بازدید 4078

آموزش سرقت طلا به كودك 7 ساله

از چندي پيش شكايت‌هاي فراواني در شعبه 4 دادياري دادسراي جنايي تهران مطرح بود كه نشان مي‌داد‌ يك دختربچه 7 ساله پس از حضور در بوستان‌هاي شهري و به بهانه بازي با كودكان آنها را به محله‌هاي خلوت كشانده و سپس با سرقت زيورآلات آنها متواري مي‌شود.
کد خبر: ۱۸۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۲ 07 September 2011
جام جم: والدين دختربچه 7 ساله‌اي كه از او در سرقت طلاي كودكان و سرقت‌هاي درون خودرو استفاده مي‌كردند دستگير و به ده‌ها فقره سرقت اعتراف كردند.

از چندي پيش شكايت‌هاي فراواني در شعبه 4 دادياري دادسراي جنايي تهران مطرح بود كه نشان مي‌داد‌ يك دختربچه 7 ساله پس از حضور در بوستان‌هاي شهري و به بهانه بازي با كودكان آنها را به محله‌هاي خلوت كشانده و سپس با سرقت زيورآلات آنها متواري مي‌شود.

با دستور قضايي از سوي داديار رضوانفر،‌ پرونده در دستور كار ماموران پايگاه چهارم پليس آگاهي قرار گرفت و ماموران در تحقيق از مالباختگان متوجه شدند اين كودك پس از سرقت همراه والدينش با يك خودروي پرايد سفيدرنگ از محل متواري مي‌شود.

در حالي كه تحقيق در اين زمينه براي شناسايي و دستگيري سارقان ادامه داشت، 2 روز پيش ماموران كلانتري 144 جواديه تهرانپارس با صداي فريادهاي كمك‌خواهي مردي كه كيف او از درون خودرواش در يك پاركينگ عمومي سرقت شده بود عازم محل شده و با سد كردن خروجي پاركينگ و متوقف كردن خودروي سارقان كه يك زن و مرد و دختربچه 7 ساله‌اي سرنشينان آن بودند، آنها را به پايگاه چهارم پليس آگاهي انتقال دادند.

صاحب كيف در ارتباط با سرقت به كارآگاهان پليس آگاهي گفت: وقتي خودرو را در پاركينگ متوقف كردم، متوجه شدم يك كودك در اين محل با در خودروها بازي مي‌كند و من كه فاصله چنداني از خودرو‌ام نداشتم، متوجه شدم دختر خردسال با باز كردن در، كيف مرا سرقت كرد و پدر او با خودرو به فرزندش نزديك شد و قصد فرار داشتند كه با فريادهايم، ماموران كلانتري آنها را دستگير كردند. درپي اين اظهارات و در بازرسي از كيف زني كه مادر كودك بود، مقاديري طلا كه مورد استفاده كودكان است، كشف شد. با بررسي در اين زمينه، يكي از مالباختگان كه پيش از اين زيورآلات فرزندش از سوي دختر 7 ساله در بوستان شهري سرقت شده بود با حضور در پليس آگاهي اين كودك را شناسايي و او را سارق طلاهاي فرزندش معرفي كرد.

در پي اين ماجرا، والدين كودك اعتراف كردند با آموزش به فرزند خردسالشان او را به بوستان‌هاي شهري فرستاده و او نيز با مشاهده كودكاني كه طلا همراه مي داشتند به آنها نزديك شده و سپس به بهانه بازي زيورآلات آنها را مي ربود و بلافاصله با والدينش از محل متواري مي‌شدند.

در پي اين اعترافات مشخص شد عموي كودك 7 ساله نيز در چند فقره از سرقت‌ها از جمله سرقت درون خودروها با والدين كودك 7 ساله مشاركت كرده است.

با دستگيري ديگر متهم پرونده، ماموران ده‌ها مالباخته را شناسايي كرده‌اند.

سرهنگ موذن، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي در اين باره به «جام‌جم» گفت: والدين و عموي كودك 7 ساله از مجرمان طايفه فيوج هستند و كساني كه اموال فرزندانشان در بوستان‌هاي شهري از سوي يك دختربچه سرقت شده است، مي‌توانند براي شناسايي متهمان به پايگاه چهارم پليس آگاهي در سيدخندان مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی