بازدید 3319
سنگ اندازی در امضای قرارداد مس و بلاژویچ

صمد مرفاوی استخراج می شود؟!

در حالی که در کرمان شوک آمدن میروسلاو بلاژویچ همه حواس ها را به خود معطوف کرده است و بخش اعظمی از اخبار به او اختصاص پیدا کرده است اما مسئله اخراج یا استعفای صمد مرفاوی رفته رفته تبدیل به یکی از مسائل چالش برانگیز باشگاه مس می شود.
کد خبر: ۱۸۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱ 29 August 2011
شبکه ایران- سازمان لیگ و شخص عرب پور و عزیز محمدی مدعی شده اند که تا تیم مس با مربی قبل خود تسویه حساب نکند نمی تواند با مربی جدید خود قرارداد امضا کند. اتفاقی که برای باشگاه سرچشمه هم رخ خواهد داد. انتشار این حرف ها سبب شده است که اظهار نظرها در مورد عدم مجوز کار کردن بلاژویچ در مس آنقدر ابعاد مختلفی پیدا کند که حتی اعلام شده است او به خاطر مشخص نبودن منبع پولی که به چیرو داده می شود و همچنین سن و سال زیاد او(!) نمی تواند در تیم مس مربیگری کند!

اظهاراتی که ظاهرا بیشتر به خاطر تحت فشار قرار دادن باشگاه برای تسویه حساب با مربی قبلی این تیم انجام گرفته است! مرفاوی بلافاصله بعد از بازی مس و فجر در کنفرانس مطبوعاتی استعفای خود را اعلام کرد اما بعد از چند ساعت آن را از روی عصبانیت دانست و قویا آن را پس گرفت. داوری رئیس هیات مدیره باشگاه مس نیز که شخصا حکم برکناری مرفاوی را صادر کرده بود اصلا به بازگشت مربی سابق مس علاقه ای نداشت و از او خواست مرد باشد و با پایبندی به استعفایش احتمالا برای باشگاه مشکل ایجاد نکند.

 با این حال مرفاوی که بعد از اخراج شبانه اش حالا کاملا مترصد است تمامی مبلغ قرارداد خود را بگیرد برروی استعفا نکردنش تاکید می کند تا احتمالا در کنار شکایت دامنه دار از استقلال، باشگاه مس هم جز متشاکی های مرفاوی شود! در همین بین خبر جالبی برروی سایت باشگاه مس به نقل از عبدالهی از اعضای حقوقدان فدراسیون فوتبال قرار گرفت که در آن عنوان شده بود :" ‌در هر صورت آقای مرفاوی استعفایش را علنا اعلام کرده و آنجا خبرنگاران و دوربین‌هایی بودند که این استعفا را ثبت کرده‌اند بنابراین استعفای ایشان از طرف کمیته انضباطی قابل قبول است و اگر مرفاوی شکایتی مبنی بر دریافت مابقی قرارداد به کمیته انضباطی ارائه دهد مشخصه‌اش این است که او نمی‌تواند برنده این ماجرا باشد. اما یک شرط وجود دارد که ایشان بتوانند مابقی پول خود را از مس کرمان دریافت کنند. آن هم این است که ایشان و مدیرعامل باشگاه به توافق برسند و همکاری را آغاز کنند."

 این صحبت ها در حالی مطرح می شود که هوشنگ نصیرزاده کارشناس مسائل حقوقی ورزش نظر دیگری دارد. نصیر زاده می گوید: " از نظر حقوقی تا زمانی که استعفا مکتوب و امضا نشده باشد قابلیت استناد ندارد. اینکه مرفاوی در مصاحبه اش استعفا داده نمی تواند مبنای حکمی قرار بگیرد. مثل اعتراف شفاهی که چندان سندیت ندارد و باید به صورت مکتوب عنوان شود". نصیرزاده زمانی متوجه حرف های عبدالهی می شود تعجب می کند و می گوید:" او به مسائل حقوقی کاملا مسلط است و حتما در قرارداد مرفاوی نکته ای وجود دارد که او این صحبت را بیان داشته است. اما از جزئیات قرارداد مس و مرفاوی بی اطلاع هستم و نمی توانم در این مورد خاص صحبت کنم".

دقیقا مشابه این اتفاق چهار سال قبل در کرمان رخ داد و در زمانی که فرهاد کاظمی هدایت مس را برعهده داشت بعد از شکست خانگی برابر پیکان در کنفرانس مطبوعاتی استعفای خود را اعلام کرد اما روز بعد با اعلام اینکه از روی احساسات بیان شده است آن را پس گرفت! در آن زمان حمید نیک نفس مدیرعامل باشگاه مس با اعلام اینکه فرهاد کاظمی استخراج شده است! به نوعی تائید کرد که کاظمی تمام پول قراردادش را از باشگاه مس دریافت کرده است. به نظر می رسد باشگاه مس با یک استخراج جدید روبرو است!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی