بازدید 2601

بن همام فيفا را متهم كرد

'محمد بن همام' رييس مخلوع كنفدراسيون فوتبال آسيا فيفا را متهم كرده است كه با تهديد، اعضاي اتحاديه فوتبال كارائيب را مجبور كرده است عليه او اعتراف كنند.
کد خبر: ۱۸۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۴ 30 August 2011
به گزارش خبرگزاري ها، فيفا چندي پيش بن همام را به دليل پرداخت 40 هزار دلار رشوه به هر يك از اعضاي اتحاديه كارائيب در ازاي خريد رأي آنها در انتخابات رياست فيفا، تا آخر عمر از هرگونه فعاليت مربوط به فوتبال محروم شد.

اما وي كه در تلاش است حكم محروميتش را لغو كند، هرگونه اتهامي را رد كرده و دليل محروميت خود را انگيزه هاي سياسي دانسته است.
بن همام در مطلبي كه بر روي وبلاگ شخصي خود قرار داده، يك كپي از نامه اي را منتشر كرده كه 'جروم والكه' دبيركل فيفا در آن به اعضاي اتحاديه كارائيب دو روز مهلت داده است هرگونه اطلاعات مرتبطي در اين زمينه دارند، ارايه بدهند در غير اينصورت با مجازات هاي سنگيني روبرو خواهند شد.

بن همام در اين باره اعلام كرده است: بر اساس شواهدي كه تا كنون جمع آوري شده است، بسياري از اين افراد به ميل خود اعتراف به دريافت رشوه نكرده اند.
وي كه معتقد است توسط يك 'دادگاه فرمايشي' گناهكار شناخته شده است، چيزي در مورد اينكه چگونه اين اطلاعات را به دست آورده، نگفته است.
فيفا در ايميلي به خبرگزاري فرانسه ضمن تأييد صحت اين نامه اعلام كرد، والكه در چارچوب اختيارات خود عمل كرده است.

والكه نيز در اين ايميل نوشته است: از اين اظهارات تعجب كردم. حقايق نشان مي دهند من به درخواست نايب رييس كميته اخلاقي و مطابق با قوانين فيفا اين كار را انجام دادم.

ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار