بازدید 5027
۸

وعده پرداخت وام ازدواج یک هفته ای

بانک ها الزامی ندارند ضامن کارمند رسمی بخواهند و هر نوع ضمانت می تواند استفاده شود.
کد خبر: ۱۹۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳ 10 October 2011
معاون اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات وام ازدواج به 530 هزار نفر در سال جاری خبر داد و گفت: امسال تاکنون در مجموع حدود 900 هزار نفر برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند.
 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، خانم دانشمندی در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: مبلغ وام ازدواج دو و نیم میلیون تومان است.

وی گفت: اگر متقاضیان همه مدارک را در موعد مقرر تحویل بانک ها بدهند پس از حداکثر یک هفته می توانند وام خود را به صورت نقدی دریافت کنند.

خانم دانشمندی گفت:‌ البته متقاضیان وام ازدواج باید کارمزد وام را پرداخت کنند.

وی ثبت نام برای وام ازدواج را از طریق سامانه بانک مرکزی ضروری دانست و گفت: با این روند دیگر کسی نمی تواند چند بار وام بگیرد و فرد دیگر اصلاً نتواند از این تسهیلات استفاده کند.

خانم دانشمندی گفت: منابع وام ازدواج از طریق سپردهای قرض الحسنه تأمین می شود و محدود است.

وی تاکید کرد: بانک ها الزامی ندارند ضامن کارمند رسمی بخواهند و هر نوع ضمانت می تواند استفاده شود.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
چرا بخشنامه ضامن رو به بانکها ابلاغ نمیکنید؟ به خدا هیچکدام از بانکها ای مسئله ضامن و گواهی کسر از حقوق رو رعایت نمیکنند و بسیار سختگیرانه عمل میکنند. من خودم سه ماهه که دارم تلاش میکنم ولی انقدر سخت میگیرند و اذیت میکنند که هنوز موفق به گرفتن نشدم و امیدی هم به گرفتنش دیگه ندارم.
من از اواسط ماه مبارک رمضان در سابت جهت دریافت وام ازدواج ثبت نام کردم تا 10 مهر شماره ملی اینجانب تایید نشده بود . بعد از 10 مهر شماره ملی من تایید شده اما بعد از گذشت 8 روز همچنان بانکی جهت دریافت وام مشخص نشده ... چرا ؟؟؟
سلام
من ابتدای شهریورماه 90 در سایت وام ازدواج ثبت نام کردم ولی هنوز که هنوزه وقتی وارد سایت میشم نوشته شده "صحت اطلاعات شما در دست برسی است" و ثبت احوال به بانک پاسم میده بانک به ثبت اخوال. آخه ما چیکار کنیم؟
من دقیقاٌ یک ماه است در سایت ثبت نام کرده ام ولی با اینکه در سایت اعلام شد بعد از سه الی چهار روز شعبه وام دهنده معرفی می شود تا کنون خبری نشده و فقط اعلام می کند که اطلاعات شما پس از بررسی برای تعیین شعبه در اختیار بانک قرار گرفته است .
"بانک ها الزامی ندارند ضامن کارمند رسمی بخواهند و هر نوع ضمانت می تواند استفاده شود."!!! بله الزامی ندارند اما چندید ضامن معتبر می خواهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم