بازدید 27271

حسین رفیعی: شایعه مرگ من شوخی بود

ساختن این شایعات یک شوخی بی‌مزه و مرگ بار بیشتر نبود، کسانی که چنین مطالبی را منتشر می‌کنند، به این موضوع هم فکر کنند که ما خانواده‌ای داریم که با شنیدن این اخبار نگران می‌شوند، من وقتی با تماس دوستان متوجه این موضوع شدم، ابتدا با خانواده‌ام تماس گرفتم و آنها را نسبت به صحت سلامتم مطمئن کردم.
کد خبر: ۱۹۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۹ 22 October 2011
حسین رفیعی‌ (مجری تلویزیون) گفت: خوشبختانه اتفاقی برای من نیافتاده و شایعه مرگ من یک شوخی بی‌مزه بود.

حسین رفیعی در گفت‌وگو با «فارس» درباره شایعه خبری مبنی بر مرگش بر اثر بیماری گفت: من نمی‌دانم که منشأ این اخبار کجاست، ولی خوشبختانه من صحیح و سالم هستم و اتفاقی برایم نیافتاده است.

وی ادامه داد: ساختن این شایعات یک شوخی بی‌مزه و مرگ بار بیشتر نبود، کسانی که چنین مطالبی را منتشر می‌کنند، به این موضوع هم فکر کنند که ما خانواده‌ای داریم که با شنیدن این اخبار نگران می‌شوند، من وقتی با تماس دوستان متوجه این موضوع شدم، ابتدا با خانواده‌ام تماس گرفتم و آنها را نسبت به صحت سلامتم مطمئن کردم.

رفیعی تصریح کرد:‌ این موارد از آفت ماهواره و اینترنت هم به شمار می‌رود و من اولین کسی نیستم که راجع به من چنین شایعاتی منتشر شده و به دروغ گفته‌اند که این افراد هم از دنیا رفته‌اند. البته من امیدوارم که بروز چنین مسائلی تنها یک سوء تفاهم و تشابه اسمی باشد.

وی در پایان گفت: از تمام عزیزانی که امروز بابت انتشار خبر مرگم متاثر و ناراحت شدند، عذرخواهی می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۸
سلام
منم امروز برای آقای رفیعی خیلی غصه خوردم پس دروغ بود .
چه خوب
سلام
من امروز وقتی خواهرم گفن سعیده حسین رفیعی به علت سکته قلبی فوت شد باور کنید به دیوار خشک شدم. ولی باز باور نکردم و گفتم شایعه ست و اینترنت را گشتم و فهمیدم خدا رو شکر دروغ بود خوشحالم که سالمید و خدا رو شکر
و ممنون که اطلاع دادید که سالمید
تشکر
چه شوخیه احمقانه ومذخرفی بود!
شوک بسیار بدی بود!
خدا رو شکر. شنیدم شوکه شدم و فرا توی گوگل سرچ کردم که این خبر رو دیدم. خدا رو شکر :)
خداروشکر.من واقعا خبر رو خوندم ناراحت شدم.امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی که دل ما رو شاد میکنی. من از دوران نوجوانی خیلی خاطره دارم از برنامه های آقای رفیعی.خدا حفظش کنه
واقعا که بیمزه بود ، خیلی خوشحالم که این اتفاق نیافتاده ، همانطور که ایشان لحظات خوشی را برای ما ایجاد میکنه ، ما
هم دلبسته ایشان هستیم و با خوشی و نا خوشی هموطنمان خوش و ناراحت میشویم. حالا خیلی خوشحالم...
عشق منی حسین جون
پس فاتحه ای که من خوندم چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انشاء الله که سلامت بمانید.
حسین جون دادا خیلی دوستت داریم
خیلی خوشحال شدم که دروغ بود
اي كاش كساني كه شايعه پراكني مي كنند، بدانند كه شايعه پراكني نيز مثل دروغ و غيبت، يكي از مصداق هاي گناهان زباني و گناه كبيره مي باشد. (مرجع: كتاب گناهان كبيره آيت اله دستغيب)
من و خانواه ام واقعا ناراحت شدیم از این شایعه ایشالله 120 ساله شی
خدا رو شکر من خودم برای اینکه از صحت خبر منتشر شده مطلع بشم به تابناک ایمیل زدم و گفتم که این خبر رو شنیدم. خدا رو شکر که سلامت هستید دیروز که این خبر منتشر شد من و همه همکارام عزادار شده بودیم. خدا نکنه ف ف در جوانی بمیره وگرنه مرگ که حقه. ایشالله سلامت و سایه تان بر سر خانواده باشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی