بازدید 20218

بازداشت 150 حاجی ایرانی در فرودگاه مدینه

به ما می‌گویند ویزای ما مشکل دارد در حالی که ویزای ما اصل است و از کنسولگری مشهد صادر شده است و برخی ماموران خودشان هم اصل بودن ویزا را قبول دارند.
کد خبر: ۲۰۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸ 31 October 2011
یک مقام آگاه از بازداشت 150 نفر از حجاج ایرانی در فرودگاه مدینه به بهانه ویزای جعلی خبر داد و گفت: از 7 صبح امروز آخرین کاروان اعزامی به حج تمتع در فرودگاه مدینه متوقف شده است.

این منبع آگاه که خود در این کاروان حضور دارد طی تماسی با خبرنگار فارس اظهار داشت: به ما می‌گویند ویزای ما مشکل دارد در حالی که ویزای ما اصل است و از کنسولگری مشهد صادر شده است و برخی ماموران خودشان هم اصل بودن ویزا را قبول دارند.

وی افزود: از صبح تا کنون 2 مرتبه تمام بار ما و خودمان را تفتیش و بازرسی کرده اند. حتی به ما اجازه برگزاری نماز جماعت نداده و نماز را بر هم زده اند. می‌گویند ایرانی‌ها اکثراً یهودی و یهودی زاده هستند و دلیلی ندارد حج بیایند.

به گزارش فارس، در این کاروان مداحان سرشناسی مانند حاج مرتضی طاهری و حاج محسن طاهری و 5 روحانی حضور دارند و شخصیت سیاسی خاصی حضور ندارد.

این برای چندمین بار است که با حجاج ایرانی برخوردهای توهین آمیز صورت می‌گیرد و برخوردهای مشابهی از فرودگاه جده گزارش شده است.

گفتنی است طی سال گذشته در ایام عمره مفرده هم کنسولگری مشهد برای صدور ویزا با مشکل مواجه بود و ویزای حجاج با تاخیر زیاد صادر می‌شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی