بازدید 3102

قاتل فراري تسليم شد

در تمام اين سال‌ها شهر به شهر مي‌چرخيدم و مرتب جايم را عوض مي‌كردم اما در نهايت به دليل عذاب وجدان تصميم گرفتم خودم را تسليم كنم
کد خبر: ۱۹۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۴ 13 September 2011
شرق: قاتل فراري بعد از پنج سال به دليل عذاب وجدان، خود را تسليم ماموران پليس كرد.

ششم ‌آذر پنج سال قبل مسوولان بيمارستان نيروي هوايي به پليس خبر دادند جواني به نام قاسم با ضربه چاقو زخمي شده و جانش را در بيمارستان از دست داده است. ماموران پليس با حضور در بيمارستان تحقيقات خود را آغاز كردند و متوجه شدند، ضارب جوان 24 ساله‌اي به نام مجيد است كه بعد از زخمي شدن مقتول فرار كرده ‌است. تحقيقات پليس براي بازداشت متهم نتيجه نداد تا اينكه روز گذشته مجيد خود را به ماموران تسليم كرد.

او وقتي در برابر بازپرس جنايي قرار گرفت، گفت: قاسم چند ماه قبل از قتل پشت‌سر خانواده من صحبت مي‌كرد چند باري به او تذكر دادم و گفتم اين كار را نكن اما توجهي نكرد. روز حادثه با هم درگير شديم و من يك ضربه به او زدم. كساني كه شاهد ماجرا بودند او را به بيمارستان رساندند وقتي متوجه شدم فوت شده ‌است، فرار كردم.

متهم گفت: در تمام اين سال‌ها شهر به شهر مي‌چرخيدم و مرتب جايم را عوض مي‌كردم اما در نهايت به دليل عذاب وجدان تصميم گرفتم خودم را تسليم كنم. بنا بر اين گزارش در حال حاضر متهم بازداشت است و تحقيقات از او ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی