بازدید 1670
جاسم الخرافی:

گروه‌های‌فلسطینی‌منافع‌ملی‌رادرارجحیت‌قراردهند

کد خبر: ۱۹۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰ 01 October 2011
رئیس پارلمان کویت خطاب به گروه‌های فلسطینی گفت: بر شما واجب است که صرفاً بر مبنای منافع گروهی تصمیم نگیرید بلکه منافع ملی را در ارجحیت قرار دهید.

به گزارش خانه ملت، جاسم الخرافی رئیس پارلمان کویت در پنجمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان اینکه مردم فلسطین برای رسیدن به حق و حقوق خود نیازمند آشتی ملی میان فتح و حماس هستند، تصریح کرد: قدس شریف با موجی از یهودی‌سازی مواجه است. آنها در پی این هستند که مسجدالاقصی را تخریب کنند. برای جلوگیری از این اقدام صهیونیست‌ها باید یک گام بین‌المللی بزرگ در این زمینه برداشت.

رئیس پارلمان کویت گفت: صهیونیست‌ها فلسطینی‌ها را آواره کرده و زمین‌های آنها را غصب کرده‌اند و اینک به دنبال نابودی مسجدالاقصی هستند.

وی افزود: برای اینکه بتوان فلسطینی‌ها را از دست آنها نجات داد باید به آشتی ملی میان فتح و حماس بیشتر دقت کرد. آشتی ملی بین این دو گروه گزینه اجباری نیست بلکه تنها گزینه پیش‌رو برای نجات فلسطین است.

وی تاکید کرد: کشورهای جهان باید از تشکیل دولت مستقل فلسطینی‌ حمایت کنند و گروه‌های داخلی فلسطینی نیز باید به اختلافاتشان پایان دهند زیرا تشکیل دولت مستقل فلسطین تنها با برقراری وحدت و همدلی تشکیل میسر خواهد بود.

وی خطاب به گروه‌های فلسطینی گفت: بر شما واجب است که صرفاً بر مبنای منافع گروهی تصمیم نگیرید بلکه منافع ملی را در ارجحیت قرار دهید.

الخرافی در ادامه درباره نقش مصر برای تشکیل دولت مستقل فلسطین گفت: این کشور نقش مهمی برای آینده تحولات فلسطین خواهد داشت.

این همایش از امروز شنبه نهم مهر به میزبانی مجلس شورای اسلامی و با حضور روسای پارلمان‌های کشورهای منطقه آغاز به کار کرده و تا فردا یکشنبه ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی