بازدید 3642

رهایی گروگان 5 ساله از چنگال آدم‌ربايان

با تحقيق از متهم دستگير شده چنين به نظر مي‌رسد كه علت و انگيزه ربودن كودك، عدم موافقت خانواده ربوده شده با ازدواج بين خواهر ربوده شده با رباينده بوده است.
کد خبر: ۱۸۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱ 12 September 2011
جام جم: کودک 5 ساله‌اي كه توسط آدم‌ربايان از روستايي از توابع شهرستان جوين در استان خراسان رضوي ربوده شده بود با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

سرهنگ بيدمشكي در تاييد اين خبر گفت: در پي شكايت فردي مبني بر اين كه اشخاصي فرزند 5 ساله‌اش را از نزديكي محل سكونتش ربوده‌اند، بلافاصله اكيپي از كارآگاهان پليس آگاهي به محل عزيمت كردند و با استفاده از اطلاعات شاكي و انجام تحقيقات متوجه شدند 2 نفر كودك را ربوده و به مكان نامعلومي انتقال داده‌اند.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي سرانجام ردپاي متهمان را شناسايي و يكي از آنها را دستگير كردند. در بررسي‌ها، موقعيت متهم اصلي در شهر مشهد شناسايي شد و كودك ربوده شده كه توسط آدم‌ربا در محل رها و خود اقدام به فرار كرده بود، به آغوش خانواده بازگردانده شد.

بيدمشكي خاطرنشان كرد: با تحقيق از متهم دستگير شده چنين به نظر مي‌رسد كه علت و انگيزه ربودن كودك، عدم موافقت خانواده ربوده شده با ازدواج بين خواهر ربوده شده با رباينده بوده است. با تحويل متهم دستگير شده به مرجع قضايي، تلاش براي دستگيري متهم فراري ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری