بازدید 2827
لیگ یک فوتبال/

نخستین برد گسترش فولاد تبریز

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز سرانجام طعم شیرین پیروزی در فصل جاری لیگ یک را چشید و توانست میهمان خود تیم صنعت ساری را با شکست بدرقه کند
کد خبر: ۲۰۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۰ 10 November 2011
 مهر،‌ هفته شش رقابتهای دسته اول لیگ فوتبال باشگاههای کشور با برگزاری 14 دیدار همزمان به انجام رسید و طی آن ظهر پنج شنبه در یکی از این دیدارها تیم گسترش فولاد تبریز موفق شد در خانه با یک گل از سد تیم صنعت ساری عبور کند.

در این دیدار که در حضور حدود یک هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، آبی پوشان گسترش فولاد در دقیقه 18 توسط مصطفی چترآبگون، به گل سه امتیازی شان دست یافتند تا نخستین پیروزی خود در فصل جاری را رقم بزنند.

تیم گسترش فولاد در مصاف با صنعت ساری اگرچه در اواخر بازی تحت فشار حملات حریف قرار گرفت، اما نمایش خوب سید محمد حسینی در چارچوب دروازه آبی پوشان سبب شد تا این تیم سه امتیاز ششمین دیدار فصل خود را در خانه نگه دارد.

حسین زرگر داور وسط این دیدار، رسول زمانی، مهدی شیری و مصطفی چترآبگون از تیم گسترش فولاد و کیوان مطهری و حسین غفارپور از تیم صنعت ساری را با کارت زرد جریمه کند.

همچنین صمد زارع از تیم گسترش فولاد با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 90 از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که هفته آینده باید میهمان پارسه تهران باشد با کسب پیروزی در دیدار با صنعت ساری، مجموع اندوخته هایش را به عدد شش افزایش داد تا پس از هفته ها از پایین جدول جدا شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست