بازدید 12484

کودکان سوخته، همچنان در انتظار دیه

پنج سال از حادثه تلخ آتش سوزی مدرسه می گذرد هدیه آ‌ن حادثه تنها بدنی سوخته و صورتی بدون زیبایی است.
کد خبر: ۱۹۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶ 18 October 2011
14 آذر ماه سال 1385 بود که حادثه دلخراشی در یکی از روستاهای استان فارس رخ داد حادثه ای که منجر به زخمی شدن دانش آموزان مدرسه ای شد که هفت تن از آنان با درصد سوختگی های بالای 50 درصد در انتظار دریافت دیه هستند و حالا موعد آن فرا رسیده، 26 مهر ماه زمانی است که باید وزارت آموزش و پرورش 700 میلیون دیه این دانش آموزان را پرداخت کند.


                   
به گزارش باشگاه خبرنگاران، آتش سوزی در کلاس درس مدرسه درودزن استان فارس حادثه دلخراشی را در 14 آذر ماه 1385 رقم زد و بر اثر آن هفت دانش آموز دچار سوختگی بالای 50 درصد شدند، چندی پیش رسانه های کشور پس از گذشت پنج سال این پرونده دلخراش را مجدداً مورد بازخوانی قرار دادند و پیگیر وعده های مسئولان آموزش و پرورش، تأمین اجتماعی و استانداری شیراز شدند که نتیجه آن واکنش های متفاوت از سوی این مسئولان بود.

والدین کودکان حادثه دیده بر این ادعا استوارند که مسئولان وزارت آموزش و پرورش فقط یک بار برای عیادت از کودکان مراجعه کردند و بچه ها را از نزدیک دیدند اما هیچ دادگاهی برای پرداخت دیه از آن ها دعوت نکرده است.

پنج سال از حادثه تلخ آتش سوزی مدرسه می گذرد هدیه آ‌ن حادثه تنها بدنی سوخته و صورتی بدون زیبایی است.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بالاخره بعد از گذشت پنج سال و با پیگیری رسانه ها اعلام کرد که امروز (26 مهر ماه) مبلغ هفتصد میلیون تومان به دانش آموزان حادثه روستای درودزن فارس می پردازد.

ما هم منتظریم تا ببینیم وعده مسئولان وزارت آموزش و پرورش بعد از گذشت پنج سال عملی خواهد شد یا خیر...
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست