بازدید 12406
در پایان نشست قوای سه‌گانه مطرح شد؛

تأکید سران سه قوه بر برگزاری نشست‌های مستمر

رؤسای قوای سه‌گانه بر برگزاری جلسات مستمر برای نزدیک شدن دیدگاه‌ها و موضوعات مورد نظر قوا تأکید کردند. علی لاریجانی اعلام کرد: در این نشنست، موضوعات مهم داخلی و خارجی مطرح شد و مورد بحث و بررسی و گفت‌و‌گو قرار گرفت.
کد خبر: ۱۹۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶ 10 October 2011
سرویس مجلس «تابناک» ـ رؤسای قوای سه‌گانه بر برگزاری نشست‌های مستمر برای نزدیک شدن دیدگاه‌ها و موضوعات مورد نظر قوا تأکید کردند.

به گزارش «تابناک»، سران سه قوه در پایان جلسه امروز خود، با ابراز خرسندی از این نشست، برگزاری این جلسات را برای حل و فصل مسائل مفید دانستند.

محمود احمدی نژاد در پایان نشست امروز سران قوا، با ابراز خرسندی از جلسه مشترک خود با سران دو قوه گفت: در این نشست، درباره مسائل مهم کشور بحث و گفت و گو صورت گرفت.

وی اظهار کرد: برگزاری این جلسات برای اینکه بتوانیم هر چه بهتر و بیشترمسائل را با هم فکری هم، حل و فصل کنیم، بسیار مفید است.

همچنین علی لاریجانی، رئیس مجلس با اعلام اینکه در این جلسه موضوعات مهم داخلی و خارجی  مطرح شد و مورد بحث و بررسی و گفت‌و‌گو قرار گرفت، تصریح کرد: سرانجام به جمع‌بندی خوبی درباره مسائل رسیدیم و انشاءالله هر دو تا سه هفته یک بار این نشست‌ها برگزار شود.

صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه نیز در پایان این نشست گفت: برگزاری این جلسات به طور کلی بسیار مثمرثمر و مفید است.

وی تأکید کرد: در این جلسات، می‌توان بسیاری از مسائل را بررسی و برای آن چاره اندیشی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی