بازدید 5485

رييس كل گمرك: اسكله غيرمجاز داريم

نكته‌اي كه وجود دارد اين است كه كمرگ موظف است در جاهايي كه به عنوان مرز رسمي توسط دولت تصويب مي‌شود حضور پيدا كند، بنابراين چه در اسكله و چه در مرز زميني، هرجا به عنوان مرز رسمي كشور براي ورود و خروج كالا و مسافر توسط دولت تصويب شود، گمرك در آن مستقر است.
کد خبر: ۲۰۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹ 31 October 2011
رييس كل گمرك ايران گفت: واقعيت اين است كه حتما اسكله غيرمجاز در كشور داريم، چون اين مطلب را آقاي رييس جمهور اعلام كردند و حتما ايشان نسبت به ما اشراف اطلاعات بيشتري دارند.

عباس معمار نژاد در گفت‌وگو با ايسنا افزود: نكته‌اي كه وجود دارد اين است كه كمرگ موظف است در جاهايي كه به عنوان مرز رسمي توسط دولت تصويب مي‌شود حضور پيدا كند، بنابراين چه در اسكله و چه در مرز زميني، هرجا به عنوان مرز رسمي كشور براي ورود و خروج كالا و مسافر توسط دولت تصويب شود، گمرك در آن مستقر است.

وي با بيان اين كه گمرك هم اكنون در حدود 89 مرز هوايي، دريايي و زميني مستقر است، ادامه داد: ما در گمركات جنوب و شمال كشور كه دريايي هستند، حدود 23 گمرك داريم كه به عنوان مرز رسمي ايجاد شده‌اند.

وي تاكيد كرد: در مورد اسكله‌هاي غيررسمي چون در آنها حضور نداريم، نمي‌توانيم صحبت كنيم. ضمن اين‌كه به اسكله‌هاي غيررسمي، بايد خور‌ها را نيز اضافه كرد، چون در آنها هم كشتي‌ها و لنج‌هاي كوچك‌تر از مسير غيرمجاز كالا وارد مي‌كنند.

معمارنژاد افزود: من تاكيد مي كنم اسكله مجاز در كشور داريم، اما به دليل اين‌كه گمرك در مرز‌هاي غيررسمي حضور ندارند، از محل آنها خبر نداريم. اگرچه وزارت كشور و ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز بايد بر آنها اشراف داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی