بازدید 2727

آرین‌منش: فتنه‌گران پروژه‌ای جدید را کلید زده‌اند

کد خبر: ۱۸۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴ 03 September 2011
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی شبهه‌افکنی‌ها درباره انتخابات مجلس و درخواست نظارت بین‌المللی بر این انتخابات گفت:‌فتنه‌گران پروژه‌ای جدید را برای انتخابات مجلس کلید زده‌اند.

به گزارش فارس، جواد آرین‌منش،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:انتخابات ضمن اینکه پشتوانه عظیمی برای امنیت ملی و پاسداری از نظام است، می‌تواند بستر مناسبی برای دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور باشد.

وی تصریح کرد:معمولاً همه اتفاقاتی که در کشورهای منطقه و آسیای میانه در سال‌های اخیر رخ داده و زمینه ایجاد کودتاهای مخملی شده، از بستر انتخابات برآمده است.

این نماینده اصولگرا با اشاره به تلاش دشمن برای به‌راه‌انداختن کودتای مخملی در ایران طی انتخابات سال ۸۸ گفت:زمانی که گروه‌ها،افراد و جناح‌ها منافع خود را به مصالح ملی ترجیح دهند؛اختلاف‌ها بروز می‌کند و در شکل شدیدش تبدیل به درگیری می‌شود و دقیقا اینجاست که دشمن به آن می‌دمد و فتنه‌انگیزی می‌کند.

آرین‌منش با اشاره به اینکه ایران کشوری با قومیت‌های مختلف است که تحت رهبری ولایت فقیه و قانون اساسی درعرصه‌ها حضور می‌یابند،افزود:ملت ایران با اتحاد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی حضور یافته‌اند که نمونه آن دفاع مقدس و انتخابات‌های مختلف است.

وی بروحدت بین قومیت‌ها،گروه‌های سیاسی و جناح‌ها تاکید کرد و ادامه داد: فتنه ۸۸ محصول اختلافات شدید گروه‌ها با یکدیگر بر سر منافع خودشان بود که موجب حضور دشمن در عرصه شد و در واقع این اختلافات، آب به آسیاب دشمن ریخت.

آرین منش دنیاطلبی وغفلت از مصالح ملی را از دیگر عوامل بروز فتنه ۸۸ برشمرد و اضافه کرد: هشدارهای رهبر معظم انقلاب برای رفتن افراد به سوی وحدت و همدلی است.

وی درباره نقشه‌های شوم دشمن برای انتخابات پیش‌رو گفت:درانتخابات‌های گذشته،دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب با یکدیگر رقابت می‌کردند اما توطئه جدید دشمن ایجاد تفرقه بین اصولگرایان است تا نیروهای انقلاب متفرق شوند و کشور دچار یک آسیب جدی شود.

این نماینده اصولگرا ادامه داد:‌ باید مراقب بود اختلاف سلیقه‌ها به تفرقه منجر نشود چرا که نقطه قوت نظام را به چالش تبدیل خواهد کرد و برای جلوگیری از این مسئله باید نیروهای اصولگرا با وحدت دنبال پیروزی در انتخابات باشند.
آرین‌منش پیروزی اصولگرایان را موجب جلوگیری از نفوذ بیگانگان در کشور دانست و افزود:اگر اصولگرایان متفرق شوند، انحراف در مسیر انقلاب اسلامی از مسیر مجلس رخ خواهد داد.

وی درباره شبهه‌افکنی و حامیان خارجی آنها نیز گفت:عوامل فتنه‌گر سال ۸۸ همان پروژه انتخابات ریاست جمهوری را کلید زده‌اند چرا که شش ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری نیز بحث شبهه در انتخابات را مطرح کردند.

آرین‌منش دعوت از بیگانگان برای سر درآرودن از محرمانه‌ترین مسائل کشور را زمینه‌چینی برای کودتای مخملی دانست و افزود: کشوری که در سخت‌ترین شرایط جنگ تحمیلی، انتخابات سالم برقرار کرده و در اوج اقتدار بین‌المللی است نیازی به نظارت خارجی ندارد.

این نماینده اصولگرا مهم‌ترین ابزار روشنگری در باب این توطئه را صدا و سیما و دیگر رسانه‌های متعهد نظام دانست و اضافه کرد: از همین الان باید نسبت به توطئه دشمن روشنگری صورت بگیرد و قبل از اینکه شبهات دشمن در ذهن برخی از مردم جا بگیرد باید نسبت به آن افشاگری شود.

وی خاطرنشان کرد:اگراین روشنگری‌ها انجام شود، مردم نیز همانند ۹ دی، شعور و درک بالای خود را نشان داده و توطئه دشمن و عوامل داخلی آن را خنثی خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی