بازدید 25695
پس از یک مهلت یک ماهه؛

آغاز عمليات جدید سپاه عليه گروهک تروریستی پژاک+تکمیلی

این عملیات با هدف پاکسازی مناطق آلوده مرزی شمال غرب کشور و عقب راندن گروهک‌ تروریستی پژاک از ارتفاعات منطقه عمومی سردشت آغاز و تاکنون ضربات سنگینی به این گروهک وارد شده است.
کد خبر: ۱۸۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۷ 03 September 2011
عمليات جديدي عليه اشرار و گروهک تروريستي پژاک در شمال غرب کشور توسط سپاه پاسداران آغاز شد.

به گزارش «تابناک»، روابط عمومي نيروي زميني سپاه، از آغاز عمليات جديدي عليه اشرار و گروهک تروريستي پژاک در شمال غرب کشور خبر داد.

بنا بر این گزارش، پس از مهلت یک ماهه در ماه مبارک رمضان به گروهک تروریستی پژاک برای عقب‌نشینی اشرار و تروریست‌های این گروهک از مناطق مرزی شمال غرب کشور، به دلیل رعایت نکردن این مهلت، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه، عملیات جدیدی را آغاز کردند.

این گزارش می‌افزاید: این عملیات با هدف پاکسازی مناطق آلوده مرزی شمال غرب کشور و عقب راندن گروهک‌ تروریستی پژاک از ارتفاعات منطقه عمومی سردشت آغاز و تاکنون ضربات سنگینی به این گروهک وارد شده است.

در این گزارش تأکید شده است: عملیات تا پاکسازی کامل مناطق مرزی از لوث وجود ضد انقلاب، اشرار و تروریست‌ها و تأمین امنیت پایدار و کامل و رفع موانع توسعه و پیشرفت منطقه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، آمار تلفات وارده به ضد انقلاب و گروهک تروریستی پژاک متعاقباً اعلام خواهد شد.

تکمیلی:

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران در مراسم صبحگاه کارکنان نیروی زمینی سپاه افزود: حضور قدرتمند نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه شمال غرب کشور با هدف برقراری امنیت پایدار در منطقه صورت گرفته است.



سردار سرتیپ پاسدار «عبدالله عراقی» اظهارداشت: اگر چه در ظاهر با گروهک پژاک و پ.ک.ک در منطقه درگیر هستیم اما واقعیت آن است که عقبه این گروهکهای تروریستی استکبار جهانی است.

وی عملیات انجام شده در منطقه شمال غرب کشور را بسیار موفقیت آمیز توصیف کرد و افزود: سلسله عملیات رزمندگان نیروی زمینی سپاه تا انهدام کامل اشرار و برقراری امنیت پایدار در منطقه ادامه خواهد یافت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه ضمن تبریک عید سعید فطر، کارکنان این نیرو را به اهتمام هرچه بیشتر نسبت به تقوبت ابعاد جسمانی و معنوی و نیز توجه جدی به توصیه های فرماندهی معظم کل قوا دعوت کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۵
مرگ بر ضد انقلاب.
درود بر فرزندان ایران زمین
به اميد پاکسازي کامل خوارج
بار الهي به تمام رزمندگان اسلام بالاخص سپاهيان غيور ايران نصرت همراه با عزت عطا بفرما.
خداوند موفقتان کند انشالله
درود بر رزمندگان اسلام
ايران را از دست خائن هاي كشور پاك كنيد تا اين مردم بعد از هشت سال جنگ نفس راحتي از دست خائنين به اين كشور بكشند دعاي مردم بدرقه راحتان. رحمت خدا بر شهيدان اسلام
آقا دمتون گرم...،كاش ما هم توفيق حضور در اين جهاد داشتيم،اي كاش...
الله اکبر, درود بر زرمندگان دلیر ایران زمین
مرگ بر تروریسم
آفرین بررزمندگان دلیر سپاه اسلام باتوکل به خدا مشت آهنین خودرا به دهن مزدوران آمریکا واسرائیل بکوبید وآنهارا به جهنم بفرستید
سلام ودرود برشما جوانمردان یگان ویزهئ ایرانی
الهی از شر صهیونیست و نوچه هاش ( پژاک و پ ک ک) ایمنمان گردان
درود بر جان برکفان سپاه عزیز
دمتان گرم
سلام. سوالی به ذهن من رسیده که فکر می کنم برای خیلی ها پیش آمده . و آن اینکه جرا در حفاظت از مرزها و مفابله با گروه های تروریستی و تجزیه طلب چون ریگی و پژاک فقط سپاه یا نیروی انتظامی دخالت دارند و ارتش جمهوری اسلامی کوچکترین نقشی ندارد؟! برخی ها می گویند وظیفه ارتش مقابله با کشور دیگری است که به ما حمله کند . اما قانون اساسی رسما گفته که وظیفه ی ارتش خفاظت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است و نامی از کشور خارجی نبرده . خب ، این گروه هایی که از مرز عراق و پاکستان عبور می کنند و اهداف تجزیه طلبانه دارند مرز ها را نا امن می کنند و استقلال و تمامیت ارضی کشور را به خطر می اندازند. شما نگاه کنید ، در همان استان آذربایجان غربی لشکر 64 پیاده ارومیه مستقر هست. تیپ 1 این لشکر در ارومیه ، تیپ 2 در سلماس و تیپ 3 در مهاباد. یک تیپ مستقل پیاده به همراه یگ گردان توپخانه در قوشچی و یک تیپ مستقل تکاوری در پیرانشهر. یگ گردان زرهی هم در خوی . یا در استان کردستان ، لشکر 28 سنندج و تیپ ها و گردان های وابسته به آن حضور دارند. همین طور در منطقه سیستان لشکر 88 زرهی ، متشکل از سه تیپ زرهی زاهدان ، سراوان ، ایرانشهر و گردان زرهی زابل. آیا اگر از این نیرو ها هم استفاده بشه ، نا امنی در مرز ها بیش از پیش کمتر نخواهد شد؟
افرین بر پاسداران اسلام دستتون درد نکند که امنیت کشور را تامین میکنید ما مخلص همه سپاهیان به خصوص کسانی که مدافع اسلام وایران هستند میباشیم این گروه کثیف پزاک را نابود کنید برای همیشه ازمرزها بیرونشان کنید .با تشکر . نیما از کردستان
نصر من الله وفتحآ قریب
آفرين بر سپاه پاسداران ريشه يابي نمايد وآن را ازبين ببريد و اجازه فعاليت به هيچ گروهي درخاك عزيز كشورمان ندهيد موفق باشيد
خدا قوت
افتخاري ديگر از فرزندان بي اداي اين مرز و بوم آناني كه 8 سال حاضر نشدن يك وجب از خاك مقدس ميهن را به دشمن دهند حال در اين عصر كه همه به دنبال مقام و ثروت و جلال دنيايي هستند جان را در كف دست مينهند و دشمنان اين خاك را به عقب ميرانند
خدا حفظتان كند
انشاءالله این گروهک پلید هم بزودی نابود می شود،خداوند رزمندگان سپاه را عزت ببخشد.
درود بر پاسداران عزیز اسلام.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی