بازدید 20040
۵

آغاز توزیع سهام عدالت رانندگان تاکسی

موضوع بهره مندی جامعه زحمتکش تاکسیرانان از سهام عدالت طی 2 سال گذشته پیگیری و هم اکنون به ثمر نشسته است.
کد خبر: ۱۹۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۶ 13 September 2011
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سراسری تاکسیرانی کشور از آغاز توزیع دعوتنامه سهام عدالت تاکسیرانان استان تهران و البرز از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی تیموری با اعلام توزیع دعوتنامه های سهام عدالت تاکسیرانان استان تهران و البرز از ابتدای مهرماه سال جاری، گفت: موضوع بهره مندی جامعه زحمتکش تاکسیرانان از سهام عدالت طی 2 سال گذشته پیگیری و هم اکنون به ثمر نشسته است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سراسری تاکسیرانی کشور، اظهار داشت: کلیه رانندگان تاکسی در استان تهران و البرز که در سال 88 فرم های اولیه ثبت نام سهام عدالت را تکمیل کرده اند می توانند از 26 شهریورماه جاری با مراجعه به سایت www.sahamtaxi.ir از وضعیت تخصیص سهام خود و افراد تحت تکفل خود مطلع شوند.

تیموری توزیع این اوراق را مطابق جدول زمانبندی برشمرد که از طریق ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه رانندگان تاکسی و رسانه های جمعی به اطلاع رانندگان تاکسی خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه تمامی رانندگانی که فرم های اولیه را تکمیل کرده اند دعوتنامه دریافت خواهند کرد، گفت: این دعوتنامه به 3 شکل است. در صورتی که افراد فرم های اولیه را به صورت کامل تکمیل کرده باشند هم اکنون برگ سهام 1 میلیونی به نام آنها صادر و تحویل خواهد شد و در صورتی که مدارک یا اطلاعات اولیه آنان ناقص باشد دعوتنامه رفع نقص به آنها تحویل خواهد شد.

این مقام مسئول در اتحادیه تعاونی های تاکسیرانی، افزود: برای کسانی که احیانا در مرحله اول موفق به ثبت نام نشده اند پس از تکمیل فرم، تقاضای اسامی آنها مجددا به دبیرخانه مرکزی سهام عدالت اعلام خواهد شد.

تیموری ضمن اشاره به اهمیت موضوع حمایت از رانندگان تاکسی و خانواده آنان با توجه به موضع هدفمندسازی یارانه ها، بیان داشت: این اتحادیه برنامه های حمایتی خود را با توجه به نیازهای جامعه تاکسیران تدوین کرده است و همزمان با توزیع اوراق سهام، بسته های حمایتی و سبد کالا شامل لوازم یدکی پرمصرف نیز تهیه شده است که با قیمت هایی پایین تر از بازار بنا به درخواست راننده تاکسی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
حق ما وخانواده ما ضایع شد اگر میرفتیم مثل بقیه ثبت نام میکردیم امروز که این سهام میتونست گرهی از کار ما باز کند رفتیم از تاکسیرانی ثبت نام کردیم باداشتن کد رهگیری هیچ سهامی تا امروز بنام ما ثبت نشد کی میخواد امروز جوابگو باشه
با سلام تاکنون هیچگونه سهامی بنام من یاخانوادم ثبت نشده است چنانچه ممکن است درلیست تقاضای برگه سهام عدالت قرار گیرم..هرزمان جهت ثبت میزنم ثبت نمی گردد...متشکرم
خانواده ما هیچ ثبت نامی در سهام عدالت نداشته در آمدما هم فقط از تاکسی است با این وضیعت به کجا بریم مگر ما حقی نداریم مگر ما ایران زندگی نمکنیم سهام عدالت حق ما هم هست
ما ثبت نام کردیم سه مرتبه .کد رهگیری دادیم .کارت عدالت داریم .بعد جالبه میریم تو سایت میگه سهام عدالت ندارید
سلام من سال 88ثبت نام کردم الان سال 1400هست خبری نشده ماچه گناهی کردیم الان سهام نداریم البته مقصرتعاونی تاکسیرانی هست هرموقع رفتیم اونجاکسی به جواب ندادالان حق ماراتاکسیرانی پایمال کردن...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی