بازدید 39946

جمشيد مشايخي پدربزرگ «ستايش» شد

داريوش ارجمند، مهدي پاكدل، محمود عزيزي، زهرا سعيدي، رامين كبريتي، نرگس محمدي، مهدي سلوكي، سيما تيرانداز، شايسته تهراني، قربان نجفي و شيوا خنياگر بازيگران اصلي سريال «ستايش» هستند. اين مجموعه كه توسط آرمان زرين‌كوب تهيه شده از سال 87 كليد خورده است. «ستايش» يك داستان اجتماعي را روايت مي‌كند.
کد خبر: ۱۸۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴ 12 September 2011
جمشيد مشايخي مقابل دوربين مجموعه تلويزيوني «ستايش» رفت.

اين بازيگر در گفت‌وگو با ايسنا با اعلام مطلب بالا گفت:‌ نقش پدربزرگ «ستايش» را بازي مي‌كنم و طي چند روز آينده بازي‌ام در طالقان به پايان مي‌رسد.

وي از همكاري با سعيد سلطاني ـ كارگردان مجموعه تلويزيوني «ستايش» ـ ابراز رضايت كرد.

به گزارش ايسنا، در سال 90 دو فيلم از جمشيد مشايخي به نام‌هاي «جرم» و «سيزده 59» به روي پرده سينماها رفته است. مشايخي همچنين در سريال «تبريز مه‌آلود» به كارگرداني محمدرضا ورزي بازي كرد و جشن 77 سالگي او هم در كاخ گلستان و در لوكيشن اين سريال برگزار شد.

سريال «ستايش» هم اينك از شبكه سه سيما در حال پخش است و سري دوم اين مجموعه هم قرار است ساخته شود.

داريوش ارجمند، مهدي پاكدل، محمود عزيزي، زهرا سعيدي، رامين كبريتي، نرگس محمدي، مهدي سلوكي، سيما تيرانداز، شايسته تهراني، قربان نجفي و شيوا خنياگر بازيگران اصلي سريال «ستايش» هستند. اين مجموعه كه توسط آرمان زرين‌كوب تهيه شده از سال 87 كليد خورده است. «ستايش» يك داستان اجتماعي را روايت مي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
بهتره بگين اوشين ايران!
خبر تکمیلی: اسم اصلی فیلم مصیبت بوده که بعداً به ستایش تغییر پیدا کرده است. هفته آینده یک سونامی ستایش و بچه هایش را از هم جدا میکند و سپس ستایش در صفری به امریکا پدرش را در برجهای دوقلوی نیویورک از دست میدهد و خلاصه تمام بلاهای بشر روی سر این خانواده هوار میشود.
سریال ستایش سراسر ماتم و مصیبته.
اين پدربزرگ عزيز تا حا كجا بودن ؟؟
ما فكر كرديم اين دختر بدبخت واقعا بي كس و كاره!
ولي داستان الكي دارد و هيچ توضيحي نداده كه چگونه غلام توانسته است بعد از انجام دزدي و انجام يك قتل و .... به فاصله كمتر از 2سال براي خودش آزاد بگردد.
واااای سری دوم هم داره ؟؟؟؟
سری اولش 200 قسمتی میشه فک کنم
سریال بیخود بی سرو ته آبکی
یکی نیست بگه هزینه این سریال از جیب ملت میره!قراره تا قیامت طول بکشه؟
خواهش می کنم پخش این سریال متوقف بشه. جون اساس موضوع اون از ابتدا اشتباه بود. اینکه چرا از همون ابتدا این خانم که با برادرش به منزل طاهر میره خودش رو معرفی نمی کنه که خواهر فرد فراری هست و تصمیم میگیرن مخفی بشن. و اصلا چرا یک زن مسلمان وارد خونه افراد غریبه می شه. اینکه ما نفهمیدیم بالاخره فرار از جبهه خوب بود یا نه.چون بازیگر این نقش مثل یک قهرمان مرد. اینکه همه می دونن قانون سرپرستی کودکان به چه صورتی هست و این خانم باز هم فرار می کنه. اینکه دایه مهربان تر از مادر می شه برای همه حتی برای یک معتاد که داره ترک می کنه و در جایی می بینیم مراقب فرد معتاد هست. زن مسلمان با یک فرد معتاد تنها در یک اتاق!؟
فیلم بسیار بیخود و چرتی هست. چرا می خوان پول حروم کنن و شماره 2 اش رو هم بسازن؟
باسلام
پس داريوش ارجمند چي ميشه(پدربزرگ)
جمشيد مشايخي جاي كدام از پدربرزگهابازي ميكنه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی