بازدید 2278
آماده واگذاری هستیم

مهلت AFC را رعایت می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه برای معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس زمان تعیین شده از سوی AFC را در نظر خواهیم گرفت، گفت: سعی می‌کنیم از بین علاقمندان و پیشکسوتان اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه را معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۸۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۰ 01 September 2011
مهر، محمد عباسی که عصر امروز چهارشنبه با حضور در کمپ تیم های ملی از تمرین تیم ملی و بخش های مختلف کمپ بازدید کرده بود، در پایان این بازدید به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. وی در شروع صحبت هایش با تبریک عید فطر خاطرنشان کرد: این بازدید برای آشنایی بیشتر با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بود. مراسم معرفی رسمی وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه صورت گرفت و ما امروز به جمع فوتبالی ها آمدیم تا نشان دهیم که برای آنها اهمیت زیادی قائلیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به سابقه و پیشینه تاریخی که ورزش و جوانان ایران دارد و باعث افتخار همه ایرانیان است تصریح کرد: توقع مردم از ورزش و فوتبال بالاست و تیم ملی باید کارش را بزرگ شروع کند که امیدواریم مجموعه فوتبال با هدف برآورده شدن خواسته مردم در این راستا تلاش کند.

عباسی در پاسخ به این پرسش که وزارت ورزش و جوانان چه اقداماتی برای حمایت از فوتبال انجام خواهد داد گفت: واقعیت این است که توقع مردم ما نسبت به تمدنشان بالاست. ما در کشور قهرمانان و مدال آورانی داریم که باید به آنها افتخار کنیم و به خاطر همین پشتوانه است که مردم توقع بالایی دارند.

وی افزود: فوتبال طرفداران بسیار زیادی دارد و حالا که در آستانه شکل گیری وزارت ورزش و جوانان هستیم به عنوان نخستین وزیر ورزش و جوانان احساس مسئولیت می کنم که برنامه ریزی خوب و قابل اتکایی برای رسیدن به افق های مهم و روشن داشته باشیم.

عباسی ادامه داد: آنچه در گذشته صورت گرفته است در راستای آماده کردن زیر ساخت ها برای توسعه ورزش بوده که ما هم در همین راستا گام خواهیم برداشت. ضمن اینکه یکی از محورهای اصلی برنامه های ما علمی کردن ورزش در سایه استفاده کردن از تجربیات گذشتگان و پیشکسوتان ورزش است. ما باید وحدت آفرینی در ورزش داشته باشیم چرا که افق های ارزشمندی را پیش رو داریم. خواسته جوانان ما هم در بخش ورزش است و کمک کنیم تا این بخش از خواسته آنها محقق شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کارلوس کی روش توضیحات خوبی در مورد تیم ملی و شرایط آن ارائه کرده است گفت: کی روش در این بازدید از افق خیلی خوبی سخن گفت و ما هم امروز آمدیم تا هم عید را تبریک بگوییم و هم آشنایی با مجموعه فوتبال داشته باشیم و قهرمانان ما بدانند که هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال پشتوانه های آنها هستند.

وی در مورد زدن کلنگ احداث سالن بدنسازی کمپ تیم های ملی نیز گفت: من مایلم که بیشتر افتتاح کنم تا کلنگ احداث را بزنم اما از آنجایی که مسئولان فدراسیون فوتبال قول دادند این سالن در سه یا چهار ماه آینده آماده شود، امروز کلنگ آن را بر زمین زدیم و شما خبرنگاران هم 3 ماه و 29 روز دیگر آنرا مطالبه کنید.

عباسی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که چه زمانی هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس را معرفی خواهید کرد گفت: همه باشگاه ها برای ما مهم هستند اما این دو باشگاه به دلیل طرفداران زیادی که دارند در اولویت قرار دارند. ما مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را در نظر داریم و مطمئن باشید با هماهنگی که با فدراسیون فوتبال خواهیم داشت مشکلی در این زمینه بوجود نخواهد آمد.

وی ادامه داد: دولت همچنان از این دو باشگاه حمایت خواهد کرد و تلاش می کنیم از بین پیشکسوتان و علاقمندان، اعضای هیئت مدیره را معرفی کنیم که البته تعداد محدود است اما سعی می کنیم از همه استفاده کنیم حالا چه مستقیم و چه غیرمستقیم. ضمن اینکه این آمادگی را هم داریم که بخشی از سهام استقلال و پرسپولیس را به هواداران واگذار کنیم. این جزو برنامه های ماست و در حال برنامه ریزی برای این کار هستیم.

عباسی در ادامه با بیان اینکه فوتبال طرفداران زیادی دارد و ما هم تلاش می کنیم خواسته آنها را برآورده کنیم افزود: همه ورزش برای ما مهم است چرا که جوانان برای ما مهم هستند. با این حال تمام تلاشمان را می کنیم که این بخش که مورد توجه ویژه جوانان است وضعیت مطلوبی داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نمی خواهید به وضعیت مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رسیدگی کنید؟ گفت: وضع شان خوب است!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی