بازدید 5699
نماینده تاکستان:

دولت به جای سفر به وعده‌های سفرهای قبلی عمل کند

اصولگرایان دولتی از نردبان اصولگرایان سنتی بالا آمده‌اند و اکنون احساس می‌کنند که دیگر به این جناح نیازی ندارند و با در دست داشتن ابزار دولتی، می‌توانند قدرت را دوباره داشته باشند. مجلس آینده برای آنان بسیار اهمیت دارد و به طور خلاصه، می‌توان گفت که وجود چالش میان این دو گروه، به دلیل احساس بی‌نیازی آنان از یکدیگر است.
کد خبر: ۱۹۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴ 30 October 2011
سرویس مجلس ـ نماینده مردم تاكستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پاسخگو نیست و به شعارها و وعده‌ها بسنده کرده است. رهبر معظم انقلاب نیز فرموده‌اند، وقتی مقایسه‌ای بین عملکرد دولت‌ها می‌کنید، مقایسه‌ای هم با وعده‌های داده شده داشته باشید.

امیر طاهرخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «تابناک»، با اشاره به سفرهای استانی دولت گفت: سفرهای استانی دولت، هزینه‌های سنگینی را بر بودجه استان‌ها تحمیل کرده و دور چهارم سفرها نیز هزینه دیگری بر بودجه استان‌هاست. دولت به جای این کار باید به وعده‌های سفرهای پیشین خود عمل کند. ارتباط مسئولین با مردم تنها در سفرهای استانی خلاصه نمی‌شود و از راه‌های دیگر نیز می‌توان این ارتباط را برقرار کرد. نامه‌های بسیاری از مردم بی پاسخ مانده است.

وی با بیان این تذکر که  به بهانه این سفرها چه سوءاستفاده‌هایی که نمی شود! گفت:  به جز برخی مصوبات دور نخست، مصوبات سفرهای دوم و سوم اجرایی نشده است. دولت باید به جای شعار مبارزه با فساد، در عمل مبارزه با فساد را آغاز کند. آقای احمدی نژاد از روزی که دولت را در دست گرفت، شعار مبارزه با فساد سر داده است، ولی در این شش سال، ندیده ایم که کاری عملی در این مورد انجام شود؛ نه نامی منتشر شد و نه ... حال آنکه بر پایه برخی آمارها، اختلاس‌های متعددی در مدت یک سال اخیر رخ داده است؛ این اختلاس‌هایی است که رسانه ای شده و برخی تبانی‌ها نیز هست که هنوز کشف نشده اند.

طاهرخانی گفت: اینکه باید تا آغاز سال آینده، سی سفر استانی و سفر به بیش از هزار شهر انجام شود، شایبه ای غیر از انتخاباتی بودن این سفرها ندارد و برای مردم هیچ عایدی نخواهد داشت. به اندازه کافی شعار داده شده است. امروز روز عمل است و بیشتر از همه، دولت باید در این عرصه فعال باشد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: اصلاح‌طلبان از گذشته پایگاه اجتماعی خود را داشته و آن را نگه داشته و توانسته‌اند اعتماد مردم را جلب کنند؛ افزون بر اینکه عملکرد اقتصادی دولت‌های پیشین، نسبت به دولت کنونی برتری داشته است.

وی افزود: هم‌اکنون جناح اصولگرایان دولتی نیز می‌خواهند از ابزار دولتی استفاده کرده و اعتماد مردم را جلب کنند و در این میان، دست اصولگرایان سنتی کوتاه خواهد ماند، چرا که عملکرد دولت احمدی‌نژاد ـ که عملکردی منفی بوده است ـ به حساب آنها نوشته شده و از طرفی، ابزارهای دولت را نیز در اختیار ندارند و به این ترتیب، امکان حذف آنها وجود دارد.
تنها راه آنان، رسیدن به وحدت است، ولی بعید است که لیست مشترکی از سوی دو گروه ارایه شود و در این صورت، اگر نظارت کافی بر مجریان انتخابات انجام نشود، احتمال حذف آنان هست.

نماینده تاکستان ادامه داد: اصولگرایان دولتی از نردبان اصولگرایان سنتی بالا آمده‌اند و اکنون احساس می‌کنند که دیگر به این جناح نیازی ندارند و با در دست داشتن ابزار دولتی می‌توانند قدرت را دوباره در اختیار داشته باشند. مجلس آینده برای آنان بسیار اهمیت دارد و به طور خلاصه می‌توان گفت که وجود چالش بین این دو طیف به دلیل احساس بی نیازی آنان از یکدیگر است.

وی گفت: در چنین فضایی، اصلاح‌طلبان نیز تنها در صورتی که فضا فراهم باشد، در انتخابات حضور خواهند یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی