بازدید 8897

درگيري در كمپ تيم‌هاي ملي

در جلسه تمرين امروز تيم ملي به خبرنگاران اجازه ندادند كه اظهارات وزير ورزش هنگام بازديد از بخش‌هاي مختلف كمپ را به خوبي پوشش دهند.
کد خبر: ۱۸۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۲:۱۵ 01 September 2011
فارس، تمرين تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز تحت تأثير حضور محمد عباسي در كمپ تيم‌هاي ملي و بازديد وي و تيم همراهش از تمرين ملي‌پوشان و بخش هاي مختلف كمپ برگزار شد.
پس از حضور عباسي در جمع ملي‌پوشان در اقدامي قابل تأمل مسئولان فدراسيون فوتبال از حضور خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي به محل حضور عباسي با ملي‌پوشان ممانعت كرده و تنها اجازه دادند تا خبرنگار سايت رسمي فدراسيون در اين محل حاضر شود كه اين موضوع با اعتراض خبرنگاران و عكاسان مواجه شد كه پس از اين اعتراض‌ها مسئولان فقط اجازه حضور عكاسان در زمين را دادند.

در ادامه عباسي راهي ساير بخش هاي مختلف كمپ شد تا از آنها نيز بازديد به عمل بياورد و باز هم نكته عجيب آنكه از حضور خبرنگاران در اين مناطق جلوگيري مي‌شد و عجيب‌تر آنكه فقط تصويربرداران مي‌توانستند همراه با وزير و مسئولان فدراسيون فوتبال به اين مناطق سركشي كنند كه البته از حضور آنها در خوابگاه ملي‌پوشان هم ممانعت به عمل آمد.

خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف كه اين برخورد دوگانه را از سوي مسئولان فدراسيون مي‌ديدند به اين موارد اعتراض كرده و در ادامه كار حتي به زد و خورد هم كشيد.
در اين زمان مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال كه با يكي از عكاسان ورزشي درگيري لفظي پيدا كرد كه سرانجام اين اختلاف به درگيري فيزيكي منجر شد اما اين پايان كار نبود و عزيز محمدي دقايقي پس از اين درگيري نزد خبرنگاران آمده و با توجيهي عجيب قصد سرپوش گذاشتن بر اين اقدام قابل تأمل فدراسيون فوتبال را داشت.

وي به يكي از خبرنگاران گفت اگر من براي مصاحبه به دفتر شما بيايم آيا خبرنگار سايت فدراسيون را هم با خود مي‌آورم كه اين حرف‌هاي رئيس سازمان ليگ خبرنگاران را قانع نكرد تا ماجرا به همين جا ختم شود.

خبرنگاران با وجود اينكه در روز عيد و در يك روز تعطيل براي پوشش خبري تمرينات تيم ملي و حضور وزير در اين تمرين به كمپ تيم‌هاي ملي رفته بودند تا اخبار ملي‌پوشان را در آستانه ديدارحساس اين تيم مقابل اندونزي به افكار عمومي برسانند اما در نهايت نتوانستند رسالت كاري خود را به نحو احسن انجام دهند و از رسيدن به هدف اصلي خود بازماندند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی