بازدید 5900

مدارک رو شود قواعد بازی تغییر می کند!

مدیر عامل تراکتورسازی گفت: «هر لحظه اگر تصمیم بر رفتنم باشد من آماده ام و باشگاه تراکتور سازی را نه مثل بعضی ها ارث پدری خود می دانم و نه از آن برای خود کیسه ای دوخته ام.»
کد خبر: ۲۰۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۴ 18 November 2011
 مدیرعامل تراکتورسازی تبریز طی روزهای گذشته با حاشیه های فراوانی همراه بود و مهمترین آنها به موضوع شکایت کمالوند از باشگاه تراکتورسازی اختصاص داشت که بعدها از سوی فراز تکذیب شد.
 
به گزارش سایت گل، گویا کنفدراسیون به ترازنامه مالی باشگاه تراکتور سازی ایراداتی وارد کرده است؟
- واقعیت اینست که باشگاه تراکتور سازی با قدمت 40 ساله متاسفانه تا همین دو فصل پیش هیچگونه بیلان مالی در سوابقش ندارد هر چند شاید ضرورتی احساس نشده بود و فکر می کنم این ایرادی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون اعلام کرده مربوط به گذشته است که چون سوابقی موجود نیست باید از طریقی این قضیه را حل کنیم.
 
* سازمان لیگ به شما در این رابطه چیزی ابلاغ نکرده؟
- در همین یکی دو روز آینده به فدراسیون خواهم رفت و از نزدیک این قضیه را پیگیری می کنم تا مشکل بوجود آمده را حل کنیم.
 
* ظاهرا یکی از ورزشگاه های مورد دار هم ورزشگاه یادگار تبریز است در این رابطه چه مشکلی وجود دارد؟
- در این رابطه کنفدراسیون هرچند باشگاه را مسئول ورزشگاه می شناسد ولی واقعیت اینست که فعلا ما هیچ نقشی را در ورزشگاه نداریم و در بازدید قبلی ظاهرا مواردی را تذکر داده بودند و قرار بود با رفع ایرادات گزارش آن را به کنفدراسیون ارسال نمایند که باید این موارد را نیز دنبال کنیم تا مشخص شود.
 
* بالاخره بحث بلیت فروشی و تحویل ورزشگاه یادگارامام به باشگاه به کجا رسید؟
- در این رابطه باشگاه تراکتورسازی به عنوان نماد عملی سازی قوانین و مقررات کنفدراسیون قرار است یک سری از موارد درخواستی کنفراسیون فوتبال آسیا را در ایران اجرا کند که بحث واگذاری بلیت فروشی به تیم ها قدم اول این اتفاق است، ما بعد از 5 ماه پیگیری موفق شدیم موافقت آن را به دست آوریم و نامه آن نیز به مسئولین مربوطه در استان ارسال شده و انشاءالله در آینده نزدیک عملی خواهد شد که از این قضیه ما چندین هدف را دنبال می کنیم اول کسب درآمد دوم بهینه سازی حضور تماشاگران در ورزشگاه و سوم قدمی دیگر در رسیدن به استانداردهای مورد در خواست کنفدراسیون که امیدوارم با انجام موفقیت آمیز این مرحله در آینده ای نه چندان دور شاهد تحویل استادیوم ها به باشگاه ها نیز باشیم.
 
* شما در مصاحبه ای اظهار داشتید که سه نفر از اعضای کادر فنی فصل گذشته از جمله فراز کمالوند از باشگاه بخاطر 16 میلیون تومان شکایت کرده که ظاهرا کمالوند هم طی مصاحبه ای این را تکذیب کرد؟
- من صادقانه عرض می کنم. این بدهی مربوط به مدیریت قبلی بوده که ظاهرا هم هیچ سند قابل استنادی هم نسبت به طلبشان در باشگاه نداشتند و بنده در جهت ارزش نهادن به تلاش های کادر فنی در مقابل طلب های آنها چک در اختیارشان قرار دادم و گفتم حداقل این یک مدرکی است که شما می توانید به طلبتان برسید و هر موقع تنخواه مازاد بر تعهدات بنده موجود باشد می توانید وصول کنید.
 
* پس شما نگفته اید که بروند شکایت کنند؟
- ما چنین مطلبی را عنوان نکرده ایم بلکه گفته ایم چون فعلا پولی نداریم اگر نمی توانند منتظر باشند راه شکایت باز است.
 
* کمالوند مدعی شده که در مرام او نیست که شکایت بکند حتی اگر 10 سال هم طول بکشد.
- خود آقای کمالوند بهتر از هر کسی بنده را می شناسد که نه اهل حاشیه هستم و نه دنبال ایجاد مشکل برای کسی هستم ولی بهتر است من با نشان دادن ابلاغیه رای کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال در همین ارتباط (شکایت کمالوند) و رای صادره و مبلغ آن قضاوت را به عهده مردم بگذارم.
 
* کمالوند گفته بعضی از آقایان مرا متهم به حاشیه سازی در سکوهای ورزشگاه می کنند.
- اول از اینکه طوری این مسئله را عنوان کرده اند که گویا مشکلی هست، از فردای ورود قلعه نوعی به تبریز هیچ اتفاق حاشیه ای در استادیوم یادگار و دیگر شهرهای که تیم حضور پیدا کرده نبوده که ما بخواهیم کسی را متهم کنیم، بلکه مواردی که بنده عنوان کردم مربوط به افراد خاصی است که تعداشان هم فراتر از 20 نفر شاید نباشد ولی به نوعی منافع شان به خطر افتاده و با تشکیل جلسه در محافل مختلف (خارج از استادیوم) سعی در القاء بعضی مسائل را دارند که اگر رد پای آنها را بگیرید خیلی از شیطنت های پشت پرده نمایان می شود.
 
* آیا مشکلات خاصی مابین شما وجود داشت که اکنون فراز کمالوند وعده مطرح کردن آنرا به نیم فصل موکول کرده است؟
- هر آن کس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است، بنده طبق شهادت همه اعضای هیات مدیره عنوان کرده ام که هر لحظه اگر تصمیم بر رفتنم باشد من آماده ام و باشگاه تراکتور سازی را نه مثل بعضی ها ارث پدری خود می دانم و نه از آن برای خود کیسه ای دوخته ام ولی با این حال از این داستان استقبال می کنم چرا که جعفری مدارکی دارد که اگر آنها را رو کند تمام قواعد بازی به هم خواهد خورد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست