بازدید 88491

آزار دختر دانشجو در جاده متروکه

زماني که کمي از شهر دور شديم ناگهان مسير خودرو را تغيير داد و وارد يک جاده خاکي شد. نمي دانستم قرار است چه اتفاقي بيفتد. او به اعتراض هايم جوابي نمي داد تا اين که وقتي خودرو در محلي دورافتاده متوقف شد چاقويي به طرفم گرفت و شروع به تهديد کردن کرد
کد خبر: ۲۰۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۹ 14 November 2011
خراسان: راننده اي که دختر دانشجويي را ربوده و در جاده اي متروکه مورد آزار و اذيت قرار داده است در جريان بازجويي ها اعتياد را علت اصلي اين اقدامش اعلام کرد.

چندي قبل مسئولان بيمارستاني در جنوب تهران در تماس با پليس از انتقال دختري مجروح به آن جا خبر دادند. شواهد نشان مي داد حادثه اي تلخ باعث مجروح شدن اين جوان شده است. از اين رو ماموران براي تحقيق در اين باره خود را به بيمارستان رساندند. اين دختر دانشجو که از ناحيه دست و پا مجروح شده بود به ماموران گفت به عنوان مسافر سوار يک خودرو شده اما راننده او را ربوده و در محلي دورافتاده مورد آزار و اذيت قرار داده و اموالش را دزديده است.

وي در حالي که بريده بريده حرف مي زد در تشريح اين ماجرا گفت: «مقابل ترمينال جنوب ايستاده بودم و مي خواستم به دانشگاه محل تحصيلم در ساوه بروم. چند تاکسي آن جا بود اما چون آن ها مسافري نداشتند بايد زمان زيادي معطل مي ماندم. به همين دليل تصميم گرفتم سوار يک خودروي شخصي شوم. چند دقيقه بعد يک خودروي پژو ۴۰۵ نقره اي رنگ که يک زن روي صندلي جلوي آن نشسته بود مقابلم ايستاد. حضور يک زن ديگر در پژو باعث شد با خيال راحت سوار آن شوم.ابتدا فکر مي کردم زني که روي صندلي جلو نشسته هم قصد دارد به ساوه برود اما او کمي آن طرف تر پياده شد و بعد از آن من تنها مسافر خودرو بودم. از همان زمان دلشوره عجيبي به جانم افتاد. مرد جوان ساکت بود و با شتاب زيادي رانندگي مي کرد اما زماني که کمي از شهر دور شديم ناگهان مسير خودرو را تغيير داد و وارد يک جاده خاکي شد. نمي دانستم قرار است چه اتفاقي بيفتد. او به اعتراض هايم جوابي نمي داد تا اين که وقتي خودرو در محلي دورافتاده متوقف شد چاقويي به طرفم گرفت و شروع به تهديد کردن کرد. او کيف و تلفن همراهم را گرفت و سپس با ادامه تهديدهايش من را مورد آزار و اذيت قرار داد. هرچه فرياد مي زدم و کمک مي خواستم صدايم به جايي نمي رسيد و هيچ کس در آن اطراف نبود که نجاتم دهد. در آن لحظات اشک مي ريختم و فقط از خدا مرگ مي خواستم».

دختر جوان ادامه اين حادثه را اين طور تعريف کرد: «مرد جوان دست و پايم را طناب پيچ و در کنار جاده اصلي رهايم کرد. چند ساعت در همان حال بودم تا اين که رانندگان خودروهاي عبوري به کمکم آمدند و من را به بيمارستان منتقل کردند». راننده پژو پس از اين حادثه ردي از خود به جا نگذاشته بود اما دختر جوان مدعي بود چهره او را به خاطر سپرده است. بنابراين با کمک او چهره فرضي متهم ترسيم شد و در اختيار واحدهاي گشتي پليس قرار گرفت. در همين حال مطابقت تصوير به دست آمده با آلبوم مجرمان سابقه دار پليس آگاهي کمک بيشتري به ماموران کرد و به شناسايي هويت جوان تحت تعقيب به نام هاشم منجر شد. بررسي سوابق اين جوان نشان داد او پيش از اين چند مرتبه به اتهام شرارت و سرقت بازداشت شده است. در حالي که حدود ۱۰ روز از اين حادثه هولناک گذشته بود افسران آگاهي با شناسايي مخفيگاه هاشم در عملياتي ضربتي او را دستگير کردند. متهم در مجتمع قضايي بعثت محاکمه شد و قاضي وي را به اتهام سرقت مقرون به آزار به تحمل ۴ سال حبس محکوم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۳۰
به نظر من که جرمش خیلی سنگین بوده، این کار لا اقل در حد آدم ربایی بوده که از 20 سال تا ابد باید حکم داشته باشه، چون بیرون بیاد حتما این کارشو تکرار میکنه و معلوم نیست چندتا زن و دختر دیگه باید از دستش بکشن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
انشاا... این اتفاق قسمت اونهایی بشه که می گن برای تباه کردن زندگی یک دختر 4 سال حبس کافیه....
علی جعفری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
مگه آدم ربائی حکمش 20 سال حبس تا ابده؟!!!
اشدش 15 سال حبسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
متاسفانه جزا نامتناسب با نوع جرم و وضعيت آشفته جامعه دارد شرارتهاي قبلي خود گواه اين مدعاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
ظاهرا منظور از آزار و اذیت در این نوشته تجاوز جنسی کامل نبوده و حتما این مورد را پزشکی قانونی تشحیص داده است و دادگاه بر اساس آن جکم می دهد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
الهی آمین ناشناس اول
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
پاسخ دهنده شماره یک منظور شما کی هست؟
من میگم جرم باید با جنایت تناسب داشته باشد
همین نه گناهی را می شویم نه چیز دیگر
عدالت شما نباید از جای دیگر بیرون بزند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
حکم تجاوز در اسلام اعدامه نه 4 سال حبس!!!!!!!!!این دیگه چه حکمیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
خبر روشن نیست . اگه دختره مورد تجاوز قرار نگرفته ............. ولی جدا چرا همون لحظه ی اول که راننده به یه راه دیگه پیچید خودش و از ماشین پرت نکرد بیرون ؟ چرا به راننده حمله نکرد ؟ بالاخره چرا هیچ کاری نکرد ؟ ...
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
حاجي مگه جكي جانه بيرون بپره، خودت تا حالا اين كارو كردي؟ فكر كن دست خالي ميخواي به يه نفر كه چند برابر تو زور داره و مسلحه حمله كني، د آخه ميتوني؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
تابناك هر نظر چرندي رو منتشر مي كنه...حكم تجاوز به عنف اعدامه و خيلي هم قاطع و سريع اجرا ميشه....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
گل و بلبل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
دختره خودش هم پخمه بوده !
خوب همون اول که پیچید تو خاکی به جای جیغ و داد به پلیس زنگ میزدی !
همون اول بند کیفت رو از پشت مینداختی دور گردنش و با تمام قدرت خفه اش می کردی !

کسانی که عقلتون میرسه موارد مشابه که گفتم رو به خانواده مخصوصاً به خانمها و دخترانتون یاد بدید !
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
مگر طرف آب بازی کرده که میگویید باید بیست سال محکوم شود؟ حالا تجاوز کرده چهار سال حکم گرفته چون زندانها پر از آب باز است یک سال دیگر هم می اید بیرون.
رضایا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
به نظرم حکم نسبت به جرم ارتکابی خیلی سبکه ، باید درس عبرت شه و امیدوارم عزیزان قوه قضائیه تعداد نظرات مثبت و منفی این کامنت رو دیده باشن و از نظر مردم آگاه شده باشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
در بلاد کانادا این حکم وجود دارد و البته کسی هم این حماقت را انجام نمیدهد - حداقل بخاطر مجازات سنگین آن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
بابا چرا شلوغش مي‌كنين؟ تجاوز نبوده كه! سرقت مقرون به آزار بوده! يعني سرقت ولي نوع سرقتش داشته نزديك ميشده به آزار. فقط به حرف دختره كه نميشه حكم داد. قاضي لابد همه‌ چيز رو بررسي كرده. بيكار كه نيست آخرت خودش رو به خاطر يه كمتر مجازات شدن يه معتاد خراب كنه كه!
فقط همین...
یعنی فقط 4 سال برای این جرم؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
همینه که این همه جرم و جنایت زیاد شده چون مجرم مطمئنه مجازات سنگینی در انتظارش نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
خدانیاره برای هیچکس . اونکه میگه چرا اینکارو نکرد واونکار و نکرد فقط حرفه . وقتی هست که آدم مغزش کار نمیکنه و همه چی انقدر زود اتفاق میفته که قوه تصمیم گیریت از کار میفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
حالا حکم اون پسره که 11نفر بهش تجاوز کردن چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا این فرد به 4 سال محکوم شد ولی کسانی دیگر با همین جرم به اعدام محکوم میشوند؟تفاوت در چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
تفاوت تو اینه که نویسنده های این خبر اصلا به اصول خبر نویسی و حقوقی وارد نیستند و فقط مینویسند .
خوب برادری که این خبرو تنظیم کردی . تو عرف عام ما وقتی میگی دختر دانشجو رو آزار داده همه فکر میکنن بهش تجاوز کرده و این اشتباهات پیش میاد . این آدم فقط وسایل دختر دانشجو رو سرقت کرده و به اون تجاوز نکرده که اگه تجاوز کرده بود حکمش اعدام بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
طرف از خدا مرگش رو می خواسته نمی خوای بگی کیفش اینقدر مهم بوده که از خدا مرگ بخواد آقای ناشناس!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
خوب عزیزم اون موقع که مرگ میخواسته حتما با خودش فکر کرده بوده میخواد تجاوز کنه , که ظاهرا این کارو نکرده...
همین کار در قزوین باعث اعدام سه نفرشد.چرامجازاتهااینقدر متفاوته؟
پاسخ ها
catfish
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
فکر کنم توی این پرونده عمل زنا انجام نشده....یعنی فقط آزارش داده و تجاوزش از نوع زنا نبوده...واسه همین اعدام نشده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
تو حالت خوبه ؟؟؟؟این تجاوزه نه زنا.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
طبق ماده ۸۲ قانون مجازات اسلامي حد زنا در ۳ مورد، قتل است و فرقي بين جوان و غيرجوان و محصن و غيرمحصن نيست. یکشون زناي به عنف و اکراه است. حالا نمیدونم قضیه دقیقا چی بوده... یا فردا همین جوری یه چی نوشته
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
ممد جون فردا ؟!!!
این جا سایت تابناکه ، بعدشم خبر به نقل از روزنامه خراسانه ، این وسط فردا چیکاره است ؟!!!
بسيار باعث تاسف است.اين حكم!!اگر اين جرم در يك كشور غربي اتفاق افتاده بود مجازات آن بسيارسنگين تر از ايني بود كه درايران براي يك چنين مجرمي صادر شده است.اميدوارم مسئولين قضايي قدري بخود آينندوفكري اساسي براي اين متجاوزين به حريم جامعه بنمايند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
کشورهای غربی برای تجاوز
بین 5 الی 30 سال زندان دارند بسته به نوع تجاوز
ایران یا اعدام می کند یا آزاد و هر دو ناعادلانه است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
حکم تجاوز اعدامه که کاملا عادلانه و عاقلانس. بی خود نظر نده!
پوریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
فقط اعــــــــــدام عادلانه است ....
همین.
اين حكمي كه براي اين صادر شده باعث ترغيب جرم براي ديگران ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
منظور از ازار تجاوز نیست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
بالاخره جرم كمي هم نيست. چيزي در حد آدم ربيي ست
iهمش 4 سال؟ مگه حکم آدم ربایی، تجاوز، سرقت، ضرب وشتم نباید بیشتر از اینها باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
اون فقط دزدی کرده!تجاوز نکرده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
حكم دزدي طبق شرع اسلام بريدن انگشتان دست هست. نه زندان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
اگر هم تجاوز كرده طبق شرع حد اون اعدامه
سلام
واقعاً متاسفم با زندگي يك دختر جوان بازي كردن و او را از بين بردن فقط 4 سال حكم دارد پس واي به حالمان با اين قوانين 4 سال ديگر كس ديگري را بد بخت مي كند و راه را هم نشان بقيه مي دهد به نظر من قتل نيز براي اين مجرم كم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
البته اگر در این مدت عفو نخوره ویک سال دیگه بیرون نیاد!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
معلوم نيست 4سال در زندان بماند.احتمال اينكه عفو بخورد هم هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
4 سال زندان خیلی کم هست ولی نه در حد قتل
اره دیگه بره تو زندان کمی استراحت کنه. بعد روش های دیگه رو یاد بگیره بعدش روز از نو جرم از نو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
4 سال زندان مجازات کمی هست ولی تصور شما از زندان های ایران غلط است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
نکنه فکر کردی تو گوانتانامو زندانی می شه؟؟؟؟؟؟
يعني جرم تجاوز به عنف فقط 4 سال است؟ مگر مجازات اينها اعدام نيست؟‌چرا دوگانگي در احكام قضايي ديده مي شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
تجاوز به عنف اصطلاح مربوط به زن همسر دار است و مجازات آن اعدام است. نه این مورد
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
دوست عزیز تجاوز به عنف ربطی به همسر دار بودم نداره در هر صورت مجازاتش اعدامه
احتمالا خبر اشکال داره و آزار جنسی نبوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
آقا مهدی نکنه طرف به خاطر دزدیده شدن کیفش از خدا مرگ می خواسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
خیر ناشناس , اون داره تعریف میکنه که چی شده و فکر کرده بوده هدف طرف میخواد تجاوز هست که اینطور نشده ظاهرا"
خیالتان راحت با ممنوع شدن ورود بانوان به پستهای اسکی از این به بعد شاهد همچین مسایلی نخواهیم بود
من مطمئن هستم اين مجرم كثيف بعد از يكسال حبس به دلايل نا معلومي بهش عفو ميخوره و با شهوت و حرص بيشتري به جان و مال و ناموس مردم دست درازي خواهد كرد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
موافقم
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
از کجا اینقدر مطمئنی ...!!!

واه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
شما سوار تاکسی شخصی نشو لیلا خانوم
اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
چرا؟
مگه آدم کشتند؟
Sh
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
آقا يا خانم محترم آدم نكشته روح آدم رو كشته
بي احتياطي (و.......)وجسارت دختران باعث پيش آمدن همچين مسائلي مي شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
چه ربطی داره!!
انسان اختیار داره اون یاروه می خواسته انکاره بکنه براش فرق نم کنه طرف کی یا چه جنسیتتی داشته یاشه.
شما خودت که ناموس داری ...!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
كاملا موافقم....اما اين يكي ازز دلايلشه....
دختران الان خيلي بي احتياط تر شده ان...و ژست روشنفكريشون كار دستشون ميده...هرچند حكم اينا بايد اعدام باشه..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
در جامعه ما احتیاط شر عقله حتی برای آقایان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
نه كه هيچ بلايي سر مردا و پسرها نميارن
مطمئن باشيد ميره زندان چند روز ديگه عفو مي خوره مياد روز از نو روزي از نو
متاسفانه استفاده از کلمه آزار به جای تعرض و یا هتک حرمت که در عنوان این خبر هم به کاررفته حرکت بسیار زشت و خزنده ای است که از طرف محافل لیبرالیستی خبری برای زدودن قبح و پلیدی این عمل و عادی جلوه دادن آن در حال جا افتادن است. کلمه واحد تفکر است و بار روانی و عاطفی دارد. اگر تباه شدن و بی عصمت شدن یک دختر مسلمان را تنها آزار تعبیر کنیم طبیعی است که ناخودآگاه جامعه حساسیت خودرا به موضوع از دست می دهد. درست است که این خبر از روزنامه خراسان نقل شده است با این حال با نقل آن تابناک هم ناخواسته در همان مسیر گفتمانی قرار می گیرد. امیداست با دقت بیشتر راه را برای بدعت های خطرناک ژورنالیستی ببندیم. انشالله.
مدیر پایگاه به نظر می رسد که یک طرفه به قاضی رفته اید. نقل این خبر را بی اهمیت دانسته اید و با توجه به یک کلمه (که این هم بار مثبتی در خود ندارد)، تا لیبرالیست بودن پیش رفته اید؛ یکی از نکاتی که موجب از دست رفتن حساسیت جامعه می شود این است که کلماتی مانند "تجاوز" یا "کودک آزاری" و ... زیاد مورد استفاده قرار گیرد. قصد نداریم که این اعمال شنیع، زشتی شان را در روزمرگی گم کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
تابناک گرامی این رو برای خودت میگم
چند روز پیش نوشتی 3 ابلیس شیطان صفت بالای دار
یادت می یاد؟
چرا الان یادت رفته؟
خدایا نگذر از باعث بانی کسانی که نسبت به آبروی مردم بیتفاوتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
الهی آمین
داستان جالبی بود
پاسخ ها
safeman
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
اخه چی بگم به تو سر ناموس خودتم می اومد میگفتی چه داستان جالبی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
چرا این خانم سوار شخصی شده
عزیزانی که به حکم اعتراض دارند حتماً متوجه هستند بین آن چیزی که در مطبوعات می آید و واقعیت فاصله بسیار است. حقیقت همیشه آن چیزی نیست که بر زبانها جاری می شود. بسیاری از حقایق در جلسه دادگاه بیان می شوند نه در مطبوعات.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
برای همین دادگاه باید علنی باشد
مگه تجاوز به عنف اعدام نداره؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
بله طبق قانون مجازات اسلامی حکمش اعدامه، چرا فقط 4 سال حبس نمیدونم؟!!!
چرا 4 سال زندان. چرا اعدان نمی کنید؟. چرا زندان ابد نمی کنید؟ چرا عکسش را بین مردم منتشر نمیکنید تا از حقوق اجتماعی منع شود ؟ بعد از 4 سال حتما یک دختر نه بلکه دختران مردم بدبخت را گرفتار میکند.بخدا این درست نیست با این امنیت ایجاد نمی شود.
مگه مجازات تجاوزبه عنف اعدام نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی
البته این رو هم باید گفت خود اون خانم باید سوار خودرو شخصی نمیشد ولی قانون در کشور ما بسیار ضعیف عمل می کند همین مجرم از زندان که بیاید بیرون باز دست به همین اعمال شدیدتر میزند..................پس کجاست اون قضاوت عادلانه.آیا با بیرون آمدن او از زندان آیا پشیمان میشود از کار خود یا تجربیات بیشتری کسب میکند که ایندفعه دیگه گیر نیفتد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ پشيمان كننده دستگاه قضايي
جایی از این متن ننوشته تجاوز به عنف صورت گرفته که حکمش اعدام باشه هر چند معتقدم 4 سال حس برای این جرم خیلی کمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
لابد دختره برای بسته شدن دست وپاش از خدا مر خواسته!!!!!!!!!!!!!
هر سال در کشوزر ما هفتاد هشتاد هزار نفر بیگناه در تصادفات کشته می شوند چه عیبی دارد از آمار آنها کم کنید و در عوض این حیوانات موذی را از بین ببرید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
این دو ربطی به هم ندارند
با اعدام انسان ها تصادقات رانندگی کم نمی شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
از تصادف کم نمی شه وی از تجاوز کم میکنه.
مگر این تجاوز به عنف نیست، حکم این که اعدامه، مگه تو جریان خمینی شهر این افراد اعدام نشدن، 4 سال حبس؟ احتمالا اخلاقشون تو زندون خوب می کنه و چند تا تخفیف هم می خوره که سر یک سال آزاد بشه
خبر ناقص است ايشان به جرم دزدي 4 سال حبس خورده نه تجاوز تجاوزش رسيدگي ميشه ايشاللا اعدامش ميكنن همه ميخنديم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
به همین خیال باش!
رضایا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
این کامنت خیلی امیدوارم کرد؛ امیدوارم همینطور باشه ؛ ولی من اصلا به اعدامش نمی خندم و کلی هم تاسف میخورم ؛ ولی لحظه ای فکر کنید که خواهر و همسر شما -خدای ناکرده- جای اون خانم باشه ؛ چه تقاضایی از قوه قضائیه دارین؟
طبق قوانین شرع تجاوز به عنف به هر کس چه زن یا دختر یا بچه فقط مجازات اعدام دارد و لاغیر. حتی ده نفر هم این کار را کرده باشند همگی باید اعدام شوند. حکم قاضی قابل درک نیست.
بابا !!!!!! مگه نمیبینین اکثز این فجایع توسط سابقه دارها انحام میشه؟ چرا اینا ول-ول میگردن؟ هر کس دلش می خاد، از این به بعد حوادث رو که می خونه، آمار دستش یاشه... 90 درصدش سابقه دارن!
واقعا من عدالتی در رای این پرونده نمیبینم فقط با اعدام این شخص من آرام می شوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
فکر کنم این فرد محکوم هم به اینترنت دسترسی داره . چون یه نفر به این نوشته منفی داده!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
تعداد مخالفان اعدام هم کم نیست.منفی دهنده با اعدام مخالف بوده حتما.
واقعا جای تعجب و تاسف داره برای این مجازات به این سبکی که برای ایشان با توجه جرم ارتکابی وی قرار داده شده متهم نامبرده فردی را به عنف مورد آزار و اذیت هتک حرمت قرار داده که در درجه اول طبق بند (د) ماده 82 فنون مجازات اسلامی مستحق حد قتل و اعدام می باشند واین از حدود است و در اختیار قاضی و دادستان برای تخفیف و گذشت نیست (گر چه ممکن است فرد شاکی گذشت نموده باشد و اعدام ساقط شود ولی این از آن دسته جرمهایی است که دادستان بنا به وظیفه عمومی خود در قبال جامعه مسئول به پیگیری آن است) علاوه بر این جرائمی مثل تهدید و ارعاب و آدم ربایی و سرقت رخ داده که طبق مواد 617(مربوط به تهدید و با سلاح که 6 ماه تا دو سال و تا 74 ضربه شلاق دارد) و 621(مربوط به ربایش شخص به عنف است که از 5 سال تا 15 سال حبس درنظر گرفته شده و ذکر شده است در صورت ایجاد آسیب بدنی حداکثر مدت اجرا شود)وهمچنین سرقت که در صورت اثبات حدی بودن آن ماده 201 قانون مجازات باید حکم داده میشد... جای تعجب است البته اینها با توجه به نوشته های بالا ارزیابی شده است و باید دید مدارک و مستندات موجود در پرونده و اعترافات متهم چه بوده...
این چه مسخره بازییه؟4سال حبس کافی نیست و مجرمین رو پرروتر می کنه حداقل مجازات این ... اعدامه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
تابناک کناره نظرات ما هم از این مارکات بزن دیگه !! نکنه پسر خالته ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
لایک به کامنت بالایی:))))
اين حكم به استناد كدام قانون بوده !
احتمالا اشتباه شده !
آدم ربايي+تجاوز +سرقت+ضرب و جرح و..... فقط 4سال!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
+ حمل غير مجاز مسافر
حالا بگيد اين نقض حقوق بشر نيست؟
مگر این تجاوز به عنف نیست، حکم این که اعدامه، مگه تو جریان خمینی شهر این افراد اعدام نشدن، 4 سال حبس؟ احتمالا اخلاقشون تو زندون خوب می کنه و چند تا تخفیف هم می خوره که سر یک سال آزاد بشه
طبق ماده 82ق.م.ا حد زنا در موارد زیر قتل است و فرقی بین جوان و غیر جوان و محصن وغیر محصن نیست:بند(د)زنای به عنف و اکراه که موجب قتل زانی اکراه کننده است.هرچندطبق ماده ۱۲۰ قانون مجازات اسلامي يکي از شرايط اثبات زنا، علم قاضي است که از طريق متعارف حاصل مي شود، يعني اين که قاضي مي تواند با توجه به اقرارهاي کساني که مورد تجاوز قرار گرفته اند و ساير قرائن و شواهد، جرم متهم را زناي به عنف تشخيص داده و حکم صادر کند.ضمن اینکه طبق شرع و قاعده حقوقي اقرار هر کسي عليه خودش نافذ است ولي اقرار زناني که مورد تجاوز قرار گرفته اند، براي علم قاضي مهم است و جزو قرائن و شواهد محسوب مي شود.
لطفاٌقاضی محترم در خصوص حکم صادره در تنویر افکار عمومی روشنگری نمایند.
اعدام
مجازات بسیار ناچیزی برای این فرد جنایتکار درنظر گرفته اند و چرا دادگاهها با جنایتکاران اینقدر با مهربانی برخورد میکنند. زندگی یک دختر نابود شده انهم در جامعه ای که مدعی غیرتمندی است .بدون شک این مجرم بعد از چند ماه عفو میشود تاچند دختر دیگر را بدبخت کند
بابا پسر مردم همش یک آدم ربایی داشته -یک تجاوز به عنف - یک کمی هم مجروحش کرده و شاید هم فوقش در اثر این جراحات و اینکه در بیابان رهایش کرده باعث مرگش میشد .البته درسته شاید یک کمی هم روحیه اش برای تمام عمر خراب شده باشه که خب اهمیتی نداره .!!!همه اینها را که جمع کنیم کمتر از یک سال باید بهش حکم زندان میدادن-حالا بیچاره باید 4 سال از جوونیش را به جای اینکه بتونه به این کارهای خوب اختصاص بده مخدوش کنیم و روحیش هم خراب بشه!!!!! اصلا دختر جماعت را چه به دانشگاه و....
قشنگ بشینن خونه ظرف بشورن لباس بشورن ..... اسکی و تفریحات برای دخترا چه معنی میده ...ها؟؟!!!!
واقعا متاسفم
این چه حکمیه؟تجاوز به عنف حکمش اعدامه
تهدید با سلاح که موجب اخافه بشه حکمش محاربه و اعدام هست.
بابا این چه حکمیه؟با این وضع هیچوقت امنیت در کشور برقرار نمیشه.
برگردیم به احکام اسلامی
4 سال!! یه عفو هم بخوره فردا بیرونه داره میگرده!!
ای کاش این مجازات متناسب با جرم مرتکب شده بود
فقط اعدام در ملاء عام
خوب دو روز دیگه وثیقه میذاره میاد بیرون باز روز از نو روزی از نو
حد اقل حکم برای نامبرده بدلیل آدم ربایی و تجاوز به عنف اعدام بوده جا دارد قوه قضائیه از قضات این پرونده پیگیری چنین حکم نامتناسب با جرم را خواهان و از تشدید جرم در جامعه جلوگیری نمایند.
حالا خوبه یارو شروره سابقه داره که 4 سال واسش بریدن.امیدوارم واسه اوناییی که این حکم رو دادن پیش بیاد تا بفهمن
ایران امن ترین کشور جهان است
دوستان عزیز که شدت واقعه رو نمی دونن چرا اینقدر زود قضاوت می کنین ! ضمنا" با این همه بیکاری و مشکلات اقتصادی جوانان برای ازدواج یه ریزه هم به طرف حق بدین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
چی؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
تجاوز توجیه ندارد
البته موافق هستم که باید کمی تخفیف باید در نظر گرفت (البته نه اینکه فقط 4 سال زندان بشه) و چیز مهتر برگشتن قربانی به زندگی هست متاسفانه یک مرکز دولتی برای این کار ما در ایران نداریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
به چی حق بدیم؟ به فقر فرهنگی، اعتیاد، لاابالی گری؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
من میگم طرف تو زندان به اینترنت دسترسی داره بگین نه!!!!!!!!!!!!
اعدام ممنوع به كوير لوت تا ابد تبعيد
اینطور نیست قضیه در حد ازار واذیت به قصد سرقت بدون تجاوز به عنف بوده در غیر این صورت مطمئن باشین حسابش با کرام الکاتبینه
۴ سال حبس
مگر تجاوزبه عنف حکمش اعدام نیست پس چرا زندان
اگر مثل عربستان گردن میزدن و دستو پای این شیاطین رو قطع میکردن دیگه کسی جرات نمیکرد دزدی بکنه وای به حال تجاوز
این مجازات اصلا با جنایت انجام شده تناسب نداره. آدم ربایی، آزار، تجاوز، سرقت... همه اینها فقط 4 سال؟!!!
اینها باعث میشه تا یک آدم جاهل جسارت پیدا کنه و به ناموس مردم دست درازی کنه
تو متن خبر فقط اومده آزار و اذیت نه تجاوز به عنف(زنا). اعمال منافی عفت هر کدوم یه تعریف و یه مجازات دارن مطمئن باشید قاضی خودش اینا رو میدونه با یه خبر که نمیشه حکم صادر کرد. هر جرمی شرایطی داره که باید اثبات بشه حتما شرایط طوری بوده که مشمول مجازات اعدام نمیشده.
به نظر من اون دختر هم بی تقصیر نبوده آخه توی یه ماشین تنها با یه جووون خارج از محدوده شهر واقعا چرا خانم های جوان ما اینقدر بیخیال هستن ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
ناچاری ناچاری تازه زنا تو ماشینم از ازار بعضی مردنما ها در امان نیستن خدا شاهده ادمای مریضی رو دیدم که زن ببینن تو هر سن با هر وضعی باید ازار خودشونو نشون بدن
خوب نباید سوار شه
چرا ما دنبال معلوليم ؟ نبود وسايل نقليه عمومي علت اصلي تجاوز به عنف صدها دختر مسلمان اين مملكت اسلامي ميباشد. اگر دزصدي از ......
خرج تامين وسايل نقليه عمومي ميشد ديگر اين مسائل بوجو.د نميآمد و ما دنبال دشمن نميگشتيم .
مگه تجاوز حکمش اعدام نیست؟
واقعا همین- چهار سال خیلی کمه
امید به روزی که متلک هم جرم تلقی بشه وهمه این پسر ناقلاها دستگیر بشن.
چرا این قدر آمار تجاوز در کشور ما بالا می رود؟ چرا این قدر هوس وجود دارد؟ واقعاً متاسفم؟ آخر این تجاوز ها چه می شود؟ در نهایت دستگیر می شوند و دختری را بدبخت می کنند.
سلام دوستان عزیز به نظر من این مجرم هارو ازشون استفاده بهینه بکنیم مثلا جارو بدیم دستشون کویر لوت رو جارو کنن هروقت تموم شد ازاد شوند ولی با اعدام مخالف هستم شدید یا می تونند ناظرین در زمینه اختلاص های بانکی باشند و هر وقت اختلاص ها به صفر رسید ازاد بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
اون جاروهه مجازات خوبی بود.ولی اختلاس محسن جان.
بااين مجازات سبك مگر بچه هاي مردم امنيت خواهندداشت.واقعآ متاسفم...
چرا اينقدر مردم به دانستن موضوعات و حوادث جنسي ولع اطلاعاتي دارند؟ شايداين هم به شکلي ناشي از همون دسته عواملي است که اين جنايات جنسي رو باعث ميشه.يه ذره دقت کنيد.
راهكار طبق نظر اسلام. ازدواج موقت است با ضوابط قانوني..
چرا چهار سال؟ این چهار سال دیگه یکی دیگرو بدبخت میکنه
ظاهرا فقط یک سارق تنها بوده نه متجاوز گر واز ماجرا پیداست تجاوزی صورت نگرفته بازهم خدا کمکش کرده وشکر
فقط اعدام.
چرا خانه عفاف راه اندازی نمیشه؟ حداقل آمار اینجور جرایم پایین میاد.
فقط اعدام در ملاء عام
حداقل باید 20 سال زندان و 85 ضربه شلاق محکوم می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
با تشکر از نظریه و حکم حقوقی جنابعالی . امیدوارم قبول زحمت فرموده در صدور احکام دیگر نیز به یاری قوه قضاییه بشتابید!!
امید وارم دادگاه وقاضی محترم که این حکم را صادر کرده این نظرات را خوانده باشد درهمین سایت وهمینجا دلایل صدور چننین حکمی را برای اگاهی مردمبیان کنند انشاالاه ولی من از دست پدر و مادر این دختر بینوا گله مندم که چرا اجازه میدهند دختر جوانشان به تنهایی انهم از شهری به شهردیگری برود اخر دانشگاه رفتن به چه قیمتی === دوم مسیولین اموزش عالی چرا تصمیم نمگیرند حد اقل دخترها در محلی که منزل پدریشان است ادامه تحصیل بدهند بنده فکر میکنم دراین ماجرا مقصر اصلی نظام اموزش عالی است
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
مقصر هصلی فقر فرهنگی و اخلاقی است همه این ماجراها که تا حالا تو راه دانشگاه نبوده هر چند این فقر از همان نظام اموزشی ناشی میشه
تابلو هست تجاوز شده !به این روشنی !!!
من در تعجبم برخی برادران می گویند تجاوز نشده !
1- دختر می گوید مرگم را از خدا خواستم (یعنی یا ما احمقیم یا دختر که به خاطر موبایل و کیفش از خدا در خواست مرگ کرده)
2- مجرم مفسد دست و پای دخترک را چرا بسته!
ولی ما نمی توانیم درست قضاوت کنیم چرا که از چند و چون قضیه و همچنین نسبت به سوابق دو طرف آگاهی کامل نداریم
تابناک لطفا پیام مرا نشان ده ممنون
چرا اعدام نشد ؟
عدم تناسب بین جرم و حکم صادره زمینه ارتکا به جرم بسیار راحتر می کند
اگه طوري برنامه ريزي بشه كه هر كس در دانشگاه شهر خودش قبول بشه لااقل براي خانم ها، اين اتفاقات كمتر ميفته. پس تا كي آسيبهاي اين چنيني بايد دامن مردم و جامعه را بگيردو مسئولين پر مشغله ما مشغول چه كاري هستند؟؟؟
حداقل باید اعدام شود با افرادی اینچنین باید طوری رفتار کنند که روزی هزار بار بمیرند زندان دوای در بیماران اینچنینی نیست فقط ترس می تواند افراد کثیفی که چنین کارهایی را انجام می دهند ادب کند
اگه دخترا به دانشگاه نرن همچین مشکلی پیش نمیاد مثل استادیوم پیست دوچرخه سواری موتور سواری و هزاران جای دیگه ، که می بینین هیچوقت تو اینجور جاها مشکلی اینچنینی پیش نمیاد ؟؟؟؟؟؟
ما ايراني ها فرهنگي غني داريم ولي يكي از ايراداتي كه فرهنگ ما دارد اين است كه همه در زمينه همه مسائل حتي غير تخصصي بخصصو در مورد ديگران به راحتي قضاوت مي كنيم.
حتي نمي دانيم چه كلماتي را بكار مي بريم.
حامد جان : تناسب جرم با جنايت!!!!!!! نه تناسب جزا با جرم.
در جاي ديگه فردي ناشناس گفته : يعني جرم تجاوز به عنف فقط 4 سال است؟
جرم تجاوز به عنف؟؟؟!!!!!!!
يا جزاي تجاوز...
خدا کنه همه قضاوت ها از روی عدالت باشه ٰولی این هتک حرمت و ترور شخصیتی است . یکی به جرم لواط اعدام میشه یکی هم ........؟خدااز سر تقصیر ما بگذره
فقط 4 سال ؟ اگر رفتارش خوب باشه دوسال هم ممكنه عفو بخوره و مرخصي هاي جمع كرده يكساله بياد بيرون چه خوبه در ايران جرم و جنايت چقدر ارزان و راحته تا همه فيض ببرن!
آدم ربایی کرده ، به دختر مردم تجاوز کرده ، دزدی کرده
حلا فقط 4 سال ؟؟؟
کامنت منو نزاشتی باهات قهرم تابی
پاسخ ها
س.ا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
حساس نشو
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا تو کمکون کن . عدالت کجا رفته؟!!!! همش 4 سال برای این ادم کثیف؟؟؟؟؟!!!!!!!!
مگه نميگن چاقو كشيدن حكمش اعدامه پس چرا 4 سال زنوني اينجور آدما بايد قيچي بشن از اين دنيا
مسئولین عزیز و زحمتکش باید ورود خانمها به دانشگاهها رو هم ممنوع اعلام کنند که دختران دانشجو برای رفتن به دانشگاه اصلا نیاز به سوار شدن به تاکسی نداشته باشند یا اینکه شرط ورود به دانشگاه همراه داشتن پدر یا برادر بزرگتر برای خانمها باشد ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
نظر شما درسته ولی کافی نیست باید کلا ورود خانمها به خیابان را بدون همراه داشتن پدر و برادر بزرگتر ممنوع کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
نخیر به لطف آقایون دانشمند گویا تکنولوژی به حدی رسیده که جنسیت رو میشه تعیین کرد بنظرم کلا ورود خانمها به این دنیا رو ممنوع اعلام کنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
اگر برادر نداشته باشد اگر پدر پیر باشد اگر بخواهد به محل کار رود اگر چرخ زندگی نچرخد و بخواهد کمک خرج شوهر باشد اگر .... یعنی سست شدن پایه ایمان واعتقادات مردم نبود امنیت کمبود وسایل حمل و نقل عمومی اینها اصلا مهم نیست ومهم همین دانشگاه رفتن ... هیهات !
چرا چرا چرااااااااااااااااااا فقط 4 سال زندان اونم بخور و بخواب اینجوری باشه که دیگه ... اعدام کمه باید دست و پایش رو قطع میکردن تا عبرتی باشه برای همه و نتیجه کاهش جرایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
برای چی اعدام کمه؟
اعدام برای متجاوز تناسبی بین کیفر و جرم ندارد
این شرور قبلا هم سابقه شرارات و سرقت داشته و این سری هم که آزار جنسی داره اما براش 4 سال زندان میدن که 4 سال دیگه دوباره بیاد بیرون و این دفعه بشه خفاش شب، آفرین به این قاضی و سیستم حقوقی کشور که استعداد زیادی در تربیت شرورهای سابقه دار دارن!
عزیزان بروید شکرخداکنیدکه بدون شاهد
این حکم راداده وگرنه آن بیچاره بایدتوآن حالت دنبال جهارتاشاهدهم می گشته
اینه عدالت؟ چرا مجازات سخت تری اعمال نمی کنند ؟باید همه این آدم را اعدام کرد. صادر کنندگان این حکم آیا دختر ندارند؟ خواهر ندارند؟ سرنوشت این دختر دیگه چی می شه؟
اگر 10 نفر از این آدمها را اعدام کنند دیگر کسی به خودش اجازه نمیدهد به حریم خصوصی مردم وارد وامنیت عمومی را مختل کند
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
میدونی تا حالا چند نفر را به همین جرم اعدام کرده اند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
ایران و عربستان سعودی تقریبا تنها کشور دنیا هستند که برای این جرم در عمل اعدام دارند
در بقیه جهان بین 5 تا 30 سال زندان دارد
حالا بیاید نزارین دخترا برن پیست اسکی!!
ربطشم واضحه
من فکرکنم .4 سال بوده نقطه اش افتاده
بابا این سابقه داشته یهش تخفیف خورده شمام سابقه دار شید همینه
تنها راهش اینه که مردم مسلح بشن دیگه هیچ کس جرات نمیکنه به کسی چپ نگاه کنه یا همه همدیگرو میکشن یا مثل آدم زندگی میکنن
پاسخ ها
محمد رضا تبریزی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
کاملا موافقم
به نظر من اینجور آدمارو باید اعدام کرد
در مسئله مربوط به باغ اصفهان هم اعلام شد ولی کسی گوش نداد.
مشکل از پوشش و رفتار دختر خانم هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
کاش می شد هزار منفی به این نظر شما داد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
هزار منفی هم کمه اخه !!
سلام: بی خود نیست که اسلام ترس را برای زن یک امر پسندیده و برای مرد یک امر ناپسند تلقی کرده است. ااگر خانمها به توصیه اسلام گوش دهند اصلا چنین مسائلی پیش نمی اید و یک جورایی هم خانمها مقصر هستند که به توصیه های دینمان عمل نمی کنند. وقتی خود خانمها می خواهند بنده خدا پسرا چکار کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
از کجای اسلام این نظر رو استخراج کردین؟
بابا اینکه کار بد وحتی جنایت شده حرفی نیست واینکه مجرم باید به اشد مجازات برسه در اینهم شکی نیست.ولی اخه چرا/ چرا؟خانم سوار یک شخصی شده؟مگه اینهمه نمیشنویم که تبهکارا برای اجلب اعتماد طعمه حتی از خانمهای بدکاره هم کمک میگیرند؟ اخه یعنی چی که تاکسی نبود،عجله داشتم،مجبور بودم و این حرفا. یه نفر اگر مجبور باشه و عجله داشته باشه ارزش اینو داره که پول اضافی بده و با تاکسی دربستی بره. یعنی کل ابرو و زندگی ده هزارتومان نمیارزه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
مطمئنید تو تاکسی دربستی امنیت هست ؟؟؟
یک چیزی بگم بهتون بر نخوره اما وقتی یک جوون تو خیابونای تهرون یک ساعت میچرخه و صد تا مدل رنگ و وارنگ میبینه بنابراین خیلی مسائل از اختیارش خارج میشه
پس باید دختر خانم رو هم در صورت نامناسب بودن پوشش ظاهری اعدام کرد
این نظر منه حالا خود دانید
پاسخ ها
ميلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
پس طيق اين نظريه ي جالب اگه يك نفر شخص ديگه يي رو واسه دزديدنه چندرغاز پول توي جيبش زد كشت(اتفاقي كه اين روزا زياد مي افته!) بايد هر كس توي جيبش پول داره رو هم اعدام كرد. اونم اسكناساي صد مدلي رنگ و وارنگ;)
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
نظرت به رد ......(خودم حذف کردم) میخوره
عبدالله
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
ايول به اين نظر مواظب باش ناسا تو رو ندزده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
خیلی برام جالبه. خوبه توی خبر آمده که راننده معتاد بوده، دزد بوده، سابقه داشته و غیره و باز شما دختر را مقصر می دانید. فقط چون توی پیشانی راننده ننوشته بوده که این آدم مشکل دار است و دختر متوجه نشده.
مقصر اصلی دختر های بدون حجاب هستند فقط همین اگر دختری که بهش تجاوز شده بی حجابه باید تو جرم به این جوونای برومند تخفیف داد
همین
برای کسانی که الان با خوندن این مطلب میخوان نظر منفی بذارن عرض می کنم یک کم بیشتر فکر کنید خودتونم فردا تو خیابون گیر می افتیدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
این جوان برومند ممکنست فردا پس فردا نظری هم به ناموس ......... تابناک جون خودت چاپ
من که نفهمیدم ،پس چرا 4 سال ؟؟
خب اگه قرار بود این مجرمه با حبس آدم بشه که همون دفعه های قبل آدم میشد. حالا چهار سال فرستادینش پیش دوستو رفیقای قدیمیش بیاد بیرون خلافاشو طوری انجام میده که دیگه گیر نیفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
موافق نیستم
جرم به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی و خانوادگی رخ می دهد
یه سوالی که برای من پیش اومده اینه که اون 80 تا نظر غیر قابل انتشار چیه؟؟ بابا بس سانسور- تابناک اگر مردی اینو بزار
این وسط دختر خانم و تاکسی ها هم بی تقصیر نیستن
پاسخ ها
محمد رضا تبریزی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
من با نظر یکی از دوستان موافقم اگه ملت مسلح بشن مثل امریکا همه چی حله و کسی جرات نمیکنه به دختری چپ نگاه کنه اینجوری هم امار جمعیت یخورده میاد پایین یعنی مفت خور کم میشه.
چرا اعدامش نکردن !!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
خوشحالم که اعدامش نکرند
مگه ادم کشته؟
حداکثر 30 سال زندان
فکر کنم این پست رکورد نظراتو زده.
اما مشکل از یه جا نیست فقط نمیشه با حکم جزایی اسلام مشکلات اخلاقی رو حل کرد .باید اسلام در تمام حدودش رعایت بشه تا جامعه متعادل رشد کنه . این خانم جرقه ای بوده که باروتی رو منفجر کرده و گرفتار خودش هم شده .
واقعا متاسفم برای جامعه ای که همچین اسم بزرگی رو یدک می کشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
چی میگی بابا ؟!
سوگند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
باید فکر به حال فرهنگ این جامعه کرد. جرم خیلی از شماها با نگاهی که به این قضیه دارید کمتر از آن مجرم سابقه دار نیست.
متاسفیم که قاضی محترم بهمین سادگی از چنین جنایتی میگذرد پس چرا در بعضی مواقع یک جوان را بخاطر یک اظهار نظر ویا اعتراض بحق تا ورطه نابودی میکشانند
این چنین آدم ها باید اعدام شوند تا دیگر کسی جراتی نداشته باشد این کار را بکند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
موافقم داداش
من دو پیشنهاد برای دخترخانم ها و خانم های محترم دارم:
اولا تحت هیچ شرایطی سوار ماشین شخصی نشوید
دوما همراه خودتون تو کیفتون یک اسپری فلفل یا اسپری مشابه داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
اسپری فلفل رو از کجا باید خرید؟داروخونه ها دارن؟
حميد
| Netherlands |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
من ميگم باتوم برقي هم با خودشون ببرن. يه كاتيوشا هم ببرن كه اگه كار بالا گرفت(مثل باغ اصفهان) همه رو ترور كنن!!!!!!!ا
همچین افرادی را باید زنده داخل بشکه گچش بگیرن تا زجر بکشه و درس عبرتی بشه برای بقیه تبهکار ها وجانی ها
به نظر من هم چهار سال کمه
من نمی دانم با این همه قاضی که تو این صفحه نظر دادند چرا دادگاهها اینقدر شلوغند.
4 سال خيلي كمه -حداقل 20 سال زنداني بايد بكشه
اگه تجاوز نکرده جرمش حکمش تو همین حدود
تجاوز به یه دختر اینقدر مهمه که این همه ملت بیان نظر بذارن؟
بابا تجاوزه دیگه ... مثل این صدها مورد توی این تهران بی در و پیکر اتفاق می افته.
در ثانی عمل آقا هاشم آزار و اذیت بوده نه تجاوز به عنف.
خبر رو خوب بخونید.
بله، مجازات تجاوز به عنف مرگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
اشتباه مثبت دادم
hasan
| Netherlands |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
من مي ميرم واسه آقا هاشم گفتنت! انگار از شجاعتش تحريك شدي عزيزم
من با اعدام مخالفم به نظرم زندان در ساليان طولاني مي تونه به مراتب كمك كننده تر باشه. حداقل اعدام تا به حال آمار تجاوز يا هر جرم زشت و سنگين ديگه يي رو پايين نياورده. در ضمن اتفاقات اين چنيني در كل جرم, ريشه در اجتماع داره. جامعه ي ما پذيراي جرمه كه در اين زمينه همه مقصريم ولي قبول كنيد تجاوز؟؟؟اين كار سخيف و گذشت ناپذيره!!!هيچ انسان سالمي اين كار رو نمي كنه مگر اينكه بيمار باشه! اگه جامعه ي ما بيمار زياد داره؟ok ولي نمي تونيم پيش گيري رو با اعدام و با حجابي و وسايل نقليه ي در دسترس تر راه بندازيم. بهتره سر عقل بيايم به خاطر اتفاقات از اين قبيل باورامونو كنار بذاريمو منطقي فكر كنيم...لطفّ نظرات حقير رو درج كنيد. ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
من هم با اعدام خالفم مخصوصا برای غیر از قتل
البته جرم و کیفر باید تناسب داشته باشد
تجاوز داریم تا تجاوز
به نظر من 30 سال زندان با کار اجباری از مرگ هم بدتر هست
4 سال بعد ...
ظاهر به اینجور افراد سریع عف می خورد از دستگاه قضا باید پرسید
ریشه و علت این همه جنایت کجا و چیست؟
باید اعدام میشد
اینجور آدمارو باید نابود کرد چون با آبروی جامعه بازی میکنن

نه 4 سال حبس!!!!!!!!!!!!!
باید گردن زده شود
من هم موافقم كه بايد ريشه يابي شود.
اخه این چه طرز خبر نوشتنه بالاخره معلوم نیست تجاوز کرده یا نکرده ؟؟!!!
این آدم ربای فاسد را باید هر چه سریعتر اعدام کرد. خدا لعنتش کند که خانمها از دست اینگونه مردان فاسد امنیت ندارند. او را اعدام کنید.
یک چیز جدید مهیج بنویسید خیلی خبر چیپی بود.تکراریه
جرم و جنایت تو هرجای کره زمین اقفاق میوفته ونمیشه انکارش کرد ولی خانم های عزیز هم یه ذره بیشتر احتیاط کنن بد نیست جدیدا خیلی دور برداشتن به جای کل کل کردن با بزرگتراشون بهتره چشماشونو باز کنن !
فکر نمی کنم انتشار این گونه مطالب درست باشه اگر می خواین اطلاع بدین نباید جزئیات اعتراف دختر رو بنویسین این جوری قبحش شکسته میشه
اینجور افراد نیازی به محاکمه ندارند باید فوراً اعدام شوند همین
؟آدم ربايي و تجاوز جرمش 4 سال زندانه؟؟؟ اين اتفاق حتی در افغانستان هم سزاش کمتر از ده سال نيست.
اين حادثه باشد دست عبرتي كه خانم ها به راحتي سوار ماشين هاي شخصي ناشناس نشوند
باید اعدام می شد.
لازم نیست اعدامش کنید
تواین جکم باید تجدید نظر کرد حکمش اغدامه باید اعدامش کرد
لطفا زحمت بكشيد اعدامش كنيد واويزه ميدان آزاديش كنيد تادرسي شود براي نامردان اينچنيني
این نامرد دوباره ازاد بشه از این کارها میکنه اعدامش کنید که درس عبرتی بشه برای همه شرورهای این چنینی
بايد اين متجاوز ها رو كشت
واقعا حقش اعدامه نه چهارسال حبس.
این همه نظربرای یه خبر!!!!
آثارمحرومیتهای جنسی چقدرهههههههههههه؟
اگر تجاوز صورت گرفته باید اعدام شود
بخشش . لازم نیست اعدامش کنید
دوستان شما از قبل ، حالا و در آينده هم از اين خبر ها زياد خواهيد شنيد چرا؟ چون ما مدل مناسبي براي جلو گير از اتفاق ها به جامعه ارائه نكرده ا يم من هميشه گفته ام مسئله پيچيده تر از تجاوز يك مرد است كه اگر اورا اعدام كنيم ديگر اتفاق نخواهد افتاد . اين مشكل يك مشكل اساسي در جامعه ما است مانند آنچه در خمين و جاهاي ديگر اتفاق افتاد.
مرد مارو نگاه کن ....
برادر گرامی "تجاوز" با "آزار رساندن
" فرق داره ....
تابناک چرا اینقدر بزدلی! معلومه که چقدر به اعدام علاقه مندی فقط نظراتی رو نمایش میدی که خواهان اعدام هستند ! اصلا بعید نیست کامنت سازی هم میکنی
پاسخ ها
موسی زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
خدای نکرده این بلا سر شما می اومد باز هم همین عقیبده رو داشتین.؟
من نمیدونم چرا هرچی تجاوز تو این مملکت میشه یا هر جنایت دیگه ای
طرف حتما معتاد بود ؟ شیشه میکشیده یا ...
خلاصه تو حالت عادی جرم نمیشه
مگه اعدام کشکه.......... خجالت بکشین
اعدام چیه این رو باید سر برید، بدینش دست من تا سرش ببرم
این همه نظر! خوب چرا تابناک یک مصاحبه با مسئولین قوه قضائیه نمی کنه؟ شاید این حکم دلیل خاصی داشته، وظیفه ی خبرنگار فقط یه خبر گذاشتن نیست که یه عالمه سوال تو ذهن مردم ایجاد بشه، شما باید پیگیر جواب برای مردم باشید.
سلام . بیش از هر چیز از عزیزان سایت تابناک قدر دانی می کنم که این گونه اخبار را منتشر می کنند تا موجب شود دختران و زنان بیشتر حواسشان جمع شود اما درد بزرگی است که این ادم های نامرد به یک دانشجو رحم نمی کنند تورا خدا بنویسید با این ادمها طوری برخورد کنند که عده ای هوس باز به این راحتی به ناموس مردم اهانت نکنند به خدا این پدر و مادرها با هزار بدبختی دخترشونو بزرگ کردند که عده ای شیطان صفت مرتکب این بی شرفی ها می شوند.
به جاى حكم دادن فكر چاره باشيم تا حالا با اين همه اعدامى كه از اول امسال داشتيم كدوم جرم و جنايت كم شده نه اينكه طرف مجرم رو بگيرم ولى ميدونيد اين إعدامها كقدر وجهمونو تو دنيا خراب ميكنه از طرف ديمه فساد تو جامعمون هر روز زيادتر ميشه بهتر واسه اين موضوعات از روانشناسان و جامعه شناسان خبره كمك گرفت نه اينكه ادم كشت چرا استقطب مردم خشن شدند خودتون بشماريد ببينيد چند نفر گفتند اعدام بيايد با گفتن يك كلمه از مسئوليت شونه خالى نكنيم تك تك ما مسئوليم
لطفا این خبر رو حذف کنید.
می دونید ممکن بد آموزی داشته باشه؟
متاسفانه زنان و دختران ما متوجه موقعیت حساس خودشون نیستن و سوار هر وسیله ای میشن، کدوم ماشین 206 تاکسی بوده که این دومیش باشه. به نظر من این خانم خودش بر علیه خودش اقدام کرده و گناهش کمتر از راننده نبوده چون با این همه اتفاقای از این دست کی ما خانمها میخواهیم درس عبرت بگیریم؟
حكم كمي بهش دادند بخاطر همينه كه جرم و فساد زياد شده
البته میتوان در فرصت 20 روزه به این کیفر خواست اعتراض کرد و انشالله قاضی پرونده عدالت را در نظر خواهد گرفت.
4سال دیگه باز همین اتفاق میفته این چه حکمیه؟
حداقل 10 سال تو شاخش
با سلام
لطفاً گزارش مبهم ندهید ،با این گزارش نوک حمله ها متوجه قاضی است ، اگر تجاوزی صورت نگرفته ،حکم قابل تحمل است
خیلی نامرد بوده. دم لاتای قدیم گرم حداقل غیرت داشتن.
با همه بلایی که سر این بنده خدا آورده ، عبارت "مقرون به آزار " جای سئوال است . پس آزار را معنی کنید
مگه جرم ادم ربایی بیشتر از این حرفا نیست اخه این چه وضعیهههههههههه؟
دهنش را سرویس کنید
با سلام
ماشاالله این قدر وکیل و قاضی داشتیم که تابناک رو می خونند
خیلی متاسفم، ای کاش با مجرمین سخت برخورد میشد و مردم در همه جای ایران احساس آرامش و راحتی حداقل در حوزه امنیت داشتن.
درست که اون خانم با رضایت سوار شد ولی به محض تغییر مسیر راننده و عدم رضایت مسافر جرم آدم ربائی محقق میشود ماده 621 ق. م ا و مجازات آن اگر با آسیب جسمی یا حیثیتی باشد 15 سال حبس است.
بابا اینا با این موضوع میخواستن بگن سوار ماشین شخصی نشید تا این اتفاقم براتون نیوفته.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی