بازدید 3941

حاشیه هایی پررنگ در فدراسیون فوتبال

بعد از آنکه فدراسیون فوتبال در سال گذشته حدود نیم میلیارد تومان از جریمه های انضباطی درآمد کسب کرده بود، در روزهای آرام لیگ یازدهم دیگر از مبالغ بادآورده جریمه نقدی خبری نیست و همین امر به بی پولی فدراسیون فوتبال افزوده است.
کد خبر: ۱۸۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۰ 01 September 2011
دنیای صنعت: فدراسیون فوتبال که طی سال های گذشته مبالغ هنگفتی را از جریمه ای انضباطی به دست آورده بود این روزها به شدت در شرایط مالی بدی قرار گرفته است.

بعد از آنکه فدراسیون فوتبال در سال گذشته حدود نیم میلیارد تومان از جریمه های انضباطی درآمد کسب کرده بود، در روزهای آرام لیگ یازدهم دیگر از مبالغ بادآورده جریمه نقدی خبری نیست و همین امر به بی پولی فدراسیون فوتبال افزوده است.

از سوی دیگر نیز تاخیر دولت در انتخاب وزیر ورزش و جوانان که موجب فقر مالی در بسیاری از فدراسیون های ورزشی شده بود، دامان فوتبال را هم گرفت.

در این بین گویا بی‌پولی شدیدا به فدراسیون فوتبال فشار آورده و به همین خاطر رئیس آن در تلاش است بعضی از پول‌های از دست رفته را بازگرداند. ظاهرا علی کفاشیان قصد دارد 540 میلیون تومان پولی که به خاطر اختلافات مالی با داریوش مصطفوی و علی دایی از حساب فدراسیون فوتبال با حکم دادگاه برداشته شده را به این مجموعه برگرداند.

مصطفوی بعد از سال‌ها تلاش و نامه‌نگاری به کمک امضای برخی روسای سابق سازمان تربیت بدنی توانست فدراسیون فوتبال را در دادگاه محکوم کند که با حکم قاضی حساب فدراسیون فوتبال بلوکه و 300 میلیون تومان به مصطفوی پرداخت شد. چند ماه بعد نیز با حکم دادستان 240 میلیون تومان بابت مالیات قرارداد سرمربیگری دایی در تیم ملی، حساب فدراسیون به اداره مالیات انتقال داده شد،

خبری که پیش از این در مورد آن چیزی شنیده نشده بود. با این حال فدراسیونی‌ها در این مدت بعد از این ضررهای مالی بیکار نبوده‌اند و با نامه‌نگاری و پیگیری‌های حقوقی به دنبال راهکاری هستند تا این 540 میلیون به حساب بانکی مجموعه برگردد.

گفته می‌شود مدیران فدراسیون فوتبال برای پس‌گرفتن پول برداشت شده از حساب‌شان توسط مصطفوی نامه‌ای به دفتر آیت‌الله ‌لاریجانی، رئیس قوه‌قضائیه ارسال کرده‌اند و خواستار صدور دستور رسیدگی مجدد به جزئیات پرونده شده‌اند.

از سوی دیگر طی روزهای اخیر برخورد کارکنان یکی از هتل های پایتخت با بازیکنان تیم ملی موجب بروز حاشیه های جدیدی برای فدراسیون فوتبال شده است.

از همین رو برخی منابع آگاه اختلاف فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش که باعث شده تیم ملی در هتل این وزارتخانه حضور نیابد خبر دادند.

بنابراین گزارش علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در روزهای پایانی خدمت خود در این فدراسیون روزهای سختی را سپری کرده و حاشیه های پررنگ تر از متن بار دیگر به سوی وی بازگشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی