بازدید 5400
۳

انكار قتل زن و دو فرزند در جلسه محاكمه

روز حادثه تازه از بيرون به منزل آمده بودم كه شاگرد بنگاه‌دار را ديدم كه به خانه ما آمده بود. وقتي اين صحنه را ديدم مشكوك شدم كه نكند وي با همسرم رابطه داشته باشد براي همين ابتدا با قمه به جان همسر و بچه‌هايم افتادم ...
کد خبر: ۲۰۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۷ 31 October 2011
تهران امروز: ادعاي متهم به قتل زن و دو دختر مبني بر تحت فشار بودن خود در جلسه بازجويي از سوي دادگاه رد شد.

13 آبان 88 پليس مشهد از وقوع نزاعي خونين دريك بنگاه معاملات املاك مطلع شد.

با حضور ماموران در محل مشخص شد ضارب به نام حميد ساعتي پيش با ورود به يك آژانس املاك يكي از كارمندان آنجا را به ضرب قمه مجروح كرده و بعد از آن به قصد خودكشي رگ دستان خود راقطع كرده است.

شيشه = توهم

شاهدان صحنه نيز به اورژانس و پليس زنگ زده و ضارب و مضروب در بيمارستان تحت درمان‌هاي پزشكي قرار گرفتند.

ماموران روز بعد از وقوع حادثه با اطلاع از به هوش آمدن ضارب بالاي سر وي رفته و به بازجويي از او پرداختند.حميد كه از مرگ نجات يافته بود با اقرار به مجروح كردن كارمند بنگاه از يك جنايت بزرگ پرده برداشت: قبل از درگيري با كارمند بنگاه زن و دو فرزند خود را كشتم.

ماموران براي اطمينان از صحت موضوع به نشاني محل جنايت كه توسط حميد به آنها داده شد رفته و جسد يك زن و دو دختر 10 و 12 ساله را پيدا كردند كه آثار ضربات چاقو روي بدن آنها پيدا بود.

با تشكيل پرونده‌اي براي اين جنايت كارآگاهان ويژه قتل پرونده را در دست گرفته و با توجه به مناسب بودن حال قاتل صبر كردند تا وي بهبودي نسبي پيدا كند. پس از گذشت چند روز حميد به شرح جنايت پرداخته و گفت: من و همسرم جميله 13سال پيش در قم با يكديگر ازدواج كرديم. من كارگر بودم و با پول كارگري زندگي‌ام را اداره مي‌كردم.

ما از اول زندگي مان با هم مشكل داشتيم اما به خاطر بچه هايمان از هم جدا نمي‌شديم.از چند سال پيش به شيشه معتاد شده بودم و به همين خاطر به زنم سوءظن شديد پيدا كرده بودم و فكر مي‌كردم در غياب من به من خيانت مي‌كرد و با ديگران سر و سري دارد. به همين خاطر چند روز پيش تصميم گرفتم وي را بكشم. براي اجراي نقشه‌ام زن و بچه‌هايم را در خانه حبس كرده و شير گاز را باز گذاشتم تا آنها خفه شوند و بميرند اما جميله از نقشه‌ام باخبر شده و با اطلاع دادن ماجرا به پليس 110 جان خود و بچه‌هايش را نجات داد. چون اين حادثه عمدي بود بازداشت شدم اما با دادن تعهد از زندان آزاد شدم.

اصلاح خونين چك

متهم افزود: مدتي گذشت و من با اين سوء‌ظن آزاردهنده خود زندگي مي‌كردم و از آن رنج مي‌بردم تا اينكه از خانه قبلي اثاث‌كشي كرده و به منزل ديگري رفتيم. روز حادثه تازه از بيرون به منزل آمده بودم كه شاگرد بنگاه‌دار را ديدم كه به خانه ما آمده بود. وقتي اين صحنه را ديدم مشكوك شدم كه نكند وي با همسرم رابطه داشته باشد براي همين ابتدا با قمه به جان همسر و بچه‌هايم افتادم و هر 3 نفر را كه مقاومت زيادي هم در مقابل من كردند كشتم. بعد هم به سراغ شاگرد بنگاه رفته و ضربه‌اي كاري با قمه به وي زدم ولي او نمرد. بعد هم قصد خودكشي خودم را داشتم كه اين كار هم ناتمام ماند.

كارآگاهان با انجام بررسي‌هاي بيشتر دريافتند متهم بر اثر مصرف شيشه دچار سوءظن به ديگران از جمله زنش شده و دست به اين جنايات زده است. مطابق تحقيقات انجام شده روز حادثه شاگرد بنگاه ملكي پس از آنكه متوجه شده بود چك ضمانتي كه نزد بنگاه سپرده شده مشكل دارد به قصد اصلاح چك به در خانه متهم رفته بود كه در دام سوء ظن وي گرفتار آمده بود.

سر انجام پس از 2 سال متهم به شعبه 5 دادگاه كيفري استان خراسان فرستاده و محاكمه شد. در ابتداي جلسه اولياي دم جميله اعلام كردند كه جز به قصاص قائل راضي نخواهند شد، سپس متهم به جايگاه آمده و بر خلاف جلسات بازجويي ارتكاب اين جنايات را رد كرده و گفت: هيچ نقشي در قتل همسر و فرزندانش نداشته و بي‌گناه دستگير شده است. وي مدعي شد بر اثر فشار بازجوها دست به اين اعترافات هولناك زده است.

دادگاه اما دفاعيات متهم را مردود دانسته و با توجه به اعترافات پيشين وي و بازسازي صحنه جرم حميد را به خاطر كشتن همسرش به مرگ و به خاطر قتل دو دخترش به پرداخت ديه دو زن و 10 سال حبس و 10 سال تبعيد محكوم كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جون دو دختر بیگناهو گرفته ولی فقط چند سال حبس و چند میلیون دیه؟ اینه عدالت؟!
عدم صداقت او براى فرار از مجازات آنهم كشتن زن بيگناه وفرزندان معصومش گناه نابخشودنى ترى ميباشد معتاد لاابالى
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی