بازدید 13480

دانشگاه جامع علمي كاربردي، تك جنسيتي شد

محمود احمدي‌نژاد، در پانزدهم تير ماه سال جاري در نامه‌اي به وزراي علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، بر جلوگيري از اقدامات سطحي و غير عالمانه در برخي دانشگاه‌ها، مبني بر اعمال رشته‌ها و كلاس‌هاي تك جنسيتي تأكيد كرده بود.
کد خبر: ۱۹۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳ 12 September 2011
سرویس اجتماعی ـ با وجود اعلام نظر رسمي رئیس‌جمهور مبنی بر جلوگيري از تك جنسيتي شدن برخي كلاس‌ها و يا دانشگاه‌ها، دانشگاه جامع علمي كاربردي، اقدام به تك جنسيتي كردن دانشگاه‌ها كرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، دانشگاه جامع علمي كاربردي با انتشار دفترچه‌هاي نام‌نویسی و بدون هماهنگي واحدهاي دانشگاهي، دانشگاه‌ها را به زنانه و مردانه تبديل كرد. اين در حالي است كه 70 درصد دانشجويان اين دانشگاه را خواهران تشكيل مي‌دهند و اقدام انجام شده از سوي دانشگاه جامع به لحاظ افزايش هزينه‌ها، ضرر هنگفتي براي مديران واحدها خواهد داشت.

بنا بر اين گزارش، دکتر محمود احمدي نژاد، در پانزدهم تير ماه سال جاري، در نامه‌اي به وزراي علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بر جلوگيري از اقدامات سطحي و غير عالمانه در برخي دانشگاه‌ها، مبني بر اعمال رشته‌ها و كلاس‌هاي تك جنسيتي تأكيد كرده بود.

گفتنی است، بحث تک جنسیتی کردن دانشگاه‌ها اتفاقا از جمله مواردی بود که صفر تا صد آن از سوی دولت و به ویژه وزیر علوم طرح و رسانه‌ای شد و سپس در چرخشی یک باره، رییس‌جمهور و وزیر مربوطه، آن را خواسته‌ای غیر منطقی عنوان کردند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی