بازدید 3173

دستگيري ۳ متهم با شليک پليس

در همين ميان دو نفر از دوستان راننده خودرو، با چوب و سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شدند که يکي از دو متهم با سوء استفاده از موقعيت قصد فرار داشت که با شليک ماموران متوقف و از وي ۶۳گرم کريستال کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۹۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳ 13 September 2011
خراسان: ماموران پليس مشهد روز گذشته، حين دستگيري ۹ متهم خطرناک، ۳ نفر از آنان را که سعي در فرار داشتند، با شليک متوقف و دستگير کردند.

سرهنگ پاسدار کريمي فرمانده انتظامي مشهد در اين خصوص گفت: ماموران کلانتري شهيد هاشمي نژاد روز دوشنبه حين گشت زني در خيابان مطهري شمالي با مشکوک شدن به ۲ راکب يک دستگاه موتورسيکلت که ضمن مخدوش بودن پلاک آن، با مشاهده پليس از محل متواري شده بودند، آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ احد کريمي افزود: در اين ميان يکي از متهمان با يک قبضه چاقو قصد حمله ور شدن به ماموران را داشت که پليس با توجه به قانون به کارگيري سلاح، شليک و متهم را دستگير کرد و از اين افراد تعداد ۵ دستگاه گوشي تلفن همراه نيز کشف شد.

وي تصريح کرد: ماموران کلانتري شهيد باهنر نيز حين گشت زني در حوزه استحفاظي خود، با مشکوک شدن به يک دستگاه خودروي پژو ۲۰۶ خودرو را متوقف و در بازرسي بدني از سرنشينان آن مقاديري موادمخدر کشف کردند.

وي گفت: در همين ميان دو نفر از دوستان راننده خودرو، با چوب و سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شدند که يکي از دو متهم با سوء استفاده از موقعيت قصد فرار داشت که با شليک ماموران متوقف و از وي ۶۳گرم کريستال کشف و ضبط شد.

سرهنگ کريمي افزود: همچنين شامگاه گذشته ماموران کلانتري شفا، با به اجراگذاشتن طرح مهار،دو راکب يک دستگاه موتورسيکلت را که مرتکب يک فقره کيف قاپي شده بودند، شناسايي و دستگير کردند که در اين عمليات نيز يکي از متهمان قصد فرار داشت که با توجه به قانون به کارگيري سلاح، ماموران کلانتري شفا اقدام به تيراندازي و نامبرده را متوقف و دستگير کردند.

فرمانده انتظامي مشهد در خاتمه گفت: ۳مسافرنما که روز دوشنبه با تهديد چاقو از راننده يک دستگاه خودروي سواري به سرقت مبلغ ۷۰۰هزار ريال اقدام کرده بودند، نيز با تلاش ماموران کلانتري شهيد رجايي دستگير و به همراه ديگر متهمان دستگير شده به مراجع قضايي تحويل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی