بازدید 75778

آنجلينا جولي به ايران مي‌آيد

مذاكره با مدير برنامه‌هاي آنجلينا جولي آغاز شده تا درصورت موافقت اين هنرمند و وزارت ارشاد، آنجلينا جولي به ايران سفر كرده و در يك فيلم ايراني بازي كند.
کد خبر: ۱۹۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴ 04 October 2011
آنجلينا جولي به احتمال فراوان تا پايان سال به ايران مي‌آيد تا در يك فيلم ايراني حضور پيدا كند.

علي سرتيپي(تهيه‌كننده سينما) در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ايلنا با اعلام اين موضوع افزود: آنجيلنا جولي در سال‌هاي اخير به كشورهاي مختلفي همچون پاكستان سفر كرده است. او در گفتگويي با يك نشريه‌ي خارجي از علاقه‌ي خود براي سفر به ايران سخن گفته و تاكيد كرده بود كه به فرهنگ ايراني و اسلامي علاقه دارد.

سرتيپي ادامه داد: درحال مذاكره با مدير برنامه‌هاي آنجلينا جولي هستيم تا درصورت انجام توافقات نهايي با اين هنرمند و همچنين هماهنگي با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و تاييد اين وزارتخانه، آنجلينا جولي به ايران سفر كند و در يك فيلم ايراني حضور پيدا كند.

سرتيپي بدون اشاره به جزئيات بيشتر اين فيلم گفت: از دو هفته پيش اين مذاكرات آغاز شده است و بعداز انجام توافقات اوليه با مدير برنامه‌ها و تاييد وزارت ارشاد، جزئيات بيشتري از اين فيلم اعلام مي‌شود.

«سیدعلیرضا سجادپور» رئیس اداره ارزشیابی و نظارت معاونت سینمایی در پی این خبر، به خبرنگار سینمایی فارس گفت: اظهارنظر درباره خبر منتشر شده در رسانه‌ها منطقی نیست و من ترجیح می‌دهم تنها درباره نامه‌های رسمی اظهارنظر کنم.


http://www.ilna.ir/uploads/1390-7-12/72.jpg
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۰
انتشار یافته: ۱۱۹
عجيبه كه شما ها اينقدر ذوق زده شدين .حالا بذار بياد
عجب !!!!
حالا مگه مهمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تصورش رو بکنید خانم جولی با روسری
از فردا شروع میشه که ایشون نماد استکبار و بدحجابی و صهیونیزم و منافق و...
خيلي مهمه كه ايشان به ايران بيايند و در فيلم ايراني بازي كنند ؟ يعني آن فيلم با حضور وي خواهد درخشيد و ديگ هيچ ؟ دنيا خيلي عوض شده و ... خدا كند كه صاحب عصر و زمان بيايد
پول بعضیا زیادی کرده ...
در ضمن بازیگر قحطه این خانم سابقه خوبی نداره
من فکر نمی کنم اجازه دهند......خوب ایشان جزو هنر پیشه های زن معلوم الحال هالیوود است...
آخه این بشر کیه که اینهمه بزرگش میکنین....................هنرپیشه های خودمون که بهترن
من نمیدونم چه دلیلی داره که از چنین آدمایی دعوت بشه بیاند ایران اگه علاقه مند به فرهنگ ایران و اسلامند خوب خودشون بیاند بشناسند چه نیازیه ما دعوتشون کنیم.
آقایون برای توجیح کاراشون یه سفر به پاکستان را بهانه میکنند و بقیه کارای این خانوم را نمیبینند
ما برای نشان دادن فرهنگ اسلام نیاز به دعوت چنین آدمایی نداریم
مسئولین فرهنگی ما کی میخواند از خواب غفلت بیدار بشند!!!!!!!!!!!!!!!
فقط مشكلمون همين يه نفر بود!
مگه بازیگر قحطیه؟ کیه که ندونه جولی با سازمان سیا همکاری میکنه؟
اگه اجازه بدهند و اگه بیاد و اگه شما این نظر من را درج کنید این میشه پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران اما یه چیزی بگید که شدنی باشه . میدونید آمدنش چقدر در تغییر نگرش مردم کشورهائی که تحت تاثیر رسانه های بیگانه نظر منفی نسبت با ایران دارند و از سفر به ایران میترسند موثر خواهد بود ؟؟؟ اما به شما قول میدم که نه میاد و نه میگذارند که بیاد و اگه هم بشه چنان اذیت بشه که بره و یه فیلم ضد ایرانی بازی کنه .
واقعا عجب خبر مهمي !!!!!
يعني در كشور خبري مهمتر از اين نبود ؟؟؟
خدا خفه کند این جاسوس بازیگر نما را !!
و نیز خدا عقل دهد به این قشر تهیه کنندگان کشورمان را!!
خدا صبر دهد ما را!!
عتیقست حالا!!! اینم شد خبر!!! واقعا باعث بدبختی.................!!!! ببین کارمون به کجا رسیده!!! واقعا که خبر چیپی بود
واسه زدن چنین خبر چیپی براتون متاسفم!!!! ما ایرانی ها ارزشهای دیگه ای واسه افتخار داریم!!!!
مگه مشخص نشد این خانوم مدتی برای سازمان سیا کار میکرده و به کشورهایی که سفر میکرده برای سیا جاسوسی مکرده، با علم به این موضوع چرا ایشون باید بیاد ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توهم زدند آقایون.....به قول حشمت فردوس:زککی ...
در حالی که از تصاویر بدحجاب و بي حجاب و عریان هنرپیشه های مرد و زن ایرانی در فیلم های هالیوودی و غیره انتقاد می کنیم و برای بازیگران خط و نشان میکشیم، چطور یک بازیگر زن ... را که در تمامی فیلم های خود نیمع عریان و یا کاملا عریان ظاهر شده می خواهیم که در یک فیلم ایرانی بازی کند و خبر آن را هم مفتخرانه پخش میکنیم؟
ایشون چه برتری ای بر هنرپیشه های خودمون داره؟ ما الان هنرپیشه های خوش قیافه و خوش بازی کم نداریم. به جای این جور هزینه کردن اگه برای فیلمنامه هزینه بشه نتیجه ی کار بهتر در میاد.
خیلی خوشحالم که می بینم ارتباط سینمای ایران با کارگردان ها و هنرپیشه های خارجی هم برقرار است. نباید به گونه ای عمل شود که گویا ایران خود خواهان به انزوا رفتن است. آشنایی با افراد و فرهنگ های مختلف و شناساندن ارزش ها و فرهنگ های خود می تواند بسیار ارزشمند باشد.
شرم و حيا هم چيز خوبي است. همين مانده كه بازيچه هنرپيشگان هاليوودي شويم. چقدي خودباختگي چقدر بي شرمي؟
خيلي بد بختي است ما از طرفي داعيه مبارزه با مظاهر غربي مي كنيم بعد اسطوره هاي غربي مي خواهيم به ايران بيايند و در فيلم هاي ما شركت كنند
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!آدم گاهی یه چیزایی از شما می شنوه که نمی دونه چی بگه واقعا!
این نوع دعوت با کدام ارزشهای فرهنگی،اسلامی،انقلابی ما همخوانی داردو استفاده از همچنین بازیگری که نقش های غیر اخلاقی درفیلم های خارجی دارد در سینمای جمهوری اسلامی، آیا یک قدم به جلو است یا فرسنگها به عقب؟؟!!!
شرط ميبندم كه نمي آيد.
من در بسیاری ازخبرها خوانده بودم که این هنر پسشه در فیلم های بسیار فاسدی بازی کرده.مگر درداخل کشور هم هنرمند وجود دارد که برای پرشدن گیشه ازچنین افراد فاسدی استفاده شود.
آنجلیا در عوض گلشیفته
همينو كم داريم با حضور ايشان سينماي ايران دیگه هیچی کم نداره
به هیچ وجه نباید این نماد فساد و فحشا اجازه ورود داده شود
من فكر كنم اقايان فيلم هاي اين خانوم را نديدن كه ميخان دعوت كنند
واقعا متاسفم
اگه می دونست که طبق فرهنگ اسلامی حکم کارهای خلاف شرعش چیه! ...
کار دنيا برعکس شده، آنجلينا مياد ايران و مسلمون میشه گلشيفته ميره اونجاو ...
جمع کنید بابا مسخره بازیها رو. عرضه دارید فیلم درست حسابی بسازید بازیگرای خودتون رو جهانی کنید.
ميدوني از چي خوشم مياد ؟ نه آمريكا رو قبول داريم - نه اسكارو - نه هنر پيشه هاي مرد رو !!!!! ولي آنجلينا جولي رو قبول دارين !!!!!!راستي شكيرا هم سفير يونيسفه !!! تو رو خدا اونم دعوت كنين!!!!!!!!!
چه شود
آهای هنرمندان که رفتید انور آب و عکسای اونجوری!!! گرفتید و نگران نباشید اگر آنجلینا جون تونست بیاد ایران خوب شما چرا نتونید مگه شما سابقتون از بانوی گرام سیاه تر هست؟!!!
به کجا چنین شتابان
خیلی ناقلایی تابی جون
چشممون روشن...
باشه حتما مارادونا هم قرار بود سرمربی ایران شود بیخیال با
این کار اشتباه محضه و تبعات بسیار نامطلوبی داره
قراره محجبه بازی کنه؟ مثل عکس عجببببببب!
همینوکم داشتیم البته ازاین وزارت بوق بعیدنیست که بااین طرح موافقت کنه وازاین به بعدایران بشه پاتوق این هرزه هامرزهاکه آزاده لاکانی میره این یکی میاد خدارو شکرکه ازنظرصادرات وواردات انسانهای کالانما وزنه یکسان است
با ذره روشن بینی می توانیم بگویم در ایران قحطی هنر پیشه زن است و راست می گویید چون زنا هنرپیشه تا خودی نشان می دهند راهی غرب شده و بی حجابی پیشه می کنند و انجلینا جولی به ایران می آید که بخود حجاب آنها را صاحب شود دست تون درد نکنه ارشادی ها که خود نیاز به ارشاد دارید
هردم از این باغ بری می رسد.
همینو کم داشتیم. کسی که در فیلم کاملا ضد ایرانی "الکساندر" بازی کرده، حالا به فرهنگ ایرانی و اسلامی علاقه پیدا کرده...
آفرین دعوت کنین بیاد ایران .بشه عزیز و الگوی جوونای ملت .هردم از این باغ بری میرسد .....اصلا هم به پیشینه اش با اون فیلمای افتضاح و مبتذل فکر نکنین .ننه باباهای بیچاره یه جوری با بچه های غرب زده کنار میان
لابد نقش مقابلش هم براد پیت است .
مبالغه هم خوب است اما در این حد .
"درحال مذاكره با مدير برنامه .... هستيم تا درصورت انجام توافقات نهايي .... و همچنين هماهنگي با وزارت فرهنگ .... و تاييد اين وزارتخانه ، آنجلينا جولي به ايران سفر كند و در يك فيلم ايراني حضور پيدا كند. "

خب ! از اول بگيد كه قضييه سركاريه ديگه !!
اگه گندش در نيومد كه براي مقاصد سياسي مياد ايران فكر كردين امريكاييها هم مثل ما يلخي كار ميكنن
همینمون کم بود که عناصر هالیوود وارد سینمای ایران بشن
جک قشنگی بود شاد شدیم!
به کجا چنین شتابان؟
خیلی خوب همین مانده که دیگر برای حضور یک مانکن و یک بازیگر ...آمریکایی چه افتخاری هم بکنیم که ایشان حضور پیدا می کند مسئولین محترم ما اگر دورو بر خود را نگاه کنند ما افتخارات زیادی داریم تا در فیلم های آنان بازی کنند واقعاً متأسف می شود هر چه ما از شهیدان و جانبازان دور می شویم افتخارات ما بیشتر می شود مانند حضور این خانم
او نيايد كه بيايد؟!!! تابحال از اين حرفها نزدم..مي گفتم چرا از خون شهيدان و از صبر و عزت مادران شهدا سواستفاده كنم ...ام اين ديگر سوئ استفاده نيست ...مي گوييم...بريده باد آن دستي كه مجوز ورود اين زن ناپاك را به كشور شهيدان امضا كند..دوستان در مجوز دادن به فيلمهاي سينماگران ايراني با هزار شك و ترديد برخورد مي كنند براي چنين مجوزي كه اصلا نيازي به فكر كردن ندارد مي گويند بعدا تصميم مي گريم..كار كه براي خدا نباشد يعني همين..اي اف ف ف ف ف...
این خانوم به اسم هنر تو سایتهای توییتر و متاکافی آبروی انسانیت رو برده و به نظر من یه روسپی بازرگنیه
دست این تهیه کننده عزیز درد نکند حتماً نام فیلم خود را هم original sin 2 بگذارد که همه با خوشی و بی غیرتی در کنار هم لذت ببریم . دوستان >> این تذهبون
قبل از قرارداد بستن برای بازیگری در فیلم (حداقل) ایرانی چه برسد به فیلم اسلامی به گذشته و بیو گرافی این هنر پیشه غربی توجه کنید که مورد انتقاد قرار نگیرید مقداری فکرکردن لازم است.
شاید هم پوششی باشد برای اینکه کسانی به نام هنرمند ازایران خارج شده و فیلمهای آنچنانی بازی کردن و بی توجهی نمودن به هویت بزرگ اسلامی بودن یا حداقل ایرانی بودن خودشان تا این گونه رفتار ها از نظر مردم شریف و فرهنگ دوست و بزرگوار ایران اسلامی پیش پا و بی ارزش باشد.
قابل توجه همه عزیزان و دست اندرکان خصوصا" مدیران محترم نظام جمهوری اسلامی ایران قبل صدور مجوز به عواقب آن فکر کنند.
که بعد از نمایش واکران این فیلم یا فیلمهای احتمالی چه تفکرهایی و برداشت هایی در جامعه بوجود خواهد آمد.
بهر حال آرزوی سلامتی برای همه عزیزان دارم به امید پیشرفت در هنر واقعی والهی.
موفق باشید
حضور و استقبال از یک فاحشه در ایران به چه قیمت؟
شهدا جایتان خالی
اینان سربازان بدون کلاهخود و اسلحه استعمار هستند ،سربازان جنگ نرم، ابزار بی هویت نمودن ملتها و سمبل تقلید کورکورانه جوانان از فرهنگ بیگانه ، خود شیفتگانی که به هالیوود خدمت !! می کنند برای این کشور کافیست ،دیگر چرا باید اجازه این نفوذ آشکار به داخل کشور را داد.مگر حضور شنپن چه دستاورد فرهنگی برای این کشور داشت که حضور آنجلیا جولی داشته باشد به غیر از اینکه پس از رفتنش از ایران در مصاحبه های خود فرهنگ کشورمان را به استهزائ گرفت حاصل دیگری داشت.
همين يه دونه رو تو سينما كم داشتيم تا سنما مون كاملا اسلامي بشه
الحمدلله اين جنسمون هم جور شد.
برای سینمای ایران متاسفم
نظر بعضی از هم میهنان من را یاد این موضوع می اندازد که گویی زمین هنوز مسطح است و ایران در مرکز زمین و در مرکز جهان. واپس گرایی هم حدی داره همه دنیا مشکل دارند و فقط ما بنده بی عیب خداییم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار