بازدید 2514

مسي و رونالدو در صدر بهترين گلزنان لاليگا

ورزش 3 - در پايان هفته نهم رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي اسپانيا لاليگا، ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا به همراه کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي رئال مادريد در صدر جدول برترين گلزنان اين جام قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۹۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰ 24 October 2011
گل : پس از مسی و کریستیانو رونالدو که هریک با ده گل زده در صدر این جدول قرار دارند، ایگوآین مهاجم رئال مادرید با نُه گل زده در رده دوم این جدول جای گرفته است. فالکائو از اتلتیکو مادرید، سولدادو از والنسیا نیز شش گله و در رده سوم جدول گلزنان برتر لالیگا هستند. 

خوانلو از لوانته با پنج گل زده در رده بعدی این جدول جای گرفته است. آگیرتکس Agirretxe از سوسیه داد، کازورلا از مالاگا، فابرگاس از بارسلونا، تومر حمد از مایورکا ، میکو از ختافه و رائول گارسیا از اوساسونا نیز هر یک با چهار گل زده در جایگاه پنجم این جدول قرار گرفته‌اند.

بارال از خیخون ، کریم بنزما از رئال مادرید، آرونا کانه از لوانته ، فرناندو لورنته از اتلتیکو بیلبائو، لوئیس گارسیا از ساراگوسا ،میچو از رایو والکانو، نگردو از سویا ،سرخیو گارسیا از اسپانیول ، روسی از ویارئال ، ویا و  ژاوی از بارسلونا نیز بازیکنان سه گله این رقابتها هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست