بازدید 6493

اسيدپاشي 2 شرور به ماموران انتظامي

پس از اسيدپاشي 2 برادر متهم از صحنه جرم فرار كردند كه در اين هنگام ماموران اقدام به شليك تير هوايي كرده و در پي بي‌توجهي دوباره متهمان، ماموران با شليك گلوله و اصابت به پاي يكي از آنها، هر دو را دستگير كردند.
کد خبر: ۱۸۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۵ 07 September 2011
جام جم: معاون دادستان عمومي و انقلاب قزوين از مجروح شدن 2 نفر از ماموران نيروي انتظامي در صحنه يك درگيري خانوادگي با اسيد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي دادگستري استان قزوين، منصور مختاري با بيان اين خبر گفت: در پي حضور مردي سالخورده در كلانتري و گزارش مبني بر وقوع يك درگيري خانوادگي ماموران همراه اين مرد به منزل وي عزيمت كردند.

وي افزود: ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند لوازم منزل تخريب شده و درگيري ادامه دارد. در اين هنگام با وجود دستور ماموران مبني بر توقف درگيري، 2 نفر از پسران پيرمرد كه از اراذل و اوباش منطقه بودند و داراي سابقه كيفري هستند به ماموران حمله‌ور شده و به آنها اسيد پاشيدند.

مختاري تصريح كرد: در پي اين اسيدپاشي 2 نفر از ماموران و پدر متهمان مجروح شدند كه صدمات وارده به يكي از ماموران شديد بوده به نحوي كه اسيد نواحي پيشاني، پلك فوقاني سمت چپ و لاله گوش سمت چپ وي را سوزانده و مامور ديگر نيز از ناحيه سينه، گردن و لاله گوش مجروح شده است.

شليك و دستگيري

معاون دادستان عمومي و انقلاب قزوين اضافه كرد: پس از اسيدپاشي 2 برادر متهم از صحنه جرم فرار كردند كه در اين هنگام ماموران اقدام به شليك تير هوايي كرده و در پي بي‌توجهي دوباره متهمان، ماموران با شليك گلوله و اصابت به پاي يكي از آنها، هر دو را دستگير كردند.

مختاري افزود: با تحقيقات مقدماتي و اعتراف هر دو متهم آنها با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

براساس آخرين خبرها 2 مامور انتظامي نيز به علت سوختگي ناشي از اسيدپاشي در بيمارستان بستري شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی