بازدید 2295

محکومیت پزشکان بحرینی ظلم سیاسی است

جمعیت الوفاق بحرین از جریانهای اصلی مخالف رژیم اقلیتی آل خلیفه، محکومیت پزشکان بحرینی که به وظایف خود در رسیدگی به مجروحین تظاهرات پرداخته‌اند، اعلام جرم علیه حرفه پزشکی دانست.
کد خبر: ۱۹۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۸ 29 September 2011
مهر به نقل از پایگاه خبری جمعیت الوفاق: محاکم نظامی بحرین همچنان به صدور احکام ظالمانه علیه مردم این کشور ادامه می‌دهند و رژیم آل خلیفه هنوز زیر بار محاکمه مخالفان در دادگاههای غیرنظامی نمی‌رود. 

جمعیت الوفاق بحرین بزرگ‌ترین تشکل سیاسی شیعیان بحرین در بیانیه‌ای با محکومیت صدور این احکام علیه پزشکان بحرینی تاکید کرد: محکوم کردن پزشکان ظلم سیاسی محسوب می‌شود. 

در ادامه این بیانیه آمده است: پزشکان بحرینی به این دلیل محکوم شده‌اند که در جریان حوادث این کشور در ماههای فوریه و مارس گذشته به درمان مجروحین تظاهرات پرداختند و در گفتگو با رسانه‌ها و موسسات حقوقی مشاهدات خود را ارائه کردند. 

الوفاق تاکید کرد: حکمهایی از این دست و صدور حکم اعدام برای فردی که خودروی یک نیروی امنیتی را هل داده بیانگر این مسئله برای جامعه بین المللی است که نظام بحرین حتی نسبت به ساده‌ترین مبانی و موازین حقوق بشری بی‌تفاوت است. 

همچنین رژیم بحرین نسبت به خواست بین المللی در زمینه پاسخگویی به مطالبات دموکراسی خواهانه مردم بی‌تفاوت است. این رژیم بر خلاف خواست جامعه جهانی به برگزاری محاکم مدنی که در آن کوچک‌ترین مبانی قضاوت عدالانه نیز گنجانده شده باشد، توجه ندارد. 

در پایان بیانیه جمعیت الوفاق آمده است: مردم بحرین با ظالمانه دانستن این احکام، اصرار و پافشاری بیشتری بر تداوم خواست انتقال به نظام دموکراتیک و قانونمداری پیدا می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم