بازدید 2939

بازيكن دوپينگي استقلالي نيست !

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: بازيكن دوپينگي مطرح شده از استقلال نيست.
کد خبر: ۱۸۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰ 06 September 2011
علي نظري جويباري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص وضعيت باشگاه استقلال گفت: به دليل مسائل مالي شرايط زياد خوب نيست. موعد چك‌هاي بازيكنان رسيده و آنها حق دارند گله‌مند باشند. البته نصيحت‌هاي ما كارساز شده و فعلا كسي چيزي نگفته است.

وي در مورد معرفي نشدن اعضاي هيئت باشگاه استقلال گفت:‌ اين مسئله در حيطه وظايف ما نيست و نمي‌توانيم حرفي بزنيم. خودمان هم هر روز در رسانه‌ها اخبار هيئت مديره را دنبال مي‌كنيم.

قائم مقام باشگاه استقلال در مورد رويارويي اين تيم با تراكتورسازي و امير قلعه‌نويي عنوان كرد: زيبايي فوتبال به همين مسائل است. امير مربي بزرگ و توانمندي است و روز جمعه تقابل دو مربي بزرگ با هم است. درست است كه امير قلعه‌نويي را دوست دارم اما مي‌خواهم در اين تقابل استقلال برنده شود. در همه زمينه‌هاي ديگر براي امير قلعه‌نويي آرزوي موفقيت مي‌كنم به غير از بازي با استقلال. اميدوارم روز جمعه مسابقه‌اي دور از حاشيه برگزار شود.

نظري جويباري درباره اينكه 10 درصد ورزشگاه قرار است به هواداران تراكتورسازي اختصاص داده شود، گفت:‌اين مسائل به سازمان ليگ مي‌شود. طبق قانون بايد 10 درصد ورزشگاه به تيم ميهمان داده شود اما سال قبل همين 10 درصد هم اجرا نشد. اين درحالي است كه وقتي ما به تبريز مي‌رويم حتي يك درصد ورزشگاه هم به استقلال اختصاص پيدا نمي‌كند.

وي درباره اينكه مديرعامل تراكتورسازي مدعي شده در تبريز هواداران استقلال به ورزشگاه نمي‌آيند، گفت:‌اينطور نيست كه هواداران نيايند اما وقتي با برخورد فيزيكي روبرو مي‌شوند معلوم است كه ترجيح مي‌دهند به ورزشگاه نيايند.

نظري جويباري در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص مسائل مطرح شده در برنامه شب گذشته 90 كه مربوط به دلالي در فوتبال بود، گفت: اين مسائل در فوتبال وجود دارد مطمئن باشيد كه اگر چنين چيزهايي در آكادمي باشگاه استقلال وجود داشته باشد به شدت با آن برخورد مي‌كنيم. شوخي نيست؛ اين اعتبار يك باشگاه است تمام مسائلي كه درباره آكادمي استقلال مي‌دانستيم در اختيار عليپور و فدراسيون فوتبال قرار داده‌ايم.

قائم مقام باشگاه استقلال درمورد اينكه حسن روشن مدعي شده او، رضا رجبي را به عنوان مدير آكادمي استقلال انتخاب كرده، اظهار داشت: همه مي دانند كه اگر قرار است كسي حكم بگيرد، اين مدير باشگاه است كه بايد اين حكم را امضا كند. من به عنوان قائم مقام باشگاه فقط نظرم را اعلام مي كنم همانطور كه در مورد سرمربي اين كار را كردم.

نظري جويباري رد اين خصوص كه چرا با وجود همه حرف و حديث‌ها در مورد آكادمي باشگاه استقلال با رضا رجبي قطع همكاري نمي‌شود، گفت‌: ‌ما نمي‌توانيم بدون مدرك چنين كاري كنيم. اگر چنين اتفاق‌هايي رخ نداده باشد جواب آبروي رفته را چه كسي مي‌دهد؟ ما تحقيقات لازم را انجام مي‌دهيم و اگر به حقايق درستي دست پيدا كنيم آن را مطرح مي‌كنيم. ما نمي‌توانيم به خاطر حمله افراد جا بزنيم و نسبت به نيروي باشگاه واكنش منفي نشان بدهيم اگر با يك حمله جا بزنيم فردا در قبال حملاتي كه به مربيان تيم مي‌شود دچار مشكل مي‌شويم.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص اين شايعه كه گفته مي‌شود بازيكن دوپينگي مطرح شده استقلالي است، به فارس گفت: ‌تاكنون فدراسيون فوتبال هيچ نامه محرمانه‌اي مبني بر دوپينگ بازيكنان استقلال به ما نداده است. مطمئن باشيد اگر چنين چيزي بود، اعلام مي‌شد. اين هم از همان دست شايعاتي است كه ساخته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار