بازدید 3915

انتخابات اتاق تعاون غیرقانونی اعلام شد

ین انتخابات از نظر کمیسیون‌های اصل ۴۴ و اجتماعی مجلس غیرقانونی است لذا دبیر کل جدید اتاق تعاون هم قانونی نیست و کسی نمی‌تواند خود را به عنوان دبیر کل جدید معرفی کند.
کد خبر: ۲۰۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹ 31 October 2011
رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس، روند برگزاری انتخابات اتاق تعاون را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: تا زمانی که به لحاظ حقوقی و قانونی تکلیف انتخابات برگزارشده روشن نشود، هیچ‌کس نمی‌تواند خود را به عنوان دبیرکل جدید اتاق تعاون معرفی کند.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق تعاون گفت: ‌این انتخابات از نظر کمیسیون‌های اصل ۴۴ و اجتماعی مجلس غیرقانونی است لذا دبیر کل جدید اتاق تعاون هم قانونی نیست و کسی نمی‌تواند خود را به عنوان دبیر کل جدید معرفی کند.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف انتخابات اتاق تعاون، ‌افزود:‌ تا زمانی که به لحاظ حقوقی و قانونی تکلیف انتخابات برگزارشده، روشن نشود هیچ‌کس نمی‌تواند خود را به عنوان دبیر کل جدید اتاق تعاون معرفی کند.

رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس در ادامه تأکید کرد: تا زمانی که تکلیف قضایی انتخابات اتاق تعاون مشخص نشود، هیئت مدیره قبلی می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

فولادگر ادامه داد: در عین حال ما با وزیر تعاون و کار مذاکراتی در این باره انجام داده‌ایم، اما باز هم اعلام می‌کنم که کمیسیون‌های اصل ۴۴ و اجتماعی مجلس دبیرکل جدید اتاق تعاون را به رسمیت نمی‌شناسند.

برپایه این گزارش، پیش از این نیز ۱۰۲ نماینده در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس، خواستار رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در جریان برگزاری انتخابات اتاق تعاون براساس ماده ۲۳۳ آئین‌نامه داخلی مجلس شده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی