بازدید 3831

دزدي چهارميليارد توماني براي فرار از ورشكستگي

وي درباره انگيزه متهم افزود: متهم در حال ساختن دو پروژه 10 واحدي در اهواز است كه براي جلوگيري از ورشكستگي از اسفند 1389 اختلاس خود را آغاز كرده است.
کد خبر: ۱۸۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۳ 07 September 2011
تهران امروز: رئيس پليس آگاهي خوزستان از دستگيري كارمند يكي از بانك‌هاي اين استان كه مبلغ سه ميليارد و نهصد ميليون ريال اختلاس كرده بود، خبر داد.

سرهنگ مهدي محسني در تشريح جزئيات اين خبر گفت: با دريافت گزارشي از مديريت يكي از بانك‌هاي استان مبني بر اينكه يكي از كاركنان، مبلغ سه ميليارد و 898 ميليون ريال اختلاس كرده و متواري شده است، بررسي موضوع در دستور كار پليس آگاهي خوزستان قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي خوزستان ادامه داد: ماموران پليس با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي، پس از شناسايي مخفيگاه متهم به نام «شهرام» با هماهنگي مقام‌قضايي، در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند.

محسني درباره چگونگي انجام اين اختلاس با بيان اينكه متهم در بازجويي پليس به بزه انتسابي اعتراف كرده است، تصريح كرد: متهم علاوه بر صندوقداري، مسئوليت فعاليت امور اعتباري شعبه خود را نيز برعهده داشته و سيستم تسهيلات را نيز در اختيار داشته كه به راحتي موفق به انجام اين اختلاس شده است.

وي درباره انگيزه متهم افزود: متهم در حال ساختن دو پروژه 10 واحدي در اهواز است كه براي جلوگيري از ورشكستگي از اسفند 1389 اختلاس خود را آغاز كرده است.

محسني با اشاره به شناسايي پروژه‌هاي ساختماني متهم خاطرنشان كرد: وي پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد..
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی