بازدید 4481

حاشیه های بازی ذوب آهن و سوون

ديدار برگشت تيم هاي ذوب آهن ايران و سوون سامسونگ كره جنوبي عصر چهارشنبه با حضور بيش از هفت هزار تماشاگر مشتاق با قضاوت خليل قمدي عربستاني در ورزشگاه بزرگ فولادشهر برگزار شد .
کد خبر: ۱۹۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۷ 29 September 2011
افکار نیوز - در نيمه اول بازي كسل كننده اي از هر دوتيم شاهد بوديم گرچه ذوبيها در اين نيمه نبض بازي را در اختيار داشتند اما موفق به گلزني نشدند و دوتيم با تساوي بدون گل به رختكن رفتند.

با شروع نيمه دوم شاگردان ابراهيم زاده خيلي زود به گل رسيدند در دقيقه ۵۰ شوت سركش محمد قاضي در كنج دروازه سوون سامسونگ جاي گرفت در ادامه اين تيم كره اي بود كه حملاتي روي دروازه ذوب آهن انجام داد كه در نهايت در دقيقه ۷۶ دروازه ذوب آهن را باز كردند و سرانجام بازي با نتيجه يك بريك به پايان رسيد اما با توجه كسب اين نتيجه در بازي رفت براي مشخص شدن تيم پيروز، بازي به وقت اضافه كشيده شد.

با شروع وقت اضافه درست در دقيقه ۷ نيمه اول داور عربستاني خطاي علي احمدي مدافع تيم ذوب آهن را در داخل محوطه جريمه پنالتي اعلام كرد و اين بازيكن را از بازي اخراج كرد و اين تيم كره اي براي بار دوم از روي نقطه پنالتي دروازه ذوب آهن را باز كرد و تيم ذوب آهن ايران ناباورانه با جام باشگاههاي آسيا خداحافظي كرد.


در حاشيه بازي :
*قبل از شروع بازي منصور ابراهيم زاده به همراه اصغر فروتن سرپرست اين تيم به سمت نيمكت تيو سوون سامسونگ كره جنوبي رفتند و به آنها خوش آمد گفتند .

*داوري اين بازي برعهده خليل قمدي عربستاني بود كه به همراه حسن كامراني فر بازي پرحاشيه فرانسه و مكزيك را سوت زد اما در اين بازي هم يك ضربه پنالتي مشكوك را به نفع تيم كره اعلام كرد و مدافع تيم ذوب آهن هم از بازي اخراج نمود و در اين بازي ۳ بار به بازيكنان سوون سامسونگ و ۳ بار به بازيكنان ذوب آهن كارت زرد نشان داد.

*از سوي كانون هواداران باشگاه ذوب آهن اين بازي براي هواداران رايگان اعلام شده بود كه حدود ۸ هزار هوادار به ورزشگاه آمده بودند اما هواداران تيم سوون سامسونگ حدود ۵۰ نفر در ورزشگاه حاضر بودند.

*تعدادي از هواداران تيم ذوب آهن از نحوه قضاوت داور عربستاني اين بازي هم ناراضي بودند و در پايان بازي هنگام ترك اين داور از زمين مورد اعتراض شديد هواداران ذوب آهن قرار گرفت.

*در پايان بازي بازيكنان تيم ذوب آهن بلافاصله زمين بازي را ترك كردند اما حسن ماهيني مدافع متعصب تيم ذوب آهن دقايقي گريه كنان در زمين حضور داشت كه با همراهي ابراهيم زاده اين بازيكن زمين را ترك كرد.

*چندتن از هواداران تيم ذوب آهن از مشكلات مالي اين باشگاه به شدت اظهار تاسف كردند و معتقد بودند بايد مشكلات مالي بازيكنان را قبل از شروع اين بازي حل مي كردند تا بازيكنان با مشكلات كمتري پاي به اين ميدان مي گذاشتند .


داوري اين نتيجه را رقم زد
بنا بر این گزارش منصور ابراهيم زاده سرمربي تيم ذوب آهن در نشت خبري پايان بازي گفت : در اين بازي ما بازي قابل قبولي به نمايش گذاشتيم و فرصتهاي گلزني خوبي هم داشتيم و در روزي كه بهتر از بازي رفت فوتبال بازي كرديم متاسفانه بازي را واگذار كرديم .

وي در مورد داوري بحث برانگيز اين بازي گفت : در مجموع نقش داوري در كسب اين نتيجه بسيار پر رنگ بود چراكه داور اين بازي گلي كه فرشيد طالبي زد به نظرم آفسايد نبود و گل ما درست بود و آن پنالتي كه اين داور به نفع تيم كره اعلام كرد بسيار مشكوك و بحث برانگيز بود. 

سرمربي تيم ذوب آهن در پايان گفت : آرزو مي كنم كه ذوب آهن همچنان با اقتدار به مسير موفقيت خود ادامه دهد و اميدوارم با روحيه بالا و تلاش بيشتر در ليگ حضور موفقي داشته باشيم و در سال آينده هم در بازيهاي باشگاههاي آسيا به نتايج بهتري دست پيدا نمائيم .


بازي سختي را پشت سر گذاشتيم

يون سونگ هيو سرمربي تيم سوون سامسونگ در نشت خبري پايان بازي افزود : ما در اين بازي زحمات و تلاشهاي بسياري متحمل شديم اما خيلي خوشحالم كه با پيروزي زمين بازي را ترك كرديم .
وي گفت : در بازي رفت ما شناخت خوبي از تيم ذوب آهن نداشتيم اما در بازي رفت هم فرصتهاي خوبي داشتيم اما در اين بازي با شناخت بهتري پاي به اين ميدان گذاشتيم و در نهايت در يك بازي بسيار سنگين و فشرده ما به پيروزي رسيديم .
وي در مورد داوري اين بازي گفت : بهرحال هركدام از مربيان نظر متفاوتي نسبت به داوري دارند اما من به داوري احترام مي گذارم و در اين مورد صحبتي نمي كنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست