بازدید 1286
قنبری خبرداد:

قرائت گزارش تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان تا پایان آبان

کد خبر: ۱۹۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۱ 16 October 2011
سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان از تهیه پیش نویس گزارش این هیئت در هفته جاری خبر داد و طبق برنامه این گزارش می تواند تا پایان آبان ماه در صحن مجلس قرائت شود.

به گزارش مهر، داریوش قنبری، سخنگوی هئیت تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان با اشاره به برگزاری جلسه هفته گذشته این هیئت به مهر اظهار داشت: بررسی و تحقیق ما از شورای عالی ایرانیان نهایی شده است و آخرین اطلاعات در این مورد دریافت شده و در هفته جاری پیش نویس گزارش تهیه می شود.

وی ادامه داد: پس از توزیع پیش نویس این گزارش در بین اعضای هیئت، اعضاء نظرات خود را درباره گزارش تهیه شده ارائه می دهند و سپس هیئت نسبت به آن رای گیری می کند ، سپس گزارش به کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی و هیئت رئیسه مجلس ارائه می شود.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد:براین اساس تا آخر آبانماه گزارش تنظیم شده و می تواند از سوی هیئت رئیسه مجلس در نوبت قرائت قرار گیرد.

مشخص نبودن جایگاه حقوقی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، موازی کاری با سایر نهادها از جمله وزارت خارجه، صرف هزینه های زیاد و رفت و آمد و مذاکره با افراد مشکوک را از مهمترین محورهای تحقیق و تفحص از این شورا است.

 تقاضای تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان ۵ آبان ماه سال گذشته درجلسه علنی مجلس با ۱۴۱ رای موافق، ۱۴ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر به تصویب رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم