بازدید 3448

پزشکیان: مطهری نباید صحنه مجلس را ترک کند

کد خبر: ۲۰۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲ 02 November 2011
نماینده تبریز در مخالفت با استعفای علی مطهری ضمن اشاره به سنت پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) در امر حکومت‌داری گفت: علی مطهری نباید صحنه مجلس را ترک کند.

مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه مجلس شورای اسلامی در مخالفت با استعفای علی مطهری نماینده تهران، ری‌، اسلامشهر و شمیرانات گفت: مجلس نباید اجازه دهد که مطهری این صحنه را ترک کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: علی (ع) می‌فرماید "خطا اسب وحشی‌ای است که هر کس بر آن سوار شود، افسار آن در دستش نیست و این اسب آدم را به درون آتش می‌اندازد". وقتی سیستم خطاهای زیادی دارد حق نماینده است که در مقابل خطاها حداقل آهی بکشد، وگرنه یک آن بیدار می‌شود و می‌بیند یک‌نفر ۳ هزار میلیارد تومان رانت خورده است.

وی ادامه داد: امام علی (ع) خطاب به منصوبان خود می‌فرماید "اگر مردم ظن کردند که تو بیت‌المال را حیف و میل کردی، بیا عذر بخواه و شفاف‌سازی کن تا این مسئله از ذهن جامعه بیرون رود"؛ البته این اقدام سخت است اما باید با مردم مدارا کرد."

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: رسول خدا بعد از فتح مکه به تازه‌مسلمان شده‌ها نسبت به انصار غنائم بیشتری داد، مردم اعتراض کردند و پیامبر معترضان را جمع کرد و دلایل این تصمیم را با آنها درمیان گذاشت و هیچ‌گاه نگفت من دستور دادم و باید اطاعت شود.

وی افزود: براساس سنت رسول خدا (ص) و امام علی (ع) اگر اصولگرا هستید از اقدامات علی مطهری استقبال کنید و بگذارید این شخص در مجلس بماند تا مبادا روزی شود که مجلس نتواند در مقابل خطاها حرفی برای گفتن داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار