بازدید 5646

تخم‌مرغ‌هاي اروپايي در چند قدمي بازار ايران

هم‌اكنون واردات تخم مرغ از كشور تركيه بيشتر از يك هفته طول نمي‌كشد و گمرك نيز در مراحل ترخيص اين محموله‌ها تسريع مي‌كند تا محصول در كوتاهترين زمان به دست مصرف‌كننده برسد.
کد خبر: ۱۹۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۶ 17 October 2011
رييس سازمان دامپزشكي كشور گفت: متقاضيان واردات تخم‌مرغ؛ كشورهاي آلمان، هلند، بلژيك، اسپانيا و روسيه را به عنوان گزينه‌هاي انتخابي براي واردات پيشنهاد داده‌اند كه در صورت رعايت ضوابط و اصول بهداشتي موردنظر سازمان دامپزشكي در اين كشورها، واردات تخم‌مرغ از اروپا آغاز خواهد شد.

محسن دستور در گفت و گو با «ايسنا» اظهار كرد: كارشناسان دامپزشكي در بخش واردات، ابتدا واحد توليدي و مبدا را از نظر شاخص‌هاي بهداشتي بررسي مي‌كنند و بر تمامي مراحل بسته‌بندي، حمل و نقل و توزيع نظارت دارند.

به گفته وي پس از واردات علاوه بر بررسي مستندات، براي بار دوم نمونه برداري و به آزمايشگاه ارسال مي‌شود و در صورتي كه نتايج حاكي از سلامت محصول باشد اجازه عرضه و مصرف داده مي‌شود.

دستور خاطرنشان كرد: هم‌اكنون واردات تخم مرغ از كشور تركيه بيشتر از يك هفته طول نمي‌كشد و گمرك نيز در مراحل ترخيص اين محموله‌ها تسريع مي‌كند تا محصول در كوتاهترين زمان به دست مصرف‌كننده برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست