بازدید 1709

فوتبال ایران تبدیل به چماق شده است

عملکرد زود هنگام جابه جایی افراد در تیم ها نه تنها به ورزش کمک نمی کند بلکه باعث ناهماهنگی در تیم های می شود.
کد خبر: ۱۸۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۶ 30 August 2011
دنياي صنعت: تغییر زود هنگام مربیان از جمله اتفاقاتی است که هر سال در ایران به یکی از سوژه های جالب تبدیل شده و در کانون حاشیه ها قرار می گیرد.

از نحوه تغییر زود هنگام مربیان لیگ برتری توسط برخی مدیران گفت: عملکرد زود هنگام جابه جایی افراد در تیم ها نه تنها به ورزش کمک نمی کند بلکه باعث ناهماهنگی در تیم های می شود.

اولیایی علت این تغییرات سریع در برخی باشگاه را فشار هیئت مدیره ها دانست و گفت: باشگاه های ما استراتژی ندارندو همه ی فوتبال ما شبیه هم هست. همین طورکه هیئت مدیره ها به مدیران عامل فرصت نمی دهند مدیران هم به مربیان اجازه نمی دهند تا با عمل کرد ضعیف پیش بروند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:تمامی مسئولین وبازیکنان فوتبال ما در یک طبقه قرار دارند ومربیان ما به اندازه فوتبالمان پیشرفت داشته اند.

اولیایی با اشاره به عملکرد مربیان در ایران اظهار داشت: فوتبال مقوله ای است که در کشور های دیگر به خوبی از آن استفاده می کنند وعملکرد های روبه رشدی دارند.ولی ما به عنوان یه ابزار وچماق از آن استفاده می کنیم ودر ان روح لطیف،شادمانی،عرق ملی ووبالا بردن پرچم پرافتخار ایران اصلا دیده نمی شود وهمه به فکر منافع خود هستند.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تهران در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: مسئولین فوتبال را به دید بهره برداری های سیاسی برای منافع خودشان نگاه می کنند وهرکس به نحوی کار خود را انجام داده و متآسفانه به فکر پیشرفت فوتبال نیستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی