئول سایپا در مورد خانواده مرحوم عظیمی قول همکاری داد.

برنامه در دقايقي تحت تاثير دو اتفاق تلخ يعني درگذشت دو فوتباليست در هنگام بازي فوتبال قرار داشت. «امير توكلي» يكي از اين دو بازيكن بود كه چند روز پيش با برخورد توپ به سينه‌اش در هنگام بازي دچار ايست قلبي شده بود و «سجاد عظيمي» نيز كه چند ماه پيش دچار سانحه شده بود و در زمين فوتبال از دنيا رفته بود.

تصویر من را نشان ندهید، گریه‌ام می‌گیرد

خواهش ویسی از دوربین نود!

سرمربی تیم صبا می‌گوید، هنوز هم با پخش تصاویر خط خوردنش از تیم ملی گریه می‌کند.

ـ دیشب در برنامه نود، عادل فردوسی پور یکی از برنامه‌های چند سال پیش نود را روی آنتن برد. در این برنامه، فردوسی پور آیتمی را پخش کرد که عبدالله ویسی دو ساعت مانده به پرواز تیم ملی در فهرست خط خورده‌ها قرار گرفت تا بگوید: «بچه‌ها برایم جشن گرفته بودند، نمی‌دانم چرا این طوری شد».

ویسی که اکنون سرمربی تیم صباست، در آن زمان با گریه این حرف‌ها را می‌زد؛ اما اکنون سال‌ها از آن زمان گذشته است و خبرنگار دوربین نود، وقتی درباره آن اتفاق از ویسی پرسید، او در پاسخش گفت: «مگر هنوز آن فیلم را دارید؟ تو رو خدا تصویر من را نشان ندهید، چون دوباره گریه ام می‌گیرد».

دیگر حاشیه‌های 90

از دیگر حواشی‌های هفته گذشته که فردوسی پور به آن توجه کرد، اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و سپاهان است که در آن، سکوهای ورزشگاه بر کناره‌گیری حمید استیلی تأکید می‌کردند و البته در پایان بازی، سخنان سرمربی پرسپولیس قابل تأمل و پر حاشیه بود.

از دیگر اتفاقات رخ داده در هفته گذشته، شکست سه بر یک تیم ذوب آهن اصفهان از صنعت نفت آبادان آن هم در فولاد شهر اصفهان بود که باز هم بحث‌های مشکلات مالی، دامن این تیم قدرتمند لیگ برتری را گرفت و حتی پس از این بازی، چند بازیکن با حالت قهر رختکن تیم را ترک کردند و البته فردای آن روز ابراهیم زاده، سرمربی این تیم اصفهانی به سر تمرین نرفت تا همه این‌ها سوژهای عادل برای بررسی اتفاقات این تیم را تأمین نماید.

بازی حساس تیم‌های استقلال و صبا نیز به نوع خود از حواشی خاصی مانند داوری و اتفاقات رخ داده در حواشی ورزشگاه را به همراه داشت.

پرسش و نتیجه نظرسنجی

در این برنامه نظرسنجی خود را به انتخاب بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی اختصاص داد که آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، هادی عقیلی و جواد نکونام گزینه های او بودند و در نهایت مجتبی جباری با 55 درصد آرا عنوان بهترین بازیکن را به خود اختصاص داد و تیموریان با 18 ، نکونام با 16 و عقیلی با 11 درصد در رده های بعدی قرار گرفتند.

1 ـ مجتبی جباری با 55 در صد
2 ـ آندرانیک تیموریان 18
3 ـ جواد نکونام 16
4 ـ ‌هادی عقیلی11


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۹
تابناك ك ك ك ك ك بيدار شو دلبندم!
بهخدا اين پرسش و پاسخ براي هفته هاي گذشته بود
پرسش و پاسخ اين هفته در مورد بهترين بازيكن دور مقدماتي جام جهاني بود كه من به عقيلي راي دادم

بيدار شدي؟
***«در ادامه برنامه بازی چندین پر حاشیه...»
لطفا اصلاح كنيد:
...چندين بازي پر حاشيه...***
از شما به دلیل درج خلاصه این برنامه چندین ساعته ممنونم. چون با مهارت خاصی آن را خلاصه کرده بودید
زنده باد بازیکنان ایرانی چه استقلالی و چه پرسپولیسی
خدا بگم چیکار نکنه عادلو
حواشي ها غلط است، چون حواشي جمع مكسر حاشيه است
هم دم عادل گرم ، هم دم سرویس ورزشی تابناک
حالا فهميدين تيم ملي روي انگشت كوچيكه استقلاليا ميچرخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
آفرين زهره خانووووم گل گفتي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
اا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
هه هه هه هه خندیدیم
حواشی خودش جمع حاشیه هست نیازی به جمع شدن با ها نداره
درود بر عادل فردوسی پور. مردم عادل رو به خاطر شجاعتش دوست دارن
من از حرف زدن فردوسی پور خیلی خوشم میاد.خیلللللللللللی باحاله
آفرین بر این برنامه و عادل فروسی پور که چنین پیگیر موارد گذشته هستند.
واقعا حق جباری بود
باسلام
چرا به مناطق محروم سر نمی زنه این دوربین نود ما از سال 1379یک زمین 17هزار متری در اختیار اداره تربیت بدنی شهرستان رودبار زیتون گزاشتیم ولی هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته خواهشمندیم رسیدگی کنید مازیار از روستای تاریخی نصفی
اگه عادلو نداشیم چیکا میکردیم!....خدا عادلو از ما نگیره.
تشکر میکنم از آقای فردوسی پور با این سوالاتی که پشت سر هم می پرسد؛
این عالی است که خلاصه 90 رو مینویسید
حرف نداره سالاره
واقعا عادل با حاله و نترس.ای ول.......
عادل جون دمت گرم حالا واقعا شما اینقدر سر خودتون رو درد می اورید مسئولین عکس العملی نشان می دن یا عادت کردن از بس که کفتین؟ ها ها ها ها هاهاهاهاهاها
اگر عادل ازصحنه سیما حذف شود انگار اسراییل از صحنه روزگار محو شده است
نود فوتبالي را دوست دارم. خيلي خوشم از حاشيه هاي تخريبي نمياد.براي پايداري نود دعا مي كنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار