بازدید 3293

شرور فراري،مادرش را گروگان گرفت

متهم به علت ارتکاب جرايمي از قبيل تجاوز به عنف ، زورگيري ، تشکيل باند فساد و فحشا ، فروش و توزيع مواد مخدر و فرار از زندان، تحت تعقيب مراجع قضايي و انتظامي بوده و حتي در مواردي نيز اقدام به درگيري مسلحانه با ماموران پليس کرده بود .
کد خبر: ۱۹۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۰ 05 October 2011
شرور فراري که به علت ارتکاب جرايمي چون تجاوز به عنف ، زورگيري و فرار از زندان تحت تعقيب بود ، پس از يک درگيري مسلحانه و با همکاري يگان هاي مختلف پليس کرمانشاه دستگير شد .

به گزارش آريا، سرهنگ "دولتي" جانشين فرمانده انتظامي استان کرمانشاه، در خصوص دستگيري شرور فراري در شهر کرمانشاه گفت : روز گذشته، پس از مدت ها کار اطلاعاتي ويژه و با همکاري يگان هاي مختلف انتظامي استان کرمانشاه از جمله پليس اطلاعات و امنيت عمومي ، يگان ويژه ، پليس آگاهي و انتظامي شهرستان کرمانشاه ، شرور مسلح فراري به هويت "ر – ا " شناسايي و دستگير شد .

سرهنگ "دولتي" در خصوص سابقه و اتهامات وارده بر متهم اظهار داشت : متهم به علت ارتکاب جرايمي از قبيل تجاوز به عنف ، زورگيري ، تشکيل باند فساد و فحشا ، فروش و توزيع مواد مخدر و فرار از زندان، تحت تعقيب مراجع قضايي و انتظامي بوده و حتي در مواردي نيز اقدام به درگيري مسلحانه با ماموران پليس کرده بود .

وي ادامه داد : سرانجام با کار اطلاعاتي منسجم ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي و با فعال سازي منابع خبري ، مخفيگاه متهم را در منزلي مسکوني در شهر کرمانشاه شناسايي و پس از يک درگيري مسلحانه و در حالي که با گروگان گرفتن مادر خود قصد فرار داشت، دستگير شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان کرمانشاه در خاتمه تصريح کرد : متهم به همراه يک قبضه کلت کمري جهت سير مراحل قانوني تحويل پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي استان کرمانشاه شد .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی