بازدید 2688
حميد خوشخوان:

اخراج منتظري و پنالتي ملوان صحيح بود

يك كارشناس داوري فوتبال گفت: سعيد مظفري زاده قضاوت خوب و بي‌نقصي در بازي تيم‌هاي فوتبال استقلال و ملوان داشت.
کد خبر: ۱۹۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۸ 01 October 2011
ايسنا، حميد خوشخوان درباره قضاوت پرحرف و حديث سعيد مظفري زاده در بازي تيم‌هاي فوتبال استقلال و ملوان كه منجر به اخراج پژمان منتظري، مدافع تيم استقلال و اعلام پنالتي به سود ملواني‌ها در نيمه دوم مسابقه شد، اظهار كرد: به رغم شرايط آب و هوايي بندرانزلي و بارش شديد باران كه منجر به نامطلوب شدن وضعيت زمين بازي هم شده بود، سعيد مظفري‌زاده قضاوت خوب و بي‌نقصي در اين مسابقه داشت. صحنه‌هاي درگيري بازي متعدد بود اما مظفري‌زاده به درستي از عهده داوري برآمد.

وي درباره اخراج پژمان منتظري و اعلام پنالتي به سود ملوان نيز گفت: مظفري‌زاده به درستي خطاي منتظري را پنالتي اعلام كرد. بازيكن استقلال در محوطه جريمه بر روي پشت پاي مهاجم ملوان خطا كرد كه هم اخراجش صحيح بود و هم پنالتي ملواني‌ها.

خوشخوان در پاسخ به اين سوال كه آيا به نظر نمي‌رسيد مظفري‌زاده در دادن كارت زرد به بعضي از بازيكنان دو تيم مماشات مي‌كرد، گفت: يك داور علاوه بر كار قضاوت و اعلام خطاها در جريان يك مسابقه، وظيفه مديريت كردن بازي را هم بر عهده دارد. اگر قرار بود مظفري‌زاده در مواجهه با هر خطايي به بازيكن خاطي كارت زرد نشان مي‌داد شايد در انتهاي مسابقه بازيكني نمي‌ماند كه از او اخطار نگرفته باشد. به هر شكل او روند برگزاري بازي و داوري آن را به خوبي مديريت كرد و اشتباه خاصي در كارش نديدم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی